Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 04-11-16 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 42

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Endelig fredag! En utrolig stressende uke er snart over og i kveld skal jeg treffe gamle kollegaer over en øl eller tre. Kos!
Postet 04-11-16 kl 08:02 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har fått en million konepoeng. Denne helgen skulle vi egentlig på hytta, men så skulle vi plutselig ikke det allikevel. Så når mannen i går kveld luftet at han hadde lyst å dra på pokertur til Trøndelag i dag, så var jeg utelukkende positiv. Han ble altså så hæppi. "Det er så kult at jeg nå bare kan dra på en dags varsel. Det var sånt jeg trodde det var helt slutt på når man var gift og hadde unger." Hvorpå jeg ikke klarte å la være og svare: "Det kommer jo litt an på hvem man gifter seg med."
Postet 04-11-16 kl 08:13 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Den beste delen med det er jo at det ikke lenger er det minste slitsomt å være hjemme alene med ungene. Så egentlig har jeg ikke ofret noe som helst (annet enn at jeg liker å være sammen med mannen min da).
Postet 04-11-16 kl 08:14 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Anda sin avatar
Men du har jo helt rett, Tjorven, det handler jo om hvem man har som partner. På så mange plan. Heia dere!

Jeg har fortsatt vondt i skulderen, og fysio'n har avlyst timen min i dag. Jeg var jo dum nok til å si at det gikk litt bedre for en uke siden, men det kunne jeg kjapt bite i meg, gitt.

Yoga og tacos-fredag i dag, middag hos noen venner av mannen i morgen (jeg skal kjøre, er for svimmel og sliten og lei og barna skal være alene hjemme), innimellom litt fotballcup, nevø-bursdag og gavehandling, og vips er det mandag, kjenner jeg.
Postet 04-11-16 kl 08:28 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Så bra, Tjorven!

Selv skal jeg på hyttetur med noen venninner (10-åringen trodde jeg sa guttetur ). Gleder meg.

Ellers er det kaldt og litt vått i dag. Jobb.
Postet 04-11-16 kl 08:35 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Veldig bra, Tjorven! Sånt likes.

Jeg har seng på taket av bilen og veldig full bil og et håp om at snøen kommer godt etter at jeg er ferdig på jobb og er på veien. Skia er pakket, i dag starter langrennssesongen, gitt!
Postet 04-11-16 kl 08:40 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har kommet meg på jobb, men har litt dagen derpå etter fest på kontoret i går.
Postet 04-11-16 kl 09:01 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har gjemmekontor, men den nye, idiotsikre gjemmekontorpåloggingsordningen virker ikke.
Postet 04-11-16 kl 09:03 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjoho! Fredag!

Denne helgen blir fin. Innflyttingsfest hos god venninne i dag og jubileumstur med et av styrene jeg er med i resten av helgen. Helt uten møter - bare kos. Jeg bor så sjelden på hotell for tiden, at det er stor stas. :lett å glede:
Postet 04-11-16 kl 09:15 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Christa sin avatar
Jeg er hjemme med installatør i hus, endelig får vi varmepumpe i hus.
Postet 04-11-16 kl 09:16 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg har fått et jobbspørsmål som omhandler noe jeg hadde stålkontroll på for 18 år siden. Nå? Not so much. Her må det leses!
Postet 04-11-16 kl 09:18 av Pingis Pingis er aktiv nå
Gammel
Éowyn sin avatar
Jeg er så glad for tiden!
Postet 04-11-16 kl 09:22 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg er så kald!! :hutre:

Sitter med henda rundt en varm tekopp, men det nytter ikke. Brrrr!

Hangover HJELPER ikke, akkurat.
Postet 04-11-16 kl 09:28 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Nei, skulle man tatt i, kanskje. Tusen ting å gjøre og kraftig vegring er en kjip kombinasjon, altså. Særlig når man akkurat vedtok at det er innafor å droppe siste tredelen av dagen for en svipp innom beste venninna som akkurat har mistet moren sin.
Postet 04-11-16 kl 09:29 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hangover, skjønner ikke hva du mener, Polyanna? :langnese:

Jeg sliter fryktelig med hånd-hode koordinering i dag. Tastaturet mitt funker liksom ikke! Heldigvis har jeg masse kaffe, pepsi max, paracet og en presentasjon jeg skal holde om to timer. Hurra! Det er fredag!
Postet 04-11-16 kl 09:39 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag.

Acsa kommer på overnattingsbesøk og selv om jeg har vært borte i tre dager og kom hjem ved midnatt i går så ser faktisk huset ganske OK ut. Og ingen store planer i helgen.
Postet 04-11-16 kl 09:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Fra lørdag til søndag skal meg og jenta til Oslo, vere luksusdyr på hotel og i spektrum og sjå mgpjr finalen. Gjett om eg gler meg til å overraske ho med hotellovernattinger når ho kjem frå skolen!!!!
Postet 04-11-16 kl 09:51 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her er det ikke noe fredagshvilehjem – jeg har pådratt meg store mengder studenter, og skal undervise i fire timer på rappen. Det blir litt gøy, da.
Postet 04-11-16 kl 09:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Fredag! Jeg venter på snø. Også venter jeg på at en mann som skal komme og hente all søpla i garasjen skal ringe, så jeg får plass til bilen der inne når snøen kommer.

