Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 21-10-18 kl 09:06 av Kaffestuggu
Oppdatert 21-10-18 kl 09:13 av Kaffestuggu

Det høljer ned ute, så fint om alle setter paraply, regnjakke og oljebukse på anvist sted.

Dagens: Skillingsboller.

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
Mornings! Ny dag, ny loppemarkedøkt. Bare noen timer i dag før jeg bytter med mannen, greit å dele litt. Mer kaffe, straks.
Postet 21-10-18 kl 09:34 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Denne helga, altså! Strålende høstvær gjør at jeg bare må slippe alt og reise i skogen med hunden. I går var vi ute i fem timer.
Postet 21-10-18 kl 09:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her er det en stille stund til å jobbe med oppgaver i norsk og historie.
Guttungen skal presenteres som konfirmant i kirken i dag så vi må en tur dit også, lenge siden sist jeg var i gudstjeneste.
Postet 21-10-18 kl 09:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Jeg lakker negler og drikker kaffe og kvinner meg opp til å stryke klær.
Postet 21-10-18 kl 09:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ny søndag, klar for nye nedbørsrekorder. Tror jeg skal begynne på fotobok idag.
Postet 21-10-18 kl 09:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Frisk morgentur med bikkja unnagjort, pode sendt på fotballcup etter taping av håndledd, en vask kastet i trommel og en i maskin, kaffe drukket og papiravis hentet. Søndager, ass.
Postet 21-10-18 kl 10:17 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Siste dag av yogaweekend. Kjenner kroppen begynner å bli fornøyd av uvant aktivitet nå.

Håper å få meg en tur ute i frisk luft og dagslys før vi setter snuten hjemover.
Postet 21-10-18 kl 10:22 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Morgen.
Kveld med venner igår, som lagde gode drinker...
blir en rolig søndag altså, kanskje få litt frisk luft?
Postet 21-10-18 kl 10:41 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Renger det på Vestlandet?
Her er det trening, taco og ungdomsgudstjeneste, og litt Ibsen innimellom.
Postet 21-10-18 kl 10:42 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Her har det også vært morgenyoga, og straks klart for siste bootcamp - med frokosten litt vel friskt i minne. Så er det fjelltur og så er vi i mål.
Postet 21-10-18 kl 11:00 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Om det regner på Vestlandet, Hondacrv? Eh.....ja, det kan man trygt si. #møkkleidrittvær
Postet 21-10-18 kl 11:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Har regnet i sør. Vi skal gå med bøsse senere i dag og eldste skal i bursdag.
Postet 21-10-18 kl 11:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Regn og vind her også.

Jeg har skypet en halvtime med tyskeren som har utviklet stevnesekretærprogrammet som vi bruker på brytestevner. Har tatt på meg å ferdigstille oversetting til norsk. Som det er nå, er det på en salig blanding av tysk, svensk og norsk.
Postet 21-10-18 kl 11:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Opphold og sol etterhvert her. Oppgaveskriving og studier, tur ut, sette løk i hagen og ymse rydde og husarbeidoppgaver er planen idag.
Postet 21-10-18 kl 12:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har bakt sjokoladekake. Nå skal jeg vaske badet og støvsuge, siden tenåringen skal ha bursdagsfeiring her senere i dag.
Postet 21-10-18 kl 12:56 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
him sin avatar
Sitter her klar med rundstykker som skal i ovnen når mannen og yngste kommer fra gudstjeneste (hun er konfirmant i vår, så da må hun på en del gudstjenester). Blir brunch og ikke frokost i dag.
Postet 21-10-18 kl 13:18 av him him er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har vaska bad og dusja - det tar helt VANVITTIG lang tid, når fireåringen avbryter hele tida. Liten kaffepause før jeg skal sette en deig, og så fort mannen kommer hjem, må jeg ut og spyle 100 krukker for vinteren. Trenger noen bed i stedet, ass.
Postet 21-10-18 kl 14:53 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Eldste er i bursdag, yngste ute og leker med venner. Han og jeg gikk med bøsse. Fikk lavblokker. Lite folk hjemme, men god trim for oss med alle trappene.
Postet 21-10-18 kl 18:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Mannen spylte alle krukkene, mens jeg rydda ute - og han kjevla ut deigen. Det tok litt tid med hagerydding, så det blir visst horn med ost og skinke til middag i dag. Har spilt brettspill med ungene og ikke tenkt det minste på jobb, og etterpå er det yoga, TV og strikking. Fin helg.
Postet 21-10-18 kl 19:02 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Oppdatert 21-10-18 kl 19:40 av Matilda
Gammel
star sin avatar
Vi har hengt i trærne i dag. Testet ut klatreparken her.
Postet 21-10-18 kl 19:36 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har hatt besøk av bittelille nyfødte nevø, storebroren hans og foreldrene hans i dag. Der er så nydelige når de er så små. Så nå lukter jeg bittelitt sur melk.
Postet 21-10-18 kl 22:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no