Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndagskaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndagskaffe

Postet 29-09-19 kl 10:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg ligger i en hotellseng i Gøteborg. Vi har spist skikkelig god hotellfrokost, og familiens minstemann er i overkant gira i forkant av besøk på Liseberg.
Postet 29-09-19 kl 10:55 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Sløv morgon her - ungen bruker iPad og eg er i såpass laber form at eg rekner med det blir meir av det utover dagen.
Postet 29-09-19 kl 10:59 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sløv morgen med iPad-unge her og. Jeg har bare med meg en, men mistenker at den andre bedriver noe lignende hjemme. Strålende vær i Bergen, så seinere blir det Fløyen og bytur med søstre og niese. Må bare bli kvitt hodepine nå, så..
Postet 29-09-19 kl 11:08 av ingling ingling er ikke aktiv
Oppdatert 29-09-19 kl 11:19 av ingling
Gammel
Millen sin avatar
God morgen; sov til kl. 10. Nå kaffe og etterhvert frokost. Med alle barna på høstferie så er det utrolig stille og fredelig hjemme..
Dagens plan - plante ut lyng, rydde i hagen og lese pensum samt begynne på 2 innleveringsoppgaver.
Postet 29-09-19 kl 11:22 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her er det forsøk på sløving i feriehus i Billund.

Resten av familien er så gira på å komme seg avgårde til Legohuset, hva nå det er, så det blir litt anstrengt sløving mens jeg tviholder på at jeg skal drikke kaffen min før jeg blir med.

Spådd enda mer regn i dag, så greit med innendørsaktiviteter. Vi skal visst på badelandet etterpå, det er egentlig gøy, men jeg mistenker at selv minsten begynner å bli tøffere enn sin mor..
Postet 29-09-19 kl 11:36 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært grei og kjørt Frøkna på jobb (det var egentlig for å få ettermiddagslogistikken til å gå opp uten å måtte frakte en sykkel). Nå sitter jeg i garderoben på treningssenteret og prøver å motivere meg selv ...
Postet 29-09-19 kl 11:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har nettopp landet på Rhodos. Her er det 28 grader, og jeg gleder meg til en kald øl.
Postet 29-09-19 kl 11:47 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Yngste og jeg spiser frokost og er på hver vår mobil. Eldste kommer hjem i kveldingen fra speidertur på Østlandet. Dagens plan er kino, Toy Story 4. Nydelig vær, så tror vi må sykle en tur også.
Postet 29-09-19 kl 11:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Dagen derpå og i overraskende god form. I dag skal jeg slappe av og forberede en del ting i forbindelse med diverse verv.
Postet 29-09-19 kl 12:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag. Jeg skal straks ha PT-time. Sjekket telefonen i morges med et håp om at den var avlyst (PT-en min avlyser aldri...), men neida...

Ellers står sløving på planen. Og krangel om hvorvidt vi skal ha gule erter i kjøttsuppa eller ikke. Jeg vil ikke, men nå har mannen lagt ertene i bløt.
Postet 29-09-19 kl 12:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har gjort masse forefallende papirabeid i dag, så nå har skuldrene senket seg litt. Nå skal jeg ut en tur - sjekke ut den lokale loppisen og så jogge en bitteliten tur. Kanskje, kanskje blir det kino med mannen i kveld. Vi har begge lyst til å se Ad Astra, men vi får se hva vi orker.
Postet 29-09-19 kl 13:08 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi er på landsbygda i Sverige i en iskald ishall og en firetimers ventetid mellom første og andre kamp.
Kaldeste hallen vi har vært i. Men 5,5 timers kjøring hjem i kveld er ikke noe jeg gleder meg til.
Postet 29-09-19 kl 15:10 av star star er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Endelig sofatid etter noen våte timer på tur/soppjakt. Gleder meg til å spise fangsten sammen med hjortestek.
Postet 29-09-19 kl 16:14 av Dali Dali er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Det dufter fårikål i huset og jeg strever med å få til denne nye hjemmesiden. Ikke enkelt for en som aldri har gjort noe sånt før. Men, det blir vel etterhvert.
Postet 29-09-19 kl 16:18 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Har trent. Mens jeg var borte tok mann og barn en sjau i huset. Det var på tide... Nå har jeg satt kjøttet på kok. Så blir det kjøttsuppe etter hvert.
Postet 29-09-19 kl 16:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På vei hjem fra Sverige i øspøs. Heldigvis ikke så mye trafikk, men vi er ikke kommet til grensen enda.
Postet 29-09-19 kl 17:48 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God ettermiddag
Hjemme fra ferie igjen. Startet dagen hos kjæresten og avsluttes med middag og kake med familien.
I dag feirer jeg min egen 40-års dag, det kjennes greit.
I morgen er det tilbake til hverdagen, håper de ladede batteriene varer en stund.
Postet 29-09-19 kl 20:33 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med 40-årsdagen, Trixie!
Postet 29-09-19 kl 22:29 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer med jubileet, Trixie!
Postet 30-09-19 kl 08:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer, Trixie!
Postet 30-09-19 kl 09:25 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no