Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 26-08-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet tidlig fordi den nye hverdagsvanen innebærer oppstandelse klokka seks. Kan styre meg for fenomenet i helger. Fordelen er at jeg kan binge serier, drikke kaffe og lese avisa helt i fred noen timer. Plan for dagen er kaoskontroll i huset, gåtur og fest i kveld. Fin lørdag!
Postet 26-08-17 kl 08:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Kos deg med alenetiden, Blondie.
Her innebærer også hverdag at noen våkner kl 06 i helgene. Denne noen er imidlertid ikke meg. Eldste har uansett trening kl 09 så lørdager er det full fres.
Postet 26-08-17 kl 08:27 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg kjørte fransk overnattingsgjest til møteplass for Gaustatoppentur for halvannen time siden, og nyter morgenstunden med kaffe og lesing av lagrede artikler. Deilig!

Yngste er borte i helgen, men nå sto akkurat eldste opp og jeg ser at det er på tide å sette i gang med frokostlaging. Mannen skal på oppdrag og jeg skal stå på stand på matfestival, så her leves intet slaraffenliv. Jeg får tid til å henge litt med eldste noen timer på nevnte festival, da.

God lørdag!
Postet 26-08-17 kl 09:10 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Tidlig oppe her idag og, mannen og jeg skal i bryllup idag to timers kjøring herfra så vi drar tidlig idag og kommer hjem imorgen.
Gleder meg til bryllup!
Postet 26-08-17 kl 09:14 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Sol sin avatar
God morgen. Alt for tidlig start. Kjæresten dro for over to og en halv time siden. Selv skal jeg hjem til meg selv nå. Så kjøre datter og medspillere 3,5 timer for en fotballkamp. Flaks at det er like langt hjem.
Postet 26-08-17 kl 09:43 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Mårn. Her var hele familien oppe før halv åtte helt uten grunn. Nå har vi krafsa på porten til Maxbo for å bytte noen feilleverte varer, og bortsett fra å holde litt materialer i ny og ne, skal dagen min bare brukes til Lego.
Postet 26-08-17 kl 10:07 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg tilbringer helgen på fotballcup påHamar. Mannen og jeg sover på hotell, mens fotballaget sover på en skole som ikke akkurat var sentralt lokalisert. Nå er det straks avreise for å få jentene til rett bane til rett tid. Ære være.
Postet 26-08-17 kl 10:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Elise sin avatar
Jeg har drømt at jeg var på FP-hotell i natt, jeg husker ikke hvor, bare at det skjedde en hel del merkelige ting, og rett før hotellet skulle stenge stod Eia og jeg og ryddet inn i oppvaskmaskinen. Det ble noen misforståelser fordi hun trodde at jeg hadde ryddet UT av maskinen først, men det hadde jeg ikke ( ) jeg hadde bare begynt å rydde inn, fordi jeg syntes at det var hennes jobb å rydde ut.
Postet 26-08-17 kl 11:07 av Elise Elise er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har våknet sammen med tre barn, et av dem er for anledningen en nevø, ikke sønn. (Søs og jeg byttelånte unger for overnatting. )

Nå er det jobbing, før jeg skal kjøre eldstesønn og en kompis til Tryvann sånn at de kan sykle ned, mens jeg jogger(?) opp. Hvis det ikke er for vått, da.
Postet 26-08-17 kl 11:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vi er også oppe. Nesten-16-åringen sto opp like over 9 uten å bli vekket og uten planer! Jeg har akkurat spist litt frokost, og skal dra og trene så fort den har fått sunket litt i magen og tekoppen er tom. Så blir det husvask og en tur til byen for å hente gratisbilletter til Gjengangere til meg selv og hele norskklassen min. DnBs billettfond er genialt!
Postet 26-08-17 kl 11:09 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Oj, stompa, har de fått billetter? Eg går og venter på svar, for me skal ha med oss klassar også.
Ellers er det godt med lørdag etter morsom men travel oppstartuke. I dag skjer det ikkje mykje, men eg skal drikke kaffi med venninne ein kl halv elleve og venninne to klokka halv fem, så at dagen er bra,er det ingen tvil om!
Postet 26-08-17 kl 11:19 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg våkner også etter hverdagsrytme, var oppe litt i tidligste laget. Fordelen er at jeg rekker å bli ferdigjobba før tolv. Ulempen er at jeg kommer til å bli stuptrøtt klokka ti i kveld også. Ingenting sier helg som å sovne før halv elleve.
Postet 26-08-17 kl 11:27 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hvordan skal jeg forholde meg til at det er Politiets Dag, med hundeoppvisning og det hele, og så GIDDER ikke gutta bli med? DE ER ALIBIET MITT JO!
Postet 26-08-17 kl 12:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg sov til 10, det er sjelden.
Nuh er jeg ferdigtrent, husets snart 15-åring er våken og vi skal lage frokost.
Lunsj med venninner senere i dag. Bra lørdag.
Postet 26-08-17 kl 12:34 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er vi akkurat ferdig med lørdagsfrokosten, og kjemper halvhjertet for å komme oss ut av pysjstadiet, sånn at vi kan sette dagens kulturelle program ut i livet.
Postet 26-08-17 kl 12:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Barna har vært våkne siden halv seks, jeg tok tidligskiftet og fikk sove litt etterpå. Har spist frokost, så er vel på tide å nedlegge ukas bytte (på Kiwi) og så grave mer plenjord. Hadde vært deilig å bli ferdig med det i dag, så vi får sådd den plenen.

Lykke til til alle med kamper, trening og andre aktiviteter man kan heie på (som oppvaskmaskinrydding )! Nyt kaffe, te, kultur og Legobygging!
Postet 26-08-17 kl 12:43 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har sovet i 12 timer og kjenner meg godt uthvilt.

Tanken var en tur til sentrum siden det er Politiets dag, men vi er ikke helt ute av pysjstadiet enda.
Postet 26-08-17 kl 13:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her skal me vistnok på konsert med Marcus og Martinus i kveld. Mor gleder seg ikkje like masse som jentene.
Postet 26-08-17 kl 13:51 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg synes alle som står opp for halv elleve på en lørdag er crazy!
Nydelig vær på fjellet. Mannen snekrer, jeg sløver, og om hodepinen slipper taket skal vi gå en tur seinere.
Postet 26-08-17 kl 14:28 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har ikke stått opp tidlig i dag. Vi skal derimot på fire timers Lawrence på Cinemateket om et par timer. Poden er forberedt på at den stort sett handler om sand.
Postet 26-08-17 kl 14:48 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
De sa ja, vin og bobler og en helt super fin dag og kveld.
Postet 26-08-17 kl 16:37 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Hondacrv; fikk beskjed tirsdag om at jeg hadde fått billetter. Forestillingen her er 22. september. Hvis forestillingen er senere hos dere har de sikkert ikke bestemt noe ennå, hvis den er tidligere ville jeg nok sjekket.
Postet 26-08-17 kl 17:20 av Stompa Stompa er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no