Ellers; litt jobb, litt trøtt, har kaffe.
Postet 04-11-16 kl 09:57 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var skuffa på linje med en 3-åring over at den meldte snøen var totalt fraværende i morges. Jeg som skulle rusle i vinterværet på vei til jobb. Det var hyggelig å tusle i høstvær og soloppgang også, men alt blir så fint med nysnø.
Postet 04-11-16 kl 10:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg trøster meg med at jeg har mindre hangover enn Polyanna og Palmen, det er da enda noe.
Postet 04-11-16 kl 10:04 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Det begynner å komme seg nå, Adri! Kaffen har kicket inn, og fingrene har våknet!
Postet 04-11-16 kl 10:15 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ingen hangover her, men trøtt som strømpe etter kveldstur til legevakten med femåring i går og påfølgende dårlig og for lite nattesøvn. Hun er i grei form nå heldigvis, men det er liksom typisk at sånt skjer når mannen er bortreist, vi hadde bilproblemer i går og måtte gå og busse i alt for kaldt vær, og jeg var gåen fra før. Blir greit at han kommer hjem i kveld, gitt. Hadde vært greit å være litt på jobb også snart, kanskje.
Postet 04-11-16 kl 10:18 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Det var masse,masse nydelig snø i Trondheim i går! Julestemning med en gang, jo! Gleder meg til snøen kommer her også

Sånn ellers er jeginnamari trøtt etter late night flight, og skal visst orge til fest i kveld. Jauda.
Postet 04-11-16 kl 10:26 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg var temmelig utrygg da jeg satte meg bak rattet kl. 10, Polyanna og Palmen, det er deres skyld.
Postet 04-11-16 kl 10:59 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Christa
Jeg er hjemme med installatør i hus, endelig får vi varmepumpe i hus.
Og vi får (rettere sagt: kjøper) i neste uke!
Postet 04-11-16 kl 11:23 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Tiddelibom! Tiddelibom! Snø!
Postet 04-11-16 kl 11:52 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Tiddelibom og huttemegtu!

Jeg ligger på sofaen. Eller nja, i dag sitter jeg vel kanskje mer enn jeg ligger. Progress!
Postet 04-11-16 kl 12:00 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Eia, er nok å overdrive å si at vi får en varmepumpe ja, må nok betale for den.

(Og hvordan får jeg til å kopiere her på kaffebloggen?)
Postet 04-11-16 kl 12:34 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Candy
Jeg var temmelig utrygg da jeg satte meg bak rattet kl. 10, Polyanna og Palmen, det er deres skyld.
Veldig glad du ikke inkluderte meg der, for jeg er helt uskyldig.
Postet 04-11-16 kl 12:53 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er på farten til Oljebyen for storsamling i korpsfamilien! Jobb får være jobb, tidlig helg i dag, men sånn må det bli. Blir rart og fint og trist denne gangen pga. omstendighetene med dirigenten som døde.

Her snør det melisdryss, og er surt og ufyselig. Håper på en helg med litt mindre vinterlig preg!
Postet 04-11-16 kl 13:21 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Det er snø på Løvstakken. WTF?!
Postet 04-11-16 kl 13:28 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg tror du var mindre pågående med slushen, Adri.
Postet 04-11-16 kl 13:38 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Sitat:
Jeg tror du var mindre pågående med slushen, Adri.
Akkurat den fristet veldig lite i dag tidlig, da jeg kom på jobb og det fortsatt var mer igjen.
Postet 04-11-16 kl 14:00 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Fire timer undervisning på rappen var nokså heftig. Men gøy! Jeg har skikkelig sånn post-forelesnings-high.
Postet 04-11-16 kl 14:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Gutta i huset drar til byen i ettermiddag og jeg har huset for meg selv helt til sent søndag kveld. Jeg får en venninne som jeg sjelden ser på besøk i helgen så det blir mye vin og sofakos.
Postet 04-11-16 kl 14:36 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Post-forelesningshigh er best!

Jeg har et snev av det sjøl, og så er jeg FERDIG for dagen og kan ta HELG!
Postet 04-11-16 kl 14:48 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Og så var det fryktelig søte studenter, da.
Postet 04-11-16 kl 14:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Her er det planleggingsdag og eg har blitt nødt til å forsøksvis forklare fenomenet meteorologi til fireåringen. Han stod opp med høge forventningar om snø, og så var det ingenting. Det har heldigvis komme litt i løpet av dagen, men på langt nær så mykje at det svarer til forventningane.
Postet 04-11-16 kl 14:58 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Snødde hjemme hos meg idag, tidlig, Ru....
Postet 04-11-16 kl 15:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Helg! Snart mann i hus! Sjukling i bra form! Bursdag i morgen!
Postet 04-11-16 kl 17:02 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
Helg!

Jeg har nytt stereoanlegg og ny platespiller. Og øl.
Postet 04-11-16 kl 20:28 av Input Input er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no