Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 19-02-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 19-02-19 kl 07:36 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Postet 19-02-19 kl 08:00 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag. Så kanskje jeg får aktivert gamer 1 og gamer 2 i løpet av dagen.
Postet 19-02-19 kl 08:24 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har altså så gangsperr i armene at det var så vidt jeg klarte å vaske håret.

I dag kommer ungen min hjem fra Cuba.
Postet 19-02-19 kl 08:26 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Deilig temperatur for sykling i dag!

I dag er det litt kontor, litt produksjon, og så må jeg gjøre litt frivilligjobbing i arbeidstida. :søknadsfrister for viktige søknader:

Men først kaffe!
Postet 19-02-19 kl 08:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her har snøen lavet ned, har vært ute og måkket, men er sannelig ikke helt sikker på at jeg får ut bilen. Meldt masse snø i dag, i tillegg til vind. Så er det vist rolig noen dager før det skal begynne å regne på fredag.
Postet 19-02-19 kl 08:49 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Foreløpig gråblått ute.
Postet 19-02-19 kl 09:12 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten fikk briller i går ettermiddag. Det var ordentlig rart når han gikk rundt i leiligheten og «så» på alt. Akkurat som om han ikke hadde sett det før. Kanskje har han ikke det heller, for han måtte ha styrke -2,5. Jeg burde tatt hintet da han fortalte meg at han måtte sitte på første rad i klasserommet for å se noe.

Den gode tingen med briller nå til dags, er at det slett ikke er noe som er flaut eller rart. Knerten syntes bare det var stas å skulle bruke briller og de han valgte var han nøye på at skulle synes skikkelig.
Postet 19-02-19 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Oppdatert 19-02-19 kl 09:23 av Tjorven
Gammel
Pappalille sin avatar
Hihihi, Tjorven. Sånt kan komme snikende, men det er klart han merker forskjell med minus 2,5. Han kledde brillene. =)

Jeg er halvsyk ennå og orker liksom ingenting. Meh.
Postet 19-02-19 kl 09:24 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Mellomste fikk briller i fjor, og det kom litt brått på. Både jeg og eldstemann satt og måpte da gutten ikke klarte å tyde en eneste bokstav på den tavla som optikeren har. Vi hadde ingen anelse på forhånd, og han har styrke +3.

Men han er råkul med briller da!
Postet 19-02-19 kl 09:49 av Frk_Fryd Frk_Fryd er aktiv nå
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Deadlinespøkelset danser rundt på kontoret og det er komplett kaos. Ikke har jeg sove særlig bra heller, så det spørs om det er nok kaffe til å bøte på følelsen av maktesløshet.
Postet 19-02-19 kl 09:50 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Maktesløs er ordet. Eller bankende hodepine og null arbeidslyst... Håper det går over snart.
Postet 19-02-19 kl 10:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det er roligere i ferieuka, selv om jeg må jobbe. Fikk trent før jobb i dag, og har gjort unna en oppgave som ikke egentlig var vanskelig men som trengte litt annen tenking.
Postet 19-02-19 kl 10:02 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg lurer på hvem som syns det var en god ide og ikke ha produksjonsserver klar før selve go-live dagen. Eller som syns det var greit å kjøre go-live når ene serveren ikke var klar. Det virker som at noen tror at alt bare magisk vis fungerer, for det er jo bare "å flytte det som er i test over i produksjon..?" ..
One-of-those-days
Postet 19-02-19 kl 10:07 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Hiawata var også helt himmelfallen da han fikk briller. «Mamma, asfalt består av mange små steiner, visste du det?!»

Han elsker brillene sine og det har aldri vært noe issue
Postet 19-02-19 kl 10:08 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Vi har også brillebarn, men det ble oppdaget før hun fylte to. Pluss 6 merkes på dagsformen dersom man ikke får korrigert med briller, for å si det sånn. Hun gleder seg stort til å eventuelt kunne få bruke linser.

Kaffe nå, før ut og hente mannen til noen timer hjemmeperm.
Postet 19-02-19 kl 10:15 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
På jobb med kaffe og vet egentlig ikke helt hvor og hva jeg skal gjøre etter 5 uker borte...
Postet 19-02-19 kl 10:15 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Vi skal ned og hjem fra fjellet. Fri i morgen også. Da har jeg fjortis.
Postet 19-02-19 kl 10:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har så mye å gjøre at jeg kommer ikke i gang med noen ting, en boks med battery får meg ikke i gang en gang. Kanskje masassjestolen gjør nytten.
Postet 19-02-19 kl 10:20 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg sitter på bilvaskestedet, det var høyst nødvendig. Så venter noen timer skolearbeid før det er håndballkamp med mellomste. Ingen ferie her nei.
Postet 19-02-19 kl 11:15 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er på hytta med guttene. Nå har jeg servert sen frokost. Ikke hver dag de får varm sjokolade med krem. Vi skal straks ut på skitur i tåka.
Postet 19-02-19 kl 11:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har også en som brått fikk sett mye mer da hun fikk briller.

På jobb her også, masse datatrøbbel men får da unna ting sånn etterhvert. Så blir det trening før hjemturen venter, det er litt deilig med en uke uten aktiviteter på kveldstid altså!
Postet 19-02-19 kl 12:29 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no