Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 20-12-16 kl 08:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Straks klar for avgang til jobb, bare i dag og i morgen igjen før juleferie. Jeg er ferdig med undervisning, i dag har jeg hovedtillitsvalgtdag og i morgen er alle sendt tilbake til sine respektive klasser.

I dag er det julegudstjeneste, eldste skal visst synge solo, så det må man få med seg.
Postet 20-12-16 kl 08:49 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
God morgen. 3 arbeidsdager igjen, og så er det 10 dager med sammenhengende fri. Jeg gleder meg veldig til det.

Det er juleavslutning på ungenes skole også. Jeg sender visst en unge til gymsalen og en i kirken. Jeg har overlatt all kontroll til mannen min i år, og det virker å ha gått riktig så fint. Vi har visst både pepperkakehus, colakaker og lussekatter (sistnevnte er spist opp og det er visst nesten colakakene også).
Postet 20-12-16 kl 09:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Her er minstemann kledd i full uniform og skal spille på julegudstjenesten til skolen.

Jeg er julegrøtgeneral og skal fikse grøt til 500 elever i dag.
Postet 20-12-16 kl 09:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Skal snakke for 8 dansker i dag. Etter det blir alt lett. Ser ut til at det blir jobbing i jula også, i alle fall en dag. Har andre ting jeg har mer lyst til.
Postet 20-12-16 kl 09:06 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Travle tider. Ungene her har fri fra skolen, siste dag var fredag.
Mellomste kastet opp fra 18 i går kveld til kl 2 i natt, så vi skal sløve hjemme.
Postet 20-12-16 kl 09:14 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hurra! Eg og jentungen er bedd på nyttårsfeiring hos God Venninne, så Viggo vennløs-på-nyttårsafta er så lykkelig. Så er det ein sånn real familie som er flott å vere saman med når ein er separert og verkeleg håpar det blir eit godt nytt år....

Ha ein fin dag allesammen!
Postet 20-12-16 kl 09:25 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg fyller år idag og feirer dagen på kommunestyremøte der vi skal behandle budsjett : humre:
Ble vekket til god frokost, julemusikk og tente lys. Fikk kindle av mannen og gutta
Postet 20-12-16 kl 09:29 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg ligger fremdeles i sengen på den siste dagen i en liten førjulsferie. I dag er det fullt familieopplegg og så hjem sent i kveld. Og så har vi tre dager til å lage jul. Men vi har pepperkaker og forholdsvis lave krav så jeg tror det skal gå bra.
Postet 20-12-16 kl 09:41 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
God morgen. Jeg holder sengen på tredje dagen; årets juleforkjølelse er av den standhaftige typen, åpenbart. Steike, det er mye jeg ikke kommer til å rekke før jul i år.
Postet 20-12-16 kl 10:18 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så herlig Hondacrv! Vi har invitert mannens bestekompis til oss på julaften i år, han er enebarn og mistet faren nå for få uker siden, og er alene igjen, uten særlig familie, og ingen det er aktuelt å feire med. Tror det blir fint, han er ofte hos oss på familiebursdager etc. Nå skal jeg i et møte med vanskelige ting, og etter det er det en million ting som skal skje før jul. Men jeg har fri på fredag, DET er deilig det! Og i morgen kommer soldatsønnen hjem til jul, enda bedre!!
Postet 20-12-16 kl 10:19 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med dagen vixen!!
Postet 20-12-16 kl 10:20 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Hjemme, ikke i form, men satser på det går over like fort som det kom.

To barn sendt på gudstjeneste i dag, siste skoledag.
Postet 20-12-16 kl 10:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gratulerer med dagen Vixen.

Har ein dårlig dag. Lagt mykje våken i natt. Har vondt. Og held framleis ikkje på mat.
Ungane har siste dag før juleferien i dag. Eg har planer om å halda meg på sofaen i nokre timar til, før eg kanskje prøver å gjera noko.
Postet 20-12-16 kl 10:29 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Vixen!

Håper formen kommer seg, Hjertensfryd! Har du fått nok smertestillende?
Postet 20-12-16 kl 10:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, Vixen!

Jeg er på jobb i dag, under tvil, og må bare avslutte en million ting før jul i løpet av i dag og de to neste dagene. Det er derfor jeg er her. Jeg burde vært hjemme.
Postet 20-12-16 kl 10:53 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har levert eksamenen min!
Postet 20-12-16 kl 13:36 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Millact: Eg har sikkert det, men ting fungerer ikkje heilt slik det skal.
Postet 20-12-16 kl 13:51 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er syk og sur og burde ligget hjemme på sofaen og strikket, men neida! Sitter her og dundrer løs på tastaturet og gruer meg til muligens årets kjipeste møte som skal gå av stabelen om en og en halv time.
Postet 20-12-16 kl 14:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har servert julegrøt til 250 elever i dag.
Og selvsagt har jeg også klart å dra på meg en kink i ryggen etter at jeg var med på å løfte 40 kilos bakker med grøt ..
Postet 20-12-16 kl 14:51 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Idag har jeg avspasert, og har «kost» meg hjemme med å rydde til jul

Well, det måtte gjøres. Og snart skal jeg hente barna mine hos exen også

Har fortsatt ikke bakt de «gule bombene» da, som jeg egentlig trodde jeg fikk til i dag. Men det er (vel) tid enda
Postet 20-12-16 kl 16:55 av Nessie Nessie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no