Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 24-10-19 kl 07:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Først?
FN-dagen, lang dag på jobb venter.
Men først frokost.
Postet 24-10-19 kl 07:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
FN-dag ja!

Jeg har våknet med dundrende hodepine. Hurra! Straks på vei til jobb, men strandet bittelitt til under dyna.
Postet 24-10-19 kl 08:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Vandrer gatelangs i Tokyo, pitstop på et tegus for en øl og en matbit.
Postet 24-10-19 kl 08:37 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til jobb og er egentlig ikke særlig entusiastisk til det.
Postet 24-10-19 kl 09:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Jobb her også, og i dag er det først jobb nr.1, så jobb nr.2. Lang dag, men jobb nr.2 i dag er ganske ok.
Postet 24-10-19 kl 09:18 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Er på jobb, dog hjemmekontor.
De på Grønt Punkt Norge starter nødvendigvis ikke kl 8 fant jeg ut når jeg ringte dit. Kun en på jobb og han kunne ikke hjelpe meg med problemene jeg har med innlogging.
Får ikke rapportert hvor mye drikkevareemballasje vi har importert, når innlogginga henger.
Postet 24-10-19 kl 09:31 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde usedvanlig effektivt hjemmekontor i går. Det er jo bare å innrømme at effektiviteten på de hjemmekontorene er noe varierende, men sånn er det tidvis på selve kontoret også.

Jeg skulle veldig mye heller vært der Palmen er. Bittelitt misunnelig rett og slett.
Postet 24-10-19 kl 09:33 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor med syk småttis, tenker det blir litt jobb og litt kos. Han vil helst at jeg skal på se på YouTube med han.
Postet 24-10-19 kl 09:38 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Hjemmekontor her også. Skal lese spennende faglitteratur og har egentlig all mulig grunn til å være entusiastisk men etter å ha pjusket og puset og dytter to tenåringer med manglende entusiasme ut av huset har jeg ikke så mye futt igjen til meg selv kjenner jeg. Jaja, te hjelper forhåpentligvis.
Postet 24-10-19 kl 09:39 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Åhh, unnelig på Palmen!! Kos deg masse i Japan!!

Mørk, grå, kjip morgen her, men dagslyslampen er på og jeg har kaffe, blir vel bedre etter hvert.
Postet 24-10-19 kl 09:49 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Oooh, Tokyo!

Her er det fullt undervisningskjør hele dagen, selv om jeg egentlig heller vil forske litt på noe som akkurat kom opp. Urettferdig!
Postet 24-10-19 kl 09:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tokyo høres helt fantastisk ut.

Jeg har vært på abs time før jobb og kjenner at magemusklene har fått kjørt seg ganske godt. Men nå har jeg fått frokost og kaffe og er i ganske godt humør.
Postet 24-10-19 kl 10:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjernen min har en del gode ideer når jeg er i grenseland mellom søvn og vekkerklokke. Når jeg da endelig våkner såpass at fornuften trenger gjennom, så er de ideene ikke fullt så gode viser det seg. Merkelig nok.

Så i dag stod jeg opp når siste buss jeg må ta for å komme tidsnok på jobb gikk.
Postet 24-10-19 kl 10:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fått flere ting på to do lista som burde vært gjort i forigårs. Litt kinkig. Også at jeg trenger et par bekreftelser som jeg bare kan purre pr. mail.
Postet 24-10-19 kl 11:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skriver studieoppgave og forsøker å være smart og analytisk. Det går sånn passe, så nå tror jeg snart jeg skal støvsuge litt. Kanskje det dukker opp noen brilliante ideer mens jeg kjemper mot hybelkaninene.
Postet 24-10-19 kl 11:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har så mye å gjøre at jeg er helt andpusten! Og nå har jeg noen minutter mellom møter og vet ikke hva jeg skal begynne på, så da ble det ikke noe. *fårvirra*

Jeg ser veldig frem til helg med besøk av gode studievenninner. Det skal bli veldig fint!
Postet 24-10-19 kl 11:46 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Er det noen jeg har bodd sammen med, Nenne? Enjoy!
Postet 24-10-19 kl 12:31 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Foredelen med "hjemmekontor/sykekontor" er at jeg får veldig god kaffe.
Jeg har egentlig gode krykker, men bør jeg allikevel ha polstring på håndtakene?
Postet 24-10-19 kl 12:58 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
O FP, gi meg styrke til å dyprengjøre badet i dag! :et rom om dagen: :vil-ha-det-rent-men-hater-å-vaske:
Postet 24-10-19 kl 15:39 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
@Bluen, ja det er det faktisk! Birgit er en av dem som kommer og dere overlappet vel så vidt mener jeg.
Postet 24-10-19 kl 16:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Annemede, du merker om du treger polstring. Jeg brukte styrketreningshansker når jeg gikk med krykker. Det fungerte bra.
Postet 24-10-19 kl 16:29 av Pelen Pelen er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Styrketteningshansker, det var et godt tips.
Postet 24-10-19 kl 16:35 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no