Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 06-12-19 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen fra Bø stasjon, tok nattoget i natt og har sittet her siden 0500. Eksamen klokken 10 så hjem med toget igjen.
Postet 06-12-19 kl 08:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det var litt av en oppladning til eksamen, Frøy - lykke til!
Postet 06-12-19 kl 09:11 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Lykke til, Frøy!

Jeg er sur. For andre gang denne uka så fikk vi ikke avisa. Det å drikke kaffe og lese avis på morgenkvisten (alene, før noen andre har våknet) er min zen-tid. Jeg vil ha avis når jeg har bestilt det.
Postet 06-12-19 kl 09:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Frøy.

Da er en av unga på skolen. Men nå syns jo jeg at jeg hangler.
Postet 06-12-19 kl 09:22 av star star er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Lykke til, Frøy!

Fredag, og produksjonen kaller. Bedre å være der enn å rive seg i håret over å stange i murer.

(Det er søren ikke lett for en utålmodig sjel å være del av flere laaange prosesser du ikke kan påvirke i særlig grad.)
Postet 06-12-19 kl 09:29 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Lykke til, Frøy!

Hjemmekontor i dag. Speilblankt ute, så like greit tenker jeg.
Postet 06-12-19 kl 09:31 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Lykke til Frøy!

Pappa er sytti år idag så i kveld skal vi ta han med på konsert før middag hos min bror. I kveld blir det bare oss fire søsknene med partnere og så blir det kaffelag med barnebarn og slikt i morgen. Men før det er det en hel masse som må gjøres!
Postet 06-12-19 kl 09:34 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Masse lykke til på eksamen Frøy!
Postet 06-12-19 kl 09:49 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Er det Aftenposten, Tjorven? Vi har også hatt veldig dårlig levering i det siste. Når noen faktisk fortsatt gidder å bestille papiravis, bør de ha kvalitet i levering, ass.
Postet 06-12-19 kl 09:52 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Tvitvi Frøy!

I dag skal lillesøster og jeg på juleforestilling. Det blir et fint avbrekk i en advent som ellers handler mye om pussestøv og et hus på halv tolv grunnet oppussing. Men jeg tror vi kommer i havn til jul da. Så får vi heller kjøpe noen julekaker.
Postet 06-12-19 kl 12:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Lykke til Frøy, du er nok godt i gang!

Masse å gjøre på jobb, men straks er det lunsjmøte, spennende.

Helgens planer består av å rydde hus, få ut julekort, kanskje ordne et par gaver og bake noe.
Postet 06-12-19 kl 12:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Masse jobb og kvalitetssikring på jobb og litt Fersken gjør ting hun ikke har filla peiling på. I kveld er det julebord og litt bobler. :detgledes:
Postet 06-12-19 kl 14:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Takk dere, ferdig nå. Gikk sikkert ok, men nå er jeg sliten etter to slike turer denne uken. 1,5 time til toget går. Så er litt stuck in Bø, men snaaaaart helg.
Postet 06-12-19 kl 15:56 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Denne fredagen er nå døpt om til Crazy Friday og jeg kan by på x antall voldshendelser. Fra rektor og jeg måtte løpe fra et møte kl. 9.15 fram til nå har det gått i ett med elevsaker. Men nå er siste time slutt.
Postet 06-12-19 kl 15:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er semestersluttfredag!
Postet 06-12-19 kl 20:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no