Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 17-02-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Vi har fått nye kopper, til ære for roboten Robert.

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Hjemme-vinterferie her, noen utflukter skal planlegges. Været ser ut til å bli magisk, så jeg planlegger langtur med hunden. Ungene kan styre sin begeistring.
Postet 17-02-19 kl 09:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Hjemme-vinterferie her også, skal arrangere håndballcup så blir mange timer i hallen.
Ellers jobb og skolearbeid som vanlig.
En treningstime i dag også, foreløpig grått ute.
Postet 17-02-19 kl 10:03 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Hey hey, har vi fått en ekte robot til å åpne stuggu? Genialt!

Kaffe, avis, og dataspill for de som liker det.
Postet 17-02-19 kl 10:08 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Hjemme-vinterferie her også. I dag skal vi så litt frø og jeg skal legge planer for veksthusene mine.
Akkurat nå er mannen på langtur med hunden, vesla sløver i sofaen og jeg bytter mellom fp og hagebøkene mine. Perfekt søndag!
Postet 17-02-19 kl 10:24 av Christa Christa er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Jeg får panikk hver gang klokka ringer for jeg tror vi har forsovet oss.
Skal se eldste spille kamp og prøve å få tatt noen bilder. Har fortsatt ikke helt knekt koden i forhold til lys i den hallen.
Postet 17-02-19 kl 10:37 av star star er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Mål for dagen er å få levert sidemålsoppgaven, som nå "bare" trenger korrektur og kilder. Få levert små oppgaver om første verdenskrig, starte på neste vurderingsoppgave i historie og lage sosekjøtt. Travle dager, men jeg trives.
Postet 17-02-19 kl 11:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Trøtt i kroppen og dagens plan er pensumlesing og ta en liten luftetur. Grått og kjedelig ute.
Postet 17-02-19 kl 12:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemme og jobbevinterferie på oss. Planlegger en fridag og ta med kidsa i Tryvann, værmeldingen er sol noen dager i slutten av uken. Ryddedag i dag, det trengs...
Postet 17-02-19 kl 12:19 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hjemmejobbeferie på halvparten her, den andre halvparten er på superferie.

Dagens plan er enda mer kaffe, lang tur med hunden og jobb. Kjempespennende, med andre ord.
Postet 17-02-19 kl 12:46 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Vi er i Tryvann i dag også, og nå i helga har det vært mye vinterferieutfart! Vi skal også en dag i slutten av uken Martis, nå er det jobbevinterferie på oss voksne og barna skal til besteforeldre i et par dager.
Postet 17-02-19 kl 14:30 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Planen for dagen er å gå en tur mens det enda er dagslys; planen for vinterferien er å jobbe og å ta med Poden på jobb så han kan gjøre noen av de tingene som havner i kategorien «kan vi få et barn til å komme inn og gjøre XX?».
Postet 17-02-19 kl 14:53 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Planen for dagen var å jobbe litt og begynne å pakke sammen soverommet som skal pusses opp.

Jeg er ferdig med det første. I tillegg har vi klart å komme i gang med sommerferieplanleggingen. Det vil si at vi har bestilt flybilletter til og fra Roma og bestemt at vi skal ta toget nordover. Han vil til Firenze eller Pisa. Jeg vil helst ikke bo i en storby om sommeren og drømmer om å bo et sted ved kysten der det er mulig å ta tog til de store byene. Er det noen som har noen gode ideer på det?

Ellers skal jeg nå i gang med del to av dagens plan, altså, begynne å rydde soverommet. Wish me Luck.
Postet 17-02-19 kl 15:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Palmen: er det ikke veldig fullt i Tryvann? Vi orker aldri dra dit i helgene, for det er så mye kø. Aller best er det på fredagskveldene. Ingen skiskoler og ikke noe stress med at vi må hjem og i seng.

Snuppa skal være i Tryvann flere dager den kommende uka. Jeg skal jobbe, men vurderer å ta fri på fredag og ta følge med henne (hvis jeg får lov ... det er ikke gitt). Knerten vil fremdeles henge med mamma, heldigvis. Så jeg får min dose slalåm.
Postet 17-02-19 kl 15:06 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi hadde veldig deilig dag i bakken i Trysil i går, det var utsjekk for ukesgjestene, så det var ikke kø, en gang. I dag gikk Sneipen og jeg en lang og deilig langrennstur. Det er så utrolig hyggelig å prate med ham når vi er alene.
Postet 17-02-19 kl 16:07 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Joda Tjorven, det er mye folk. Men vi fikk parkering med en gang. Og var der bare i 3 timer. Helt klart bedre på kveldstid men gikk helt fint altså. Er så glad for at ungene begynner å bli hekta!
Postet 17-02-19 kl 16:20 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vinteren i Norge er bedre for dem som har glede av ski, det er helt klart.
Postet 17-02-19 kl 16:38 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Vinteren i Norge suger for de av oss som elsker vinter men ikke har tid til å komme seg på ski. (Ja, jeg er lutt bitter.)
Postet 17-02-19 kl 17:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her er det enda en uke før vinterferie. Ikke det at jeg skal ha det. Har tilbrakt hele søndagen bak hornet, gruppeøvelse i korpset. Snart NM.
Postet 17-02-19 kl 17:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ingen ferie i sikte her heller, men fri i morgen, så da blir det kosedag med eldste. Litt i dag også i grunnen, vi har vært på kino og kom hjem til nyvasket hus. Luksus! Fin mann der, altså. Klesvask og småputling resten av dagen.
Postet 17-02-19 kl 17:19 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er det to uker til vinterferie. Siden jeg bare jobber 60% som lærer så skal jeg på møte 2 av dagene, men det er jo nesten ferie, hotell og barnefri
Postet 17-02-19 kl 18:14 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her skjedde ingen av dagens planer...
Postet 17-02-19 kl 19:11 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Slalåm på oss i dag, herlig! Hadde med meg fire barn. Koselig å kunne gjøre det sammen. Lite folk og ingen kø.
Postet 17-02-19 kl 19:33 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no