Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 16-02-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Da jeg og noen kollegaer kjørte til sosial sammenkomst så var det bare veier, når vi kjørte hjem noen timer senere så laget snøen ned, og nå høljeregner det, og det blåser mye. Eneste plan for dagen er å handle litt og få hentet storebror som er på overnatting hos en kompis.
Postet 16-02-19 kl 08:38 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Jeg og mini er oppe og jeg har tent opp i ovnen. Min bror og nevø kommer på frokost sånn at min svigerinne får fred et par timer på morgenkvisten. Hun er gravid, sliten og sylte forkjøla stakkars. Ellers idag så skal jeg på førtiårslag og jeg skal på trening. Godt at mannen er hjemme igjen. Nå blir han hjemme til tirsdag og så ser vi han ikke før neste uke.
Postet 16-02-19 kl 08:58 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Navnefest for minste nevø. Jeg gruer meg litt til en dag i bunad.
Postet 16-02-19 kl 09:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen! Jeg har 6- åring idag!
Postet 16-02-19 kl 09:58 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med 6-åring Millen.

Jeg og minstemann er våken, rolig start på dagen. Hadde tenkt på ut på tur men usikker, veldig surt ute.
Men først noen timer skolearbeid.
Postet 16-02-19 kl 10:02 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer, Millen!

Jeg nyter en kopp kaffe mens jeg følger med på komboen hund ikke vant til katt og katt ikke vant med hund i samme hus. Det går sånn tålelig greit etter at de ble enige om at det er katten som er sjefen.

Slalom i dag, mon tro?
Postet 16-02-19 kl 11:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer Millen. =)

Jeg er sur. Skulle sittet på en buss til Dombås, men er hjemme med streptokokkinfeksjon og ræva form. Jeg er skikkelig sur, sånn helt inn i margen.
Postet 16-02-19 kl 11:41 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Gratulerer, Millen. Rolig start på dagen men nå er det vel på tide å sette igang.
Postet 16-02-19 kl 11:52 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til seksåringen, Millen

Rydding på planen i dag. Og så må jeg finne skruer som passer beina som skAl festes på bordplate. Trodde virkelig jeg hadde spart på de originale, men de var ikke fester til hverken plata eller beina.
Postet 16-02-19 kl 12:12 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 6-åring, Millen

Herlig lat lørdagsmorgen. Det er kanskje på tide å komme seg ut av pysjen, men tror jeg tar en kopp kaffe til først.
Postet 16-02-19 kl 13:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ute både torsdag og fredag, jeg er for gammel for sånt. Veldig gøy, men litt ruskete i dag. Snart hente unger, må fikse ånden før det.
Postet 16-02-19 kl 14:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er det definitivt mye vær i dag. Var på step før i dag, og instruktøren er flyger i Widerøe. Han kunne fortelle at nå er det sånn vær at flyvertinnene bruker sports-BH.
Postet 16-02-19 kl 17:31 av Stompa Stompa er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no