Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 06-08-20 kl 09:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Morn fra hjemmekontoret.
Postet 06-08-20 kl 09:19 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vinker fra kontoret. En dag til med jobbing, og så blir det noen dager på hytta. Og hvis jeg får unna mye i dag, får jeg kanskje til et par rolige hjemmekontordager neste uke mens resten av familien fortsatt er på hytta.
Postet 06-08-20 kl 09:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Meldt sommervær her i dag, men dagen starter med regn...
Postet 06-08-20 kl 09:27 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen fra spisestuekontoret. Jeg skulle egentlig vært på det ordentlige kontoret i dag, men siden jeg er litt forkjølet holder jeg meg hjemme. Og for å være helt på den sikre siden skal jeg ta en test senere i dag. Jeg er 99% sikker på at det bare er en vanlig forkjølelse. Men tør ikke ta risikoen på den siste prosenten.

Det regner ute og jeg har gitt opp sommeren. Jeg har ullgenser og har slått på varmen.
Postet 06-08-20 kl 09:30 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor her også. Deilig.
Postet 06-08-20 kl 09:53 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
amo sin avatar
På jobb og siste uken alene på kontoret. Gleder meg til litt mer liv i gangene og håper så inderlig at det ikke blir hjemmekontor i nærmeste fremtid.
Føler jeg er den eneste som hater hjemmekontor, jeg synes det er kjedelig og ikke så effektiv. Men huset er på stell da.
Postet 06-08-20 kl 10:02 av amo amo er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vinker fra hjemmekontor jeg også.

Jeg har blitt glad i hjemmekontor (det var jeg for så vidt fra før), men det må sies at det er hakket mer fredelig uten barn hjemme. Heldigvis er det foreløpig ganske rolige dager, i morgen har jeg de første møtene på evigheter. Nok å ta tak i uansett, men kan styre dagen mer selv. Finfint.
Postet 06-08-20 kl 10:16 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Koronatesten min var negativ, så da er det andre grunner til sykdomsfølelse, utslitthet, hals- og hodevondt. Jeg er jo glad det ikke er korona, men det er blæh alikevel.
Postet 06-08-20 kl 10:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Hvor raskt fikk du svar Nenne?

Jeg skal ta testen senere i dag. Storesøster skal egentlig på hyttetur med en tremenning. Veldig liten gruppe og i utgangspunktet ikke noe problem, men nå er hun usikker dersom jeg har tatt en test og ikke fått svar. Jeg vil helst at hun skal få lov til å reise.

På kommunens hjemmesider står det at positivt svar kommer etter 1-2 dager og at det kan ta litt lengre tid med negativt svar. Det synes jeg høres veldig rart ut. I utgangspunktet tenker jeg at når risikoen for at det er korona er veldig liten så om jeg ikke har fått et positivt svar fredag ettermiddag så er det sannsynligvis ikke korona. Men er jeg veldig optimistisk da?


Jeg er jo bare forkjølet. Tror jeg i hvert fall.

Jeg holder meg selvsagt hjemme til jeg har fått et endelig svar og ikke lenger er forkjølet. Det er hva resten av familien kan gjøre jeg er usikker på.
Postet 06-08-20 kl 10:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på siste ferieuke og har nettopp fråtset i hotellfrokost. Tok med meg vesla på en liten utflukt ved kysten, fint å være bare oss to litt. Helga blir superhektisk, så jeg må lade opp i forkant. Plan for dagen er å rusle litt i idylliske gater og oppleve så mange utstillinger som ungen tillater.
Postet 06-08-20 kl 10:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Det høres hyggelig ut, Blondie, kos dere!

Nenne: Godt med negativ test, men kjipt å være syk, så god bedring.

Blå: Satser på negativ test hos deg også.

Her skinner nå solen. Sommeren fortsetter.
Postet 06-08-20 kl 11:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ullgenser på i dag, men jeg fryser fortsatt. Sikkert varmere ute enn inne.
Jeg er kje og lei. Og så føler jeg meg så alene med det jeg sliter med. Hvorfor skal det være så vanskelig å gjøre det man veit er bra og fornuftig?!
Postet 06-08-20 kl 11:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her er det 24 grader og overskyet nå. Kunne godt fått litt sol synes jeg. Håper det kommer. Grilling blir det ihvertfall uansett.
Postet 06-08-20 kl 13:41 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Svaret kom etter vel et døgn. Jeg ble testet i 11-tiden og da salegen at de sender prøver hver dag ved 12-tiden. Resultatet fant jeg selv på min side på helsenorge.no. Legen sa svaret skulle være der etter 12 dagen etter, men det dukket ikkeopp før nærmere 16.00.
Postet 06-08-20 kl 14:09 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Her er det varmt både inne og ute, så nå har vi satt opp vinduet. Litt overskyet.
Postet 06-08-20 kl 15:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg tror jeg delvis kommer til å smelte litt når jeg skal hjem etterpå.
Postet 06-08-20 kl 16:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Takk Nenne. Jeg er nå testet. Ubehagelig, ja, men det gikk fort.
Postet 06-08-20 kl 16:19 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Ja, ekkelt, men kjapt.

Takk, millact.
Postet 06-08-20 kl 22:50 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no