Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 26-09-21 kl 10:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Jeg var i Oslo sentrum i går kveld! Planen ble lagt lenge før gjenåpningen ble varslet. Det var altså så mye folk! Vi fikk tak i mat og drikke, men da klokka var halv elleve og det sto hundrevis av mennesker i kø utenfor alle utestedene i tillegg til at gatene var fylt med mennesker (og sparkesykler og politibiler og noen stakkars trikker som prøvde å ikke kjøre ned fulle folk) så var det greit å bare gi seg og gå hjem.

I dag skal vi sosialisere ute i skogen.
Postet 26-09-21 kl 10:38 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blir nok sløv søndag også, men skal komne meg ut på en tur i skogen.
Postet 26-09-21 kl 10:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Leser om galskapen i byenes natteliv, og er glad jeg er en enkel sjel som setter pris på sjokolade, pepsi Max og en fin film med 14-åringen .
Skjønner ungdommen også, da. Det blir nok bedre neste helg.
Postet 26-09-21 kl 10:45 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var også i Oslo sentrum i går og det var veldig moro. Mye politi som holdt god orden, det meste gikk greit. Vi ga oss vel i ett-tiden, da skjønte vi at vi var for gamle til det der.
Postet 26-09-21 kl 10:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg satt hjemme i går og feiret gjenåpningen med norskstiler. I ferd med å komme i gang med det samme nå, bare litt prokrastinering på FP først.

Det regner akkurat nå, så sånn sett er det greit at jeg må jobbe. YR mener det skal bli noen timer opphold fra klokka 12-12.30, så da har jeg planlagt en tur med ei venninne for å få litt frisk luft og nå dagens skrittmål. Må bare huske å hente Fitbit-en fra laderen; jeg glemte den der på fredag da jeg dro på jobb, og hadde ikke sjans til å nå skrittmålet for dagen når det bare ble målt fra etter jobb.

(Jeg må ikke vanligvis lade etter bare to dager, men jeg var på tur i nesten 5 timer i går og brukte GPS-en hele tida, og det dro mye batteri.)
Postet 26-09-21 kl 11:00 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!
Jeg satt hjemme med samme opplegg som deg, Fintdethei, og gledet meg over fullt publikum i Stjernekamp og rompe-humør i Side om side
Har familiebesøk. Og kan velge mellom to konserter i dag, så dette er jo bare velstand.
Postet 26-09-21 kl 11:17 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Hei!

Rolig søndagsmorgen her, nå skal straks jeg og kjæresten ta med pøbelvalpen og besøke morfar. Han har hatt slag sannsyligvis, og har visst begynt å glemme endel.
Jeg kjenner jeg gruer meg litt.
Men tror det er greit å få tatt det besøket.

Han brakk lårhalsen i juli, og etter det har det gått veldig nedover med han. Han bor hjemme enda, men det blir visst vanskeligere og vanskeligere.

Jeg er liksom ikke klar for at han er 86 år og begynner å bli syk, for han har vært så sprek og klar i hodet, frem til nå.
Postet 26-09-21 kl 12:14 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Vi, dvs 16-åringen, har kjørt fire mil. Skikkelig god kvalitetstid var det.

Nå venter en hageøkt på meg i det fine været.
Postet 26-09-21 kl 13:22 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no