Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 26-02-21 kl 07:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Endelig fredag

Pissregn og høye koronatall er ikke noen god start på dagen
Postet 26-02-21 kl 08:42 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
God morgen! Sol i sør, får litt vårfølelse.
Postet 26-02-21 kl 08:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret etter to dager med ferie. Det er en god del e-poster å besvare, men jeg tror ikke at det blir min aller travleste arbeidsdag. Så jeg tror jeg skal gjøre den så kort som det er lov. (Altså utlogging kl 14.30).

I dag skal jeg gå en lang tur i sola.

(Smittetallene for Oslo velger jeg å ignorere.)
Postet 26-02-21 kl 08:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hjemmekontor med svingende nett, er mildt sagt idiotisk.
Postet 26-02-21 kl 09:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Jeg har syklet i 7 varme grader, rosaskimrende morgengryskyer og fulgt av en stor og full måne. Dette toppet med synet av tre nydelige rådyr som ruslet over veien rett foran meg. Det var starten sin på dagen, det! :zen:

Nå skal jeg gjennomlese et meget langt utkast til samarbeidsavtale, så det er bare å stålsette seg. :bretter opp ermene:
Postet 26-02-21 kl 09:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Straks time hos fysio.
Og så lide seg gjennom en arbeidsdag.
Postet 26-02-21 kl 09:23 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal jobbe frem til klokka 12 med etterslepet og med studier etter lunsj. Må nok en tur ut i sola også, det er vidunderlig vårlig ute. Full rulle igjen fra mandag, så nå er det bare å nyte dagslys.
Postet 26-02-21 kl 09:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er på kontorkontoret. Jeg har gått til jobb i litt småregn og er høy på frisk luft og lykke over at jeg er ferdig med to ganske krevende møter.

I dag skal jeg prøve å få gjort så mye etterarbeid som mulig, jeg skal nyte at jeg er på kontoret og kan prate med folk og etter jobb skal jeg trene. Treningssentrene åpnet denne uken, men mandag og tirsdag var jeg i ventekarantene pga smitte i klassen til lillesøster og onsdag og torsdag skjedde det for mye annet. Så i dag har jeg treningstøy og har booket treningstid og er klar.
Postet 26-02-21 kl 09:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Jeg har nystrikket lekker hettegenser på, vesken er pakket med munnbind, regnbukse og sitteunderlag. Jeg skal ha utelunsj sammen med mine nærmeste kollegaer i dag.
Postet 26-02-21 kl 09:44 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Endelig fredag.

Og endelig har tåken lettet og det er blå himmel og sol, så mulig jeg skal avspassere etter 12 og ta med minstemann i slalombakken, hvis jeg greier å rive han løs fra gameingen.
Postet 26-02-21 kl 09:48 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Første dag på jobb denne uka. Har vært i karantene pga covid 19test. Tok den første på mandag og regnet med svar senest onsdag formiddag. I stedet ble jeg oppringt av coronnatlf om at både min og lillebrors test var ødelagt så vi måtte ta nye. Så dermed ble det forlenget karantene. Fikk svar sent i går kveld så nå er jeg på plass på jobb.
Postet 26-02-21 kl 09:51 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Fredag og sol! Og så skal vi på restaurant i kveld (Szechuan Chengdu, visstnok veldig autentisk Sichuan-mat hvis man bare får fatt i den «hemmelige» menyen). Mens det ennå går an å gå på restaurant i Oslo.
Postet 26-02-21 kl 09:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Vi er snart pakket og klar for vinterferie, med mindre vi taper for å ha vinterferie etter Østlandet. Skal inn i samme destinasjon, men handler for helga, og planlegger å ikke oppsøke trekket før på mandag.
Postet 26-02-21 kl 09:57 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg har den litt absurd-lykkelige helgefølelsen jeg alltid har når det er frihelg etter arbeidshelg! Det er egentlig gledinga som er best.
Postet 26-02-21 kl 10:27 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
2,5 dag med migrene er i ferd med å passere for denne gang, i dag klarer jeg nesten å tenke klart. Siste jobbdag før vinterferie, og det skal bli godt. Om da ikke smittetallene fucker til hele vinterferien her i vest.
Postet 26-02-21 kl 10:38 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her blir det lang arbeidsdag, men med nerding og spennende ting, så det går fint. Dessuten skal jeg avspasere et par timer og dra til frisøren snart, og kanskje få litt sol!
Postet 26-02-21 kl 10:46 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
God formiddag!
Gutta er på skolen (og jeg fikk meg en ufrivillig morgentur da M glemte matboksen hjemme...) og jeg har svingt meg i vaskebøtta nå.
Vinterferie på hele gjengen fra i ettermiddag. Dvs jeg er sykemeldt, men mann og barn skal ha ferie. Blir herlig med late morgener og null stress en stund.

Lurte på om jeg skulle introdusere gutta for filmen Independence Day i kveld. Er innafor for to 11-åringer det?
Postet 26-02-21 kl 10:50 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Fredag og grå himmel, elller himmel og himmel, men for noen vakre gråtoner det er.
Postet 26-02-21 kl 10:51 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Toffskji: Det var en grei påminnelse. Med de smittetallene byen ser nå, så stenger vel alle restauranter snart ned igjen. Den restauranten du nevner har jeg også hatt lyst til å besøke, så kanskje jeg skulle bestille bord til lørdag (hvis slikt er mulig).
Postet 26-02-21 kl 10:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi har bestilt bord, så det går fint an.
Postet 26-02-21 kl 11:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ah, fredag! Solen skinner, jeg skal gå tur med venninne før den går ned, og så skravle hos henne over mat og vin etterpå. Skitur i morgen før restaurantdate med mannen, krysser fingrene!
Postet 26-02-21 kl 12:24 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det er fredag, jeg jobber fra hjemmekontor og er gretten, selv om det er liiiitt vanskelig å opprettholde grettenhet med vårluft og masse sol gjennom vinduene og blide og søte unger.

Femogethalvtåringen henger i hagen og på lekeplassen på egenhånd (eller, med alle fantasivennene sine, hun har et rikt indre liv), og det er ganske digg når ungene blir større altså!

(Nei pokkern nå glemte jeg å være gretten igjen.)
Postet 26-02-21 kl 15:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
For en aldeles nydelig dag det har vært. Masse sol, varmt ute og hunden og jeg har kost oss ute på balkongen i flere timer. Hun sovende på sofaen og jeg med jobb-pc i fanget.

Det hjalp at dagen begynte med melding fra Morgenlevering, en kollega som sendte godsaker til meg som takk for at jeg har strikket votter. Altså, det blir ikke bedre enn det.
Postet 26-02-21 kl 16:25 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
NÅ er det ordentlig fredag! Ferdig med dagens dont! Skal straks på restaurant! Yey!
Postet 26-02-21 kl 17:11 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fredag, sol og 14 grader! Rydder hus og skal drikke vin i kveld!
Postet 26-02-21 kl 18:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har forflyttet meg fra hjemmekontor til kontorkontor og har nå ingen problemer med å holde grettenheten vedlike.
Postet 26-02-21 kl 20:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no