Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 18-11-19 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 18-11-19 kl 07:50 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ja. Og det snør på den ekle måten. Og 150 biler skal kjøre samme smale, bratte veien til plandag på jobb. Dette blir gøy.
Postet 18-11-19 kl 08:18 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Det snør her også, men trenger ikke tenke så mye på det siden jeg har hjemmekontor.
Skal på foreldresamtale litt senere i dag, så da skal mellomste kjøre meg.
Så er det bare å kose seg med tollregnskap for min del. Det er jo utsatt en mnd pga mitt ankelbrudd.
Postet 18-11-19 kl 08:52 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det snør (sludd som legger seg), men både bane og buss kom. Noen få minutter forsinket, men det er innafor.
Postet 18-11-19 kl 09:01 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det snør her også, men mer som regn.
Møte om en 45 mi og skravledame senere.
Postet 18-11-19 kl 09:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
T-banen kjører heldigvis trofast i nesten alt slags vær.

Workshop på jobb i dag, litt gøy og ganske slitsomt.
Postet 18-11-19 kl 09:30 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sykletur i regn minnet meg på at fjellbuksa mi ikke er helt vanntett. Ordentlig regnbukse neste gang.
Postet 18-11-19 kl 09:35 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nå snør det. Men det er meldt pluss og regn framover.
Postet 18-11-19 kl 09:50 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her regner det og heldigvis har det ikke vært så kaldt de siste dagene, så det er trygt å kjøre. Det gjør jo at bussen min går.

Det eneste som er på agendaen etter jobb i dag er en tur innom apoteket for påfyll av jerntabletter.
Postet 18-11-19 kl 10:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Det er på sånne dager jeg elsker morgentur med bikkja. Hun er nesten like entusiast.
Postet 18-11-19 kl 10:26 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her regner det så offensivt at bikkja sto på stive bein ut døra. Jeg er imidlertid både sta og sterk, så han er nå ferdig luftet. Nå furtes det foran peisen.
Postet 18-11-19 kl 10:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hjemme snødde det store, juleaktige filler, nesten litt fint, til tross for alt for tidlig. Men her i byen er det regn og våte veier, kun glatt i de første km jeg kjørte ut til motoveien. Over halve november er overlevd så langt.
Postet 18-11-19 kl 11:14 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Snø hjemme, men regn i byen. Ordentlig julestemning med utelys/julelys på trærne mens snøen lavet ned. Rekordtidlig, men så fint med litt ekstra lys ute! Tipper naboene følger etter i løpet av uken.
Postet 18-11-19 kl 12:38 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no