Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 24-10-16 kl 08:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Adrienne sin avatar
Håkkei, hvem har åpnet stuggu i dag?

Har kaffe, svimte nesten av i dusjen i sted og er ganske shaky fortsatt. Ikke noe farlig, bare et skikkelig blodtrykksfall.
Postet 24-10-16 kl 08:18 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Skremmende stuggu-åpning. Og skremmende start på dagen, Adrienne. Blodtrykksfall er skikkelig ekle.

Jeg sitter på toget. For en gangs skyld kom jeg meg tidlig av gårde. Men jeg har en fjortenåring i dag, så jeg vil komme meg hjem i rett tid.
Postet 24-10-16 kl 08:27 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
For en optimisme.

Vel, jeg skal starte dagen hos legen, storebror datt på sykkelen i går, og har slått albuen, jeg tror egentlig den bare er forslått, men siden han påstår at det er like vondt som i går, og jeg ikke blir helt klok på om det er litt hovent eller ei, så skal jeg få de til å sjekke. Satser på at det er forslått.
Postet 24-10-16 kl 08:36 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Adrienne! :roper: har du tatt lykkepiller? eker på stugguåpning:

Jeg er på banen, møte i naboby og glemte at jeg måtte innom kontoret først. Jaja.
Postet 24-10-16 kl 08:39 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Den der kan vel bare leses som dryppende sarkasme?

Jeg har sovet dårlig pga. deadlinepanikk og er på kontoret allerede av samme grunn, så jeg antar at dette kan bli en relativt produktiv dag.
Postet 24-10-16 kl 08:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen

Jeg starter dagen med gjemmekontor fordi jeg venter på en vedlevering. Og så lurer jeg på om storesøster har tenkt å komme ned igjen for å rydde av bordet siden hun var den siste som gikk.

Travel uke og for sikkerhets skyld har jeg begynt å brygge på en ny forkjølelse.
Postet 24-10-16 kl 08:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er glad møtekalender min på jobb er like tom som møtekalender min privat er full så jeg kan få trekke pusten skikkelig når jeg er på jobb. :svett:
Postet 24-10-16 kl 09:06 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg håper virkelig ikke starten på denne dagen setter standarden for uka, for jeg forsov meg, etter å ha drømt noe alldeles sinnsykt i hele natt og slått av vekkeklokka i søvne. Jeg var ikke på jobb før kvart over sju!

Nå prøver jeg å lade ut hjernen med litt kaffe og lefse.
Postet 24-10-16 kl 09:07 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen, og grattis med fjortenåring, Divine!

Jeg er på plass på jobb, og bedriver prokrastinering av ajourførinrg regnskap. Men nå går det ikke lenger. Til arbeid! (Bare litt mer kaffe. )
Postet 24-10-16 kl 09:25 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Kalenderpiken sin avatar

Mens dere drikker kaffe, kan dere jo slenge en tur innom bloggen min?
Postet 24-10-16 kl 09:35 av Kalenderpiken Kalenderpiken er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Jeg er på toget. Hadde glemt hvor godt jeg liker å ta tog. Bare sitte i fred med musikk på øret og kikke ut av vinduet.
Postet 24-10-16 kl 10:07 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg er grumpy.
Skikkelig dårlig humør. Møkk lei alt og alle om dagen.
I morgen skal jeg kjøre fra Lillehammer til Geilo og tilbake igjen. Jeg hater å kjøre på vinterglatte veier.
Postet 24-10-16 kl 11:02 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Sitat:
Den der kan vel bare leses som dryppende sarkasme?
Det var iallefall sånn jeg valgte å tolke den.

Nå har jeg nesten svimt av to ganger til og jeg kjenner jeg holder på å få feber. Burde tatt et hint i dag tidlig, med andre ord, så nå pakker jeg vesken og drar hjem til sofa. Der er det i det minste mykt og godt hvis jeg skulle besvime.
Postet 24-10-16 kl 12:02 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God bedring, Adrienne!
Postet 24-10-16 kl 13:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Det handler ikke om hvordan man har det, men hvordan man tar det. Jeg er irriterende nok klar for ny uke med nye muligheter. Har rukket både kafémøte og ivrig e-postadministrasjon på bussen på vei tilbake til hjemmekontoret.
Postet 24-10-16 kl 15:30 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har akkurat våknet. Etter å ha tilbrakt natten sammenkveilet av magevondt og legevaktsbesøk i natt på grunn av mistanke om gallesteinsanfall fortjente jeg å sove da diverse dop endelig virket. Bedre nå.
Postet 24-10-16 kl 15:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg har akkurat sett en video av fotballfrue som pakker opp klær hun har bestilt på nett. Det vil si, jeg har sett fem minutter av den videoen. Og du aner ikke hvor interessant jobben min plutselig ble etterpå! Motivasjonsboost!
Hæppi FN-dag, forresten!
Postet 24-10-16 kl 15:40 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Pingis. Høres ut som Dagens Triks.
Postet 24-10-16 kl 16:02 av Anda Anda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no