Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 26-07-20 kl 07:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Det pøsregner. Huset må vaskes.
Postet 26-07-20 kl 10:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Innedag i høstværet. Tipper det blir en blanding av rydding i skap, vask og Netflix. Først må jeg dog ut med den særs skeptiske hunden. Han hater å bli våt.
Postet 26-07-20 kl 10:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Venter på regnet som er meldt her. Foreløpig glimrer det med sitt fravær. Min plan er å gjøre noe kjedelig papirarbeid i regnværet, men da må det jo faktisk regne før jeg begynner.

Siste dag med F idag.
Postet 26-07-20 kl 10:44 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Fornuftig hund her skal det feirast femtenårsdag i dag! Det blir koselig, og bursdagstenåringen elskar framleis det å ha bursdag og selskap, sjølv om det er tona med pga koronaen og konfirmasjon om tre veker - hjelpes.
Postet 26-07-20 kl 10:44 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Pissvær, og vi skal kjøre fra øst til vest i dag. Håpet er lite trafikk, men jeg tipper motsatt.
Postet 26-07-20 kl 10:47 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Lett overskya med gløtt av sol ser det ut som. Planen for dagen er å forberede morgendagens klatretur.
Postet 26-07-20 kl 11:20 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Selma sin avatar
Etterlengtet finværsdag i Trondheim så her skal dagen brukes ute i hagen. Jeg har kjøpt meg noen pallekarmer og skal fylle de med stauder
Postet 26-07-20 kl 11:23 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Endelig på hytta! Sier som jeg pleier, jeg vil aldri hjem.
Postet 26-07-20 kl 11:29 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Siste timer hjemme alene her. Å få være litt alene hjemme er så ettertraktet at jeg ikke vet hvordan jeg kan utnytte tiden best mulig. Men de siste dagene har jeg ihvertfall klart å gjøre tilnærmet ingenting, og lest opp til flere bøker. Ikke dumt!
Postet 26-07-20 kl 12:08 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Kos dere med femtenårsdag, Hondacrv!

Jeg kan også melde om pøsregn, sterk vind og innedag. Brette litt tøy kanskje?
Postet 26-07-20 kl 12:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Rydder og vasker. Kommer seg.
Postet 26-07-20 kl 13:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hurra for femtenåring!

Jeg har dandert meg forsiktig på sofaen med ryggen full av vondt og kroppen full av dop, fireåring i armkrok, og kikker ut på regnværet. Denne dagen kommer til å gå i svært rolig tempo.
Postet 26-07-20 kl 13:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 15-åringen, Hondacrv!
Postet 26-07-20 kl 14:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 15-åring!

Jeg har ligget i senget og har vekselsvis lyttet til regnet og døst. Skal putte noen bukser i vaskemaskin og bake et brød for å forberede til årets sommerferie.
Postet 26-07-20 kl 15:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med 15-åring!

Rolig søndag her, bare litt pakking og oppvask og denslags. Fikk somlet meg til en ettermiddagstur, det gjorde godt for kropp og sjel! Snart pizza nå.
Postet 26-07-20 kl 19:06 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Skulle ha pakka oss klare til ferietur i dag/kveld. I staden for sitter eg her med to sjuke ungar. Ikkje heilt det som var planen kan ein sei.
Postet 26-07-20 kl 21:00 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Utslått etter en nydelig finværsdag. Vi har grillet, første gang på ny terrasse. Det funket så bra!
Postet 26-07-20 kl 21:47 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Takk! Egentlig i morgen bursdagen er, men i dag kunne alle i selskap så det passa.

Så kult, stompa!
Postet 26-07-20 kl 23:08 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
God bedring til begge, Hjertensfryd!
Postet 26-07-20 kl 23:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Takk millact.
Postet 27-07-20 kl 12:42 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no