Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 20-02-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 20-02-19 kl 08:08 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Postet 20-02-19 kl 08:12 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
trøtt her og, men. Er så lei av å sove så eg er oppe tross fridag. Skal rette da, og få besøk av snekkern.
Postet 20-02-19 kl 09:09 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Jeg venter på elektriker og er begrenset fornøyd med det.
Postet 20-02-19 kl 09:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På jobb, kidsa er på frigang hjemme. Vinterferie er litt slitsomt ifht akkurat dette, syns jeg.

Er elektrikeren forsinket? Fikk du et klokkeslett eller typ mellom 8 og 10? (bransjeinteresse )
Postet 20-02-19 kl 09:33 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, og forsøker å sette meg inn i svære regneark som andre har satt opp. Det er alltid like frustrerende, men jeg skal snart få en gjennomgang og da blir det nok litt klarere.

Jeg må bare hente meg enda litt mer kaffe.
Postet 20-02-19 kl 09:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Martis: min minste fungerer ikke på frigang en hel uke, så han er sendt på håndballskole tre dager i ferien. Heldigvis er han svært godt fornøyd med akkurat det.

Snuppa har fått streng beskjed om at hun må komme seg ut hver dag, og hun har vært i Tryvann på mandag og skal dit i dag også. Hun er heldig og har venninner som bor i en bydel hvor de får låne ski og heiskort gratis (vi har familieårskort, så hun har kort selv om vi har flyttet). Så da er det alltid noen å henge med. Det hadde visst vært relativt aktiv sjekkevirksomhet på mandag, men venninna hun skal på tur med i dag er noe roligere.
Postet 20-02-19 kl 09:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg teller ned til vår vinterferie neste uke. Det blir nok litt snø og ski og fjell på oss. Men akkurat nå gleder jeg meg bare til å få sove og slappe av.
Postet 20-02-19 kl 09:49 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!

Har allerede jobbet et par timer hjemmefra, men nå er jeg omsider på kontoret. Fikk med meg en nydelig soloppgang og god kaffe fra egen kaffemaskin, så morgenen ble ikke så aller verst.
Postet 20-02-19 kl 09:59 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Tjorven: mine er egentlig ikke så gode på frigang heller, så i går hadde jeg hjemmekontor og fikk dem på åpen hall i noen timer. De var veldig glade for avbrekket, men ikke så fline å arrangere dette selv da. I dag har minsten trening og naboen (lærer og pappa til en lagkamerat) skal få dem avgårde. Jeg skal ha fri på fredag og da blir det Tryvann.
Postet 20-02-19 kl 10:04 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor her i dag. Ganske rolig på jobbfronten mellom rapporteringsfristene, så da tar jeg en fredelig dag hjemme. Kan rapportere om nøtteskrike, kjøttmeis og granmeis på fuglematen hittil.
Ville er fortsatt i skogen med besteforeldre og søskenbarn, så hun har nok en god vinterferie.
Postet 20-02-19 kl 10:50 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
Vinterferie! Lett overskygget av invalidiserende hoste. Koser meg mef bok "Sapiens", bare avbrutt av jakt på feit, svær hytteflue. Jaktforløpet fikk meg dog til å tvile på bokens premiss om homo sapiens som den fremste skapningen på planeten, da jeg gang på gang ble utkonkurrert av en lattermild og overbærende flue. Men da jeg tok i bruk _hele_ hjernen og byttet våpen fra bakepapir-esken til sammenrullet DNT-tidsskrift for økt presisjon samt hentet krakken for optimalisert posisjonering ble det 1-0 til sapiens. (og som et barn av den kognitive revolusjonen måtte det selvsagt blogges om det ..)
Postet 20-02-19 kl 10:58 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
Gammel
Har 14-åring i dag og vinterferie. Vært på fjellet noen dager, men kom hjem i går. Dagens plan er frisør.
Postet 20-02-19 kl 11:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med 14- åring Millact!
Postet 20-02-19 kl 11:25 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Takk Millen!
Postet 20-02-19 kl 11:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg har omsider vært på trening igjen, og dermed kom Poden på jobb før meg. Fem timer jobbing om dagen er et fint alternativ til fullt frislipp som likevel gir ham mange ledige timer, og litt ekstra penger er jo heller ikke så dumt.
Postet 20-02-19 kl 12:15 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg jobber. Heldigvis er det relativt lite møte- og undervisningsvirksomhet i dag, så det skal gå an å konsentrere seg litt!
Postet 20-02-19 kl 12:38 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Fniser av Scully. Jeg har busybusy hjemmekontor, mens eldste er på komfekurs og yngste leker gal kunstner med malesakene. Men nå har vi tatt en god lunsj ute, noe moro skal man jo ha når det er nesten ferie.
Postet 20-02-19 kl 13:42 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Tårnfrid har akkurat sendt mannen til legen med datter. Hadde bestilt time, glemte hele skiten og har heller ikke tid til å følge. (Knøttet har hatt veldig mye natthoste i det siste, og siden hun har astmahistorikk er det litt uggent når vi ikke lenger har medisin i hus.)

Jeg har heldigvis ikke brukt masse arbeidstid på å prøve å skjønne bak/frem på MR-bildene av ankelen min i dag.
Men det var litt jobbrelevant, da. Vi var veldig fascinert over løsningen til Unilabs (man får ikke bilder på cd lenger, nå kommer de på InternettetTM), nemlig. Man kan til og med dele bildene med helsepersonell.
Postet 20-02-19 kl 14:56 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Du kan høre med mannen min om bak/frem, Ru, han kom nettopp på jobb.

Jeg prøver å få skrevet en stillingsutlysing. Ikke lett å finne gode formuleringer i et landskap av forslitte klisjeer.
Postet 20-02-19 kl 15:15 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Harry; jeg klarte bak/frem. Jeg klarer ikke se om leddbåndet er røket eller ei. Enda jeg shanghaiet to radiografer.
Det er nok en grunn til at radiologene bruker så lang tid på å bli radiologer.

Jeg har søkt to jobber. Litt sånn vill og galen og langt utenfor komforten. Har du noe gøy på gang, Harry?:har cv-en klar:
Postet 20-02-19 kl 18:16 av Ru Ru er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no