Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 25-09-19 kl 08:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
På jobb. Prøver å få gjort noe nyttig.
Postet 25-09-19 kl 09:17 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Litt på jobb, så et møte utomhus, så litt jobb igjen. Men først kaffe.
Postet 25-09-19 kl 09:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
På jobb. Travel uke, både dag og kveld. Godt og slitsomt på samme tid, mest godt tror jeg. :svosj:
Postet 25-09-19 kl 09:38 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er syk og ligger under dyna. Passer dårlig, men i dag gikk det bare ikke. Satser på bedre tider i morgen.
Postet 25-09-19 kl 09:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blitt torturert av fysio etter å ha svosja begge unga på skolen først. Og nei, de er ikke til meg denne uka, men mannfolk når de er syke altså.
Postet 25-09-19 kl 10:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Drit lei av å våkne KL 0530 av tette bihuler, nese, hodepine og knevondt.

Jaja. Bikkja får lenger morgentur og familien nykokt havregrøt, så det er da godt for noe.
Postet 25-09-19 kl 10:09 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
God morgen. Fint vær og rolig arbeidsdag i vente.
Postet 25-09-19 kl 10:31 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ferdig trent, frokost ved bassenget. Stranda og Palma by senere idag. Kan ikke klage nei.
Postet 25-09-19 kl 11:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag! Godt i gang på jobb etter en hektisk ekstra tur innom heimen for å finne kakao og flere klær til minsten som skulle på tur i dag. Følte meg litt supermamma etter den runden, selv om jeg vel skulle husket det sånn i utgangspunktet. Rolig formiddag med tid til forefallende, før møter i fleng etter lunsj.
Postet 25-09-19 kl 11:26 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Relativt rolig dag for meg så langt. Bare en klasseromsobservasjon, to møter, ansvar for felleslunsj og en veiledning så langt. Og en elev jeg måtte snakke til rette.

Etter lunsj fant jeg ut at iPaden min hadde kommet. Nå har jeg sittet i en time og femten minutter og ventet på at nytt OS skal lastes ned. Sa noen tregt nettverk på jobb? Kommer ikke videre før det er gjort heller. Vil gjerne sette opp før jeg skal ut av huset om 60 min.
Postet 25-09-19 kl 13:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no