Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 17-10-17 kl 07:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Skål til den!
Postet 17-10-17 kl 08:35 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Heisann!! God morgen. Klar for ny dag. Fin form, blid jente, og god frukost.
Postet 17-10-17 kl 08:51 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar
Jeg driver og venner meg til at det er mørkt som i en sekk når jeg står opp. Lykkes bare sånn passe, egentlig. Det er så mye lettere å starte dagen når vårsola lyser opp soverommet.
Jaja, det er bare å bøtte innpå med kaffe og hive seg over ting jeg ikke kan frem til småskummelt møte på torsdag. med en hjerne som ikke helt har skjønt at arbeidsdagen faktisk er i gang.
Dagens syting herfra, altså.
Postet 17-10-17 kl 08:58 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg våknet med heidundrende hodepine, og slapp form. Så i dag bestemte jeg meg for at jeg skal være hjemme. Når så minstemann påstår at formen er dårlig og også skal være hjemme så blir det sånn. Normalt pleier ikke hodepine være noe jeg er hjemme for, men jeg var på jobb i går med det og det var ufattelig slitsomt.
Postet 17-10-17 kl 09:04 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring, polarjenta!

Jeg er på jobb, etter en fin sykkeltur - selv i mørket. Nå skal jeg hente kaffe og kaste meg over dagens donter.
Postet 17-10-17 kl 09:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg gikk innom favorittkaffebaren min i morgen, og det alltid litt ekstra koselig når jeg starter dagen med litt ekstra god kaffe.
Postet 17-10-17 kl 09:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring polarjenta.

Jeg hadde omgangssyke i går. Kastet opp på morgenen, sov på sofaen det meste av dagen. La meg kl. 21 og sov til 6.30. Fremdeles trett og urven i kroppen, men satser på at jeg er smittefri og er på jobb.

Travle uker foran meg, men heldigvis er det stort sett spennende ting jeg skal gjøre.
Postet 17-10-17 kl 09:34 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God bedring til pjuskene.

Nå er jeg mest bare selvforskyldt trøtt, men det hjelper altså ikke med mørke morgener og våte veier. Det ligger heldigvis mye sjelebot i dagens første kaffekopp.
Postet 17-10-17 kl 09:46 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Trøtt, sovet lite og dårlig. Vondt i viljen. Ellers alt vel.
Postet 17-10-17 kl 10:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til de syke.

Her stod jeg opp tidlig for mannen har bursdag, men ingen andre i huset gadd stå opp så vi endte med å forsove oss. Han fikk muffins og pakke på morgenkvisten da.

Være flink jobbsøker- igjen da.
Postet 17-10-17 kl 12:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring til alle syke!

Jeg er snart på vei hjem etter akkurat nok dager i utlendighet. Litt mettet av amerikanere og høy musikk og LYD overalt, men takknemlig for å få være med på stor og spennende konferanse. Nå gleder jeg meg vilt til å klemme på mann og barn på Gardermoen om litt for mange timer.
Postet 18-10-17 kl 00:49 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no