Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 01-06-21 kl 07:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
God morgen! Nydelig vær og eksamenslesing. Håper du får en nydelig dag.
Postet 01-06-21 kl 07:52 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen! Lykke til med eksamenslesing Albertine!

Her skinner solen uten tåke i dag, så mistenker at PCen skal få være med meg ut i dag.
Postet 01-06-21 kl 08:03 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Her er det tåke fra morgenen av, men helt OK sykletemperatur.

I dag blir det litt kontor og litt produksjon. Fortsatt stor ordreinngang, men vi har hodet over vannet.
Postet 01-06-21 kl 08:08 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Leiligheten er fotografert, og mannen tar imot takstmann nå, og så får vi fred i hvert fall en ukes tid. Nå var det bare overhenget av ting jeg ikke har gjort pga. tsunamien av maling, rydding, kasting og sjøsjing.
Postet 01-06-21 kl 08:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgon! Mellomste har akkurat landa heime etter ei natt på vandring (fjelltur med klassen). Eg har stukke av til ekte-kontoret.

Sol og finvær her også, det kan bli ein strålande dag!
Postet 01-06-21 kl 08:18 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på kontorkontoret. I dag får jeg en sommerstudent som skal gjøre noe arbeid for faggruppa mi som vi aldri har orket å ta skikkelig tak i. Jeg mener at arbeidet er utmerket for en student, og har skyhøye forventninger til det hun skal få fikset.

Og i ettermiddag skal vi spise på knertens valgte restaurant. Jeg er livredd for at Oslo skal stenge ned igjen, så vi benytter oss av de mulighetene vi har til å være på vift.
Postet 01-06-21 kl 08:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Prøver å lande i å jobbe litt på hjemmekontoret etter en litt turbulent start.

Kos dere på restaurant Tjorven!
Postet 01-06-21 kl 08:49 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er åpnet for at vi kan komme litt på kontoret fra neste uke, men siden vi må holde oss i området der vi har cellekontoret er det ikke vits siden det i så fall er kun for sosial omgang og kollegaen min ikke kan være der samtidig som meg.
Postet 01-06-21 kl 09:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg stryker enda på kravene for å komme tilbake til kontoret, ikke har jeg brukerkontakt også er det nesten umulig for meg å unngå å reise i rushtiden. Blir nok høst før jeg er på kontoret igjen.
Postet 01-06-21 kl 09:52 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
God morgen! I dag får kjæresten min (1960-modell) vaksine, og derfor er jeg i finfint humør i dag.
Postet 01-06-21 kl 10:17 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg er solbrent i armhulen og bh-en gnager. Og så glemte jeg toppen jeg skulle ha under den fine blusen og sitter dermed i treningstoppen min. Den er helt plain og nøytral, så det går jo fint.
Postet 01-06-21 kl 10:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Unga dro til faren i går så da har jeg flyttet hjemmekontoret inn på ungdomsrommet.
I går kveld så jeg pinnsvin i hagen, koselig.
Nå er det straks ut døra en tur.
Postet 01-06-21 kl 11:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er så trett i dag at jeg ikke er helt sikker på om det jeg produserer er så mye vits. Heldigvis har jeg en som leser gjennom sånn for sikkerhets skyld før noe går ut.

Men, jeg har spist lunsj i solen og unnet meg en is. Det hjalp.
Postet 01-06-21 kl 12:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har fødedag i dag. Det vesle nurket fyller 22.
Postet 01-06-21 kl 12:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer til deg og nurket, Blondie!
Postet 01-06-21 kl 12:27 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Gratulerer med 22-åring, Blondie!
Postet 01-06-21 kl 13:18 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til 22-åringen, Blondie.
Postet 01-06-21 kl 13:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer, Blondie!

Sjøsjing? Er det en variant av sjauing? Google vet i hvert fall ikke.

Jeg måtte hjelpe vaskehjelpen min med å ringe legen i dag, hun var helt sikker på at når jeg ringte og snakket norsk så ville jeg sikre at hun fikk time tidligere. Det hjalp nok ikke med gode norskkunnskaper, men jeg fikk henne på ringeliste da, altså at hun kan bli oppringt om det blir avbestillinger.

Jeg har fulgt et webinar i dag om fremtidsfullmakt og nå skal jeg ta meg sammen og få satt et opp. Jeg har sett fra sidelinja hvordan ei venninne har stressa med å være hjelpeverge, så fremtidsfullmakt skal på plass.
Postet 01-06-21 kl 14:20 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Nenne
Sjøsjing? Er det en variant av sjauing? Google vet i hvert fall ikke.
Jeg har det fra Maverick. Vet ikke hva slags eksistens ordet ellers har.
Postet 01-06-21 kl 15:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no