Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 06-03-17 kl 08:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Ja, da må man sannelig vise sitt blide åsyn på jobb igjen, men heldigvis bare 5 uker til påskeferie.
Postet 06-03-17 kl 08:37 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Samme her, polarjenta. Sjølv om eg hadde fortrukke fire veker. Men det er i alle fall lyst om morgonen nå! Lyset er på vår side!
Postet 06-03-17 kl 08:53 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har dresset meg opp og er på vei for å gjøre intervjuer til prosjektoppgave. Jeg er visst allerede ute av vanen med å måtte opp og ut og skulle prestere tidlig på morgenen, så dette er litt uvant..

Men aller først kaffe!
Postet 06-03-17 kl 08:59 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, og :svosj:
Postet 06-03-17 kl 09:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Skrive-mye-og-godt-mandag her, forhåpentligvis. Greit å starte uka med et brak. Det er svien for å ta fullstendig helg og la alle plikter suse. Kaffe hjelper, havregryn også.
Postet 06-03-17 kl 09:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hvorfor kan jeg ikke lære meg å føre timene hver dag så jeg slipper å sitte hver mandag å lure på hva jeg gjorde sist uke.
Postet 06-03-17 kl 09:19 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Kjent problemstilling, Frøy. Jeg er blitt bedre, men har fortsatt litt å gå på. Fint når man lever av å selge timer.

Er på jobb, har kaffe, har ikke mindre enn to PC-er på pulten og ser frem til en lykkelig dag på hovedkontoret.
Postet 06-03-17 kl 09:58 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings. Jeg prøver å jobbe hjemmefra før legetime for de vonde armene mine. PCen er ikke min beste venn akkurat, så får prøve å gjøre oppgaver som krever minimum av tastatur.
Postet 06-03-17 kl 10:17 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Morn! Heftig start på dagen, men nå er det stille i huset. Jeg pakker premier til flinke folk, og skal komme meg en tur på posten.
Postet 06-03-17 kl 10:37 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mannen skulle opereres først i dag. Spent på hvor lang tid det kommer til å ta. Påskefjellet er uaktuelt.
Postet 06-03-17 kl 10:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Lykke til med mannens operasjon, Blånn!

Min natt bar preg av to våkne barn og en hund som måtte ut hver andre time, stakkars, og enda hadde han en ulykke. (Så gøy å skramle med vaskebøtter klokka fire om natta!) Heldigvis kan faren min lufte ham mens jeg er på jobb, og i morgen skal han til veterinær. Bikkja, altså, ikke pappa. Nuh braker det løs med dagens undervisning, pustepause igjen klokka 15!
Postet 06-03-17 kl 10:48 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Måtte opp tidlig for å skuffe frem garasjen så jeg kunne komme meg på jobb. På slike dager skulle jeg hatt en mann, altså. Men, jeg fikk trim, så mye at jeg enda er sliten og verker i armene. Snøen var knallhard og tung i dag. Egentlig ser jeg bare frem til vår og april.
Postet 06-03-17 kl 10:57 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God (?) morgen. På vei til jobb etter gårsdagens 08 til 0230-økt. Litt trøtt i trynet, og får melding om at kaffekverna på jobb er ødelagt!
Postet 06-03-17 kl 11:30 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hardt og brutalt en mandagsmorgen; opp lenge før fuglene fiser for å rekke morgenfly til Førde. Nå tilbake på Gardemoen og venter på tog hjem. Same procedure next monday. Urk
Postet 06-03-17 kl 18:48 av Mex Mex er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no