Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 17-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Først?
Postet 17-01-19 kl 08:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal snike meg til frisøren før jobb i dag, det er fordelen med kontortid. Kaldt i dag, så jeg har bunkret opp med flere lag ull før jeg skal tusle de fire kilometerne ut.
Postet 17-01-19 kl 08:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Har kaffe, fyr på peisen og en haug med serier å binge. Blir nok sofaliggende noen uker fremover så da er det greit.
Postet 17-01-19 kl 09:10 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Torsdag! Over halvveis i en laaang uke. I kveld bytter jeg SATS med skitur tror jeg. Men det er kaldt!! -11 grader hjemme da jeg dro. Snart helg, men den blir travel, vestlandsbesøk og fullt hus. Blir nok koselig da, men mye admin og logistikk i å drive fullpensjons hotell en hel helg.
Postet 17-01-19 kl 09:11 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen! Vi skal ha langhelg på fjellet, så i dag er fredagsfølelsen på plass. Spent på om ungenes ski- og brettferdigheter har holdt seg fra i fjor! Og så skal 4 åringen få prøve slalåm for første gang. Det kan bli en tålmodighetsprøve.
Postet 17-01-19 kl 09:20 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings! Etter tre dager hvor jeg har dopet ned en stadig vondere kropp for å gå på jobb, prøver jeg å gi den en sofadag i stedet. Håper det hjelper! Fyr i peisen og huset for meg selv.
Postet 17-01-19 kl 09:26 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har fått mail fra VG i dag med beskjed om at de har hørt på meg som mente de var seriøst dust som skriver alderen på yngre kvinnelig flamme (35), men ikke på mannfolket (49) som er hovedpersonen i artikkelen.

Small victories
Postet 17-01-19 kl 09:48 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Timar!

Her er det jammen torsdag igjen. Jeg skal prøve å ta med førsteklassingen på felles kampsporttrening, det kan bli spennende!
Postet 17-01-19 kl 09:56 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Startet dagen med å vekke nybakt 9-åring med sang, kakefrokost og gaver.

Og i morgen reiser jeg (og korpset) til Italia.
Postet 17-01-19 kl 10:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg var først på jobben for andre gang denne uken, dette er ikke normalt. (Begge dagene var rundt halv ti, så det er ikke så veldig imponerende. )

Nydelig vær i dag, da. Jeg kom en annen vei enn jeg pleier, ned fra Sagene over Akerselva, og det er virkelig pent der i nysnø og klarvær.
Postet 17-01-19 kl 10:44 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Godt jobbet, Timar!

Jeg sitter i et møte på jobb. Det er godt det er på Skype, for jeg himler mye med øynene ...
Postet 17-01-19 kl 10:44 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg tror det finnes et eget sted i helvede for mødre som glemmer å fortelle fjortisen om morgenlegetime når
1. Den er på morgenen den første dagen med ny timeplan der det for første gang på lenge blir en dag med sen start og mulighet til å sove frempå og
2. Den er to dager etter nyttårsballet og fjortisen faktisk fortsatt har et reelt behov for å ta igjen litt søvn...

Huffameg. Jeg vekket henne med en veldig ektefølt unnskyldning, og frikort til å være sur og sint. Det tok en time før hun snakket til meg.

Gikk fint da, vi er så glad for at vi fant en god hudlege!
Postet 17-01-19 kl 10:45 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Trøtt gitt. To dager denne uka har jeg vært på akutten med junior. Ni mil hver vei så har vært litt bilkjøring. Han slo tommelen på ski på søndag så på mandag ble det tommelgips. Igår falt han på skolen. Oppå den vonde hånda. Så da ble der ny røntgen og ny gips. Han er hjemme og slapper av idag for vi kom sent hjem. I morgen er det skole og da får han være inne i friminuttene.
Postet 17-01-19 kl 10:46 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde tidenes mareritt i natt. I dag skal jeg holde en liten gjennomgang for en avdeling hos oss. Jeg er godt nok forberedt til dette. Men i natt drømte jeg at det skjedde noen plutselige endringer slik at jeg skulle holde presentasjonen for hele konsernet på en gang (2500 ansatte), og i nattens mulm og mørke så kjente jeg veldig på at dette kanskje ikke var helt godt nok. Jeg liker normalt sett å presentere, også for store forsamlinger, men dette var visst i overkant.

:svett:

Vel, vel. Presentasjonen skal holdes om noen timer, og det viser seg at de har flydd inn noen ekstra folk fra Stavanger, men det er fremdeles høyst overkommelig.
Postet 17-01-19 kl 10:48 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Huffda Tjorven.

Jeg har sovet dårlig i natt. Hatt en litt kjip samtale på telefon og sitter nå med røde øyne i åpent landskap, alltid like kult.

Kjip legetime i kveld, men hey, så er helvetet foreløpig over.
Postet 17-01-19 kl 11:19 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg sparket meg selv tidlig opp for å trene i dag, og føler at jeg sitter med et moralsk overtak på resten av kontoret.
En av tre kjedelige/vanskelige oppgaver er unnagjort, bare resten igjen...
Postet 17-01-19 kl 11:36 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Behagelig med undervisning når elevene skriver og jeg bare kan stå og skue ut over PC-skjermene. Aberet er selvsagt at jeg ender opp med den første rettebunken for 2019. Vet hva jeg skal gjøre i helga, i hvert fall.
Postet 17-01-19 kl 11:50 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
på Annemede.
Postet 17-01-19 kl 12:22 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
sindrome sin avatar
til Annemede
Postet 17-01-19 kl 13:21 av sindrome sindrome er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no