Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 19-11-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 33

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
Heihei, kaffe (meg) i gang, morgengrøt (babyen) ferdig effektuert. I dag skal jeg være innebandysupportee, strikke og rydde. Og drikke vin. (Ikke hele dagen, altså.)
Postet 19-11-16 kl 08:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Xian sin avatar
Kaffe (i ny mummikopp!) og babygrøt effektuert her også!

Ullungen er på Hamar og besøker en venninne fra barnehjemmet i Kina, så vi har bare ett barn i helgen. Og absolutt ingen planer. Vi lurer på å spise sen lunsj på den nye baskiske stedet i Schouskvartalet, Txotx. (Samt å øve på uttalen. )
Postet 19-11-16 kl 08:20 av Xian Xian er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen, jeg våkna kl 5.30, sto opp, var oppe en liten time før jeg la meg igjen og sov til nå. Ingen planer for dagen, jeg tar det som det kommer.
Postet 19-11-16 kl 09:06 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Oppe og klar for dagen. I dag er planen å få knipset noen julekortbilder.
Postet 19-11-16 kl 09:16 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Hørt mye bra om den, Xian!

Jeg ligger flatt i senga fremdeles. Jeg er helt utrolig sliten, men får ikke sove mer. Jeg lurer på kino med Hiawata siden Høvdingen jobber, også skal jeg teste ut varmrulla i vaskekjelleren på en juleduk.
Postet 19-11-16 kl 09:33 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg hadde venninne på besøk for å se film i går, og så ble det i overkant lenge med skravling etterpå. Så det var brutalt å stå opp i dag. Glad jeg har tålmodig unge som lar meg sove til 9...
Postet 19-11-16 kl 09:38 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Sovet godt, spist god frokost og skal snart på julemarked. Få planer, deilig.
Postet 19-11-16 kl 09:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Sovet til nå. Kunne ha sovet enda mer men må prøve å få litt dagslys og. Plan for dagen tror jeg må bli å bake frokostscones og deretter gjøre minst mulig...
Postet 19-11-16 kl 10:06 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Her er planen fotballcup, venninnelunsj, trening og eksamenslesing. Det er en helt grei lørdag det.
Postet 19-11-16 kl 10:06 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Snorkende mann.. det er altså.
Formen er ikke tipp topp, så helga blir rolig. Deilig med ski på TV, så får jeg overse rot i heimen
Ikke lyst på kaffe en gang!
Postet 19-11-16 kl 10:11 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kun eksamensforberedelser i fokus her, ungene bør sysselsettes på et vis så jeg får lest i fred. Kanskje sette dem igang med rydding av kottet?
Postet 19-11-16 kl 10:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
I dag er det julemarked på Tivoli som er planen.
Nå skal vi først spise litt og drikke masse te, så er vi klare for markedet.
Postet 19-11-16 kl 10:14 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Elsker rolige helgemorgener. Jeg og gutta koste oss med croissants og deilig jus til frokost. Minstemann har badet og sitter i håndkle foran ovnen og koser seg med film. Jeg drikker kaffe og sløver med pc. Må vel ha oss en tur ut idag også, men litt usikker på hva jeg skal finne på. Kanskje høre om brodern og kidsa blir med på tur og båltenning. I kveld skal vi til søstersen på middag og gutta ville overnatte. Det betyr en kveld helt uten planer så satser på litt sofa og vin.
Postet 19-11-16 kl 10:55 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Vi har også spist frokost nå, ting går sakte her i heimen. 6-åringen øver seg på løkkeskrift ( / ) mens jeg skriver handleliste. Han skal i bursdag om et par timer og da skal jeg sove.
Postet 19-11-16 kl 11:17 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ah, lørdagsmorgen! Og så er det til og med sol ute!
Postet 19-11-16 kl 11:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har sett sola. Muligens for siste gang i år.
Postet 19-11-16 kl 11:51 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Veldig sløv lørdagsmorgen/formiddag. Adventskalender må fikses i dag. Hele neste uke er kreisi bananas.
Postet 19-11-16 kl 12:30 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Sen kveld.

Tror det var verd det, men fikk ikke sovet det av meg, gitt.
Postet 19-11-16 kl 13:04 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg er utrolig nok ferdig med adventskalenderen, og har ikke hatt hodet med meg, så jeg har plutselig 28 gaver + Lego Star Wars kalender. Total pris for alt ble ca 480 kr, så jeg er fornøyd.
Postet 19-11-16 kl 13:08 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Herrejemini, klokka er over ett og vi har ikke fått gjort noe vettugt ennå. Vel, planen er å være ut døra klokka to for å dra til Elixia, og det er dog noe. Jeg har sovet, mannen kjørte til butikken for å kjøpe boller til frokost, vi har tatt "passer dere sammen"-testen fra Aftenposten og ellers funnet ut at det er latterlig å tro at man skal kunne skaffe seg billetter til Anne Franks hus kun én uke før man skal dit.

Mannen vil spise ute i kveld. Jeg har spist ute ofte i det siste, så jeg vil egentlig helst være hjemme, men jeg kjøper argumentet hans om at han ALDRI er ute. Det er nok sant. Han kjører tenåringen til og fra aktiviteter mens jeg henger på bar med venninner.
Postet 19-11-16 kl 13:12 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Her har vi sovet på skift i natt og bytta på å ta oss av spysjuk unge. Så her er alle tre slakke av ulike årsaker og vi sitt med kvar vår skjerm.
Postet 19-11-16 kl 13:13 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Så kjedelig, nokon. God bedring til ungen.
Postet 19-11-16 kl 13:25 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi benyttet oss av oppholdsværet og snøfriheten til å endelig rydde sammen terrassemøblene.
Postet 19-11-16 kl 13:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Godt poeng, Toffskij - det burde vi også gjort. Men Ville skal spille konsert både i dag og i morgen, og jeg skal være med, så jeg får se om mannen rekker det.
Postet 19-11-16 kl 14:04 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Takk, Input.

Vi burde vel og strengt tatt gjort eit forsøk på å redde hagemøbler. Godt poeng.
Postet 19-11-16 kl 14:08 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi føler oss utrolig flinke.
Postet 19-11-16 kl 14:09 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har hagemøblene ute for at naboene ikke skal føle noe press.
Postet 19-11-16 kl 14:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Vi har hatt hagemøblene ryddet bort og surret fast siden i sommer.
Postet 19-11-16 kl 15:11 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg prøver å skrive tale/presentasjon til et seminar på mandag (jada, i siste liten) og den vil seg ikke!
Postet 19-11-16 kl 15:17 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mellomste har spilt og vunnet håndballkamp i "sosseland" (les: Bærum). I følge ham ordnet gutta på Haslum sveisen mens de var i angrep. Nå skal jeg montere ferdig kofta mi.
Postet 19-11-16 kl 15:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hjelpes, jeg har egentlig ikke nerver til å se innebandykamper lenger. Men guttungens lag vant i dag også!
Postet 19-11-16 kl 16:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg og mannen har vært på lørdagshandling, sammen! Det er halvparten så kjedelig og går dobbelt så fort, men føles nesten litt som ulovlig luksus å være to på en aktivitet.

Nå er det to minutters sofa og nettbrett før jeg skal lage mat, får besøk av god vestlandsvenninne, blir stas!
Postet 19-11-16 kl 16:42 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Ferdig!

Nå skal hele talen få hvile til i morgen, så håper jeg at jeg fortsatt synes den er brukendes da.
Postet 19-11-16 kl 18:01 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no