Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 03-07-19 kl 08:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 34

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Hotellfrokost straks inntatt og jeg er klar til å ta trikken til kamp. Vi har delt oss, for gutta spiller kamper på to steder på samme tidspunkt.
Postet 03-07-19 kl 08:40 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Venter på banen og har kjøpekaffe. Og i ettermiddag skal jeg treffe mannen i byen for litt mat og vin. Svigermor har kidsa!
Postet 03-07-19 kl 09:21 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
T-bane her. Jobbejobbe.

Og om ikke så mange timene så skal jeg hente minsten i barnehagen for aller siste gang
Postet 03-07-19 kl 09:21 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg ligger i hyttesengen og ser utover fjorden og snakker med hundene og lurer på om de vil ha frokost.
Det er litt kjøligere i dag, jeg planlegger kaffeekspedisjon til nærmeste lille hvitmalte sørlandsby.
Postet 03-07-19 kl 09:40 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Det var sludd i regnet da jeg kjørte på jobb i dag.
Men, on the bright side, så tenker jeg at det kan i grunn bare gå oppover her fra.
Postet 03-07-19 kl 09:50 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Trøtt som vanlig, hjalp vel ikke å bli av med en halv liter blod i går til godt formål, men fikk fin mummi-kopp for oppmøtet da. I dag reiser jentene til Vestlandet med tog, gleder seg til en uke med søskenbarn og besteforeldre. Fint med store barn som bestiller billetter og drar av gårde helt selv.
Postet 03-07-19 kl 09:50 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På bussen til jobb. I dag skal jeg rote rundt i databaser.
Postet 03-07-19 kl 09:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
5,8 grader ute da jeg stod opp. Regnet høljer ned og jeg skal snart ha et møte i en skikkelig vanskelig og krevende sak. Steike, jeg er klar for ferie. Først kaffe.
Postet 03-07-19 kl 10:08 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg er døgnvill uten timeplan å forholde meg til og med unger som jobber skift over alle sju ukedagene. I dag skal jeg pusse nysparklet vegg og forhåpentligvis tapetsere.
Postet 03-07-19 kl 10:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, i dag trenger jeg kaffe, mye kaffe. :trøtt:

I dag skulle jeg hatt ullstilongs på også, ikke bare ulltrøye, luer, votter og hansker.
Postet 03-07-19 kl 10:15 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. Jeg er så trøtt!

Halvannen uke til F. Kaldt ute. Stusselig opplegg. Men har kaffe.
Postet 03-07-19 kl 10:21 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Kaffe! Så trøtt at det svimler.
Postet 03-07-19 kl 10:21 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
I serien "la oss sørge for at Adrienne ikke sover om natten" så presenterer jeg i dag bilalarmen. Ikke min, dessverre, for da hadde jeg hatt mulighet til å skru faenskapet av. Det var bilen til en nabo som åpenbart har bedre sovehjerte enn undertegnede, for den ulte i over en halvtime og da hadde jeg rukket å våkne skikkelig så det tok en evighet å sovne igjen.
Postet 03-07-19 kl 10:21 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg fryser. Og irriterer meg er idiotoppgave. Det må da for svarte gå an å få ut denne rapporten på en annen måte.
Postet 03-07-19 kl 10:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
Jeg sitter og manner meg opp til å være barnevakt. Og har dårlig samvittighet for å grue meg litt. Barnet trenger så mye på så mange områder, og en dag i ny og ne monner ikke.
Postet 03-07-19 kl 11:18 av Bokormen Bokormen er aktiv nå
Gammel
Vi drar hjem fra Vestlandet i dag. Blir godt å sove i egen seng.
Postet 03-07-19 kl 11:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar


På vei fra Praha til Split via Graz og Zagreb. 10 min transfertid til nattoget fra Zagreb.
Wish us luck!
Postet 03-07-19 kl 11:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Overskyet i Spaniabyen vår i dag, og det er deilig. En ferieuke unnagjort, heldigvis 9 dager igjen til hjemreise. Ser det er 10 grader hjemme, så returen frister lite.
Vurderer å ta turen inn til Malaga, men pr nå sløver vi voksene med kaffe og dingser mens ungdommene fremdeles sover.
Postet 03-07-19 kl 11:59 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er en snartur i hovedstaden pga sykdom i nær krets. Fint å være nær der det smeller. Grøssent vær, mulig bare legger var litt optimistisk.
Postet 03-07-19 kl 12:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Blondