Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 04-02-22 kl 09:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hadde planer om kontorkontor i dag, men ble ombestemt av is, regn og vind. Dagen er full av møter, så jeg hadde knapt rukket å spise lunsj med de andre der uansett.
Postet 04-02-22 kl 09:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Yeih, fredag!
Postet 04-02-22 kl 09:21 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hepp!

På jobb. Ekstern skjem har tatt kvelden, så jeg sitter og myser på laptopen. Skal på timeskurs for å lære enda mer effektiv bruk av det nye systemet, og så blir det shopping (ny skjerm og litt arbeidsklær) før helgen trer inn. Litt mer kaffe, kjenner jeg. :skjermgruff:
Postet 04-02-22 kl 09:22 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! Har drevet og knotet for å rekke innom legekontoret i dag (da jeg vokste opp var det åpningstidene på alkoholsalg som var problemet, nå er det legene ... Usikker på hvor mye som er tiden - vi hadde blant annet ølmonopol - og hvor mye som er meg )
Postet 04-02-22 kl 09:24 av him him er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Pokker! Ungen min har oppkjøring i dag, på underkjølt regn.
Postet 04-02-22 kl 09:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Å huttetu for et vær. Bare sørpe og drit uti veien hos meg. Min eldste er fersk sjåfør og tok bilen, jeg kjenner på skrekken sammen med Blondie.
Postet 04-02-22 kl 09:29 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
For et vær det var i morges! Og nå skinner sola!

Jeg hadde 13 timers arbeidsdag i går (de siste 4 av dem sammen med HR-direktøren og jeg påpekte tørt at jeg var pålagt å gå da jeg gikk ). I dag skal jeg riktignok ha 6 møter, men det er en langt mer overkommelig dag i dag. Og så hjelper det jo VELDIG at jeg synes jeg har en utrolig spennende jobb.

Helgen vil inkludere en del arbeid, men det er noe annet allikevel. Jeg gleder meg til å sove lenge.
Postet 04-02-22 kl 09:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Rolig på hjemmekontoret enn så lenge i dag. Her er været så der, det regner ikke akkurat nå, men blåser litt, og er ca. 3 grader.
Postet 04-02-22 kl 09:57 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Kalenderen er helt tom for møter og mailboksen begynner også å tømmes, noe som betyr at jeg ser for meg at det kan bli tidlig helg, men kjenner jeg meg selv rett så sitter jeg vel her enda når klokken nærmer seg 15.
Postet 04-02-22 kl 10:00 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Rolig på mitt hjemmekontor; aner ikke om det er glatt her, men tror ikke det? Skal snart kjøre til byen og signere lånepapirer. Hadde håpet det kunne skje digitalt, men.

Lykke til med oppkjøringen, Blondie.
Postet 04-02-22 kl 10:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg skal i kranglemøte og er redd jeg kan bli usaklig for det er så unødvendig å krangle på en rutine som er godkjent på høyt nivå og som er basert på lovverket.
Postet 04-02-22 kl 10:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Forkjølet fredag.


Forsåvidt helt greit at jeg skal delta på møtet mitt digitalt, det var ikke veldig viktig og siden jeg skal avspasere etterpå er det greit å slippe turen.



Og så har oppvaskmaskinen tullet seg. Så jeg har brukt litt for mye av dagen på å tømme den og få kontakt med service. Resten får mannen ta seg av i helgen, siden jeg skal reise bort.
Postet 04-02-22 kl 10:30 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hey, jeg hadde databrus i kjøleskapet. Da ble jo dagen med ett mye bedre.
Postet 04-02-22 kl 10:56 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har avspaseringsformiddag, sneik det inn siden jeg for en gangs skyld ikke hadde møter eller hastegreier - fredag pleier å være helt koko.

Drikker kaffe og forbereder quiz til jobbens fredagskaffe, som fortsatt er digital.
Postet 04-02-22 kl 10:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skøytebane ute, men ikke fullt ut nypreppa som jeg hadde trodd.
Vi har en helt elendig morgen og jeg vet ikke helt hva neste skritt er. Fordelen med å være sint er at man får gjort unna litt.
Kjøpte meg tulipaner, men har jo ikke vase. Må ha knust for jeg vet jeg har hatt. De andre jeg har passer liksom ikke, men noe må jeg finne på.
Postet 04-02-22 kl 11:01 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 04-02-22 kl 11:06 av star
Gammel
tink sin avatar
God fredag!

Hva er databrus? Frøy?
Jeg har vært innom og hentet møtemat til jobb, og unnet meg en smoothie som jeg kan nyte nå. Mellomste og jeg har hatt godtelov i januar og han mener vi skal fortsette i februar. Det går overraskende greit. Muligens fordi det er lov med kake og dessert, og litt chips og vin.
Postet 04-02-22 kl 11:06 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Tink, energidrikke, i mitt tilfelle Burn, det går vist under databrus på trinnet til 08ern min.
Postet 04-02-22 kl 11:16 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Aha, ja, når du sier det så virker det helt opplagt.
Postet 04-02-22 kl 11:29 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Phui, ungen besto og har nå lappen.
Postet 04-02-22 kl 11:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer til ungen Blondie. Skummelt og gøy på en gang.
Postet 04-02-22 kl 11:47 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Blondie!
Postet 04-02-22 kl 11:59 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Anda sin avatar
Ah, min også Blondie, men senere i dag. Jeg er en blanding av "håper det går bra" og "bedre for h*en å vente med å kjøre alene jeg har ikke nerver til dette", så dette blir spennende.

Men jeg har trua, og har akkurat ringt forsikringsselskapet og økt premien.

Gratulerer til din!
Postet 04-02-22 kl 12:02 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Med det varslede drittværet som slo inn, er jeg forresten lykkelig over "avspasseringstimen" jeg tok i går, som ble brukt på en deilig skitur i marka.
Postet 04-02-22 kl 12:03 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer, Blondie, så stas!

Min niese fikk lappen forrige uke og søsteren har fått seg privatsjåfør.
Postet 04-02-22 kl 15:55 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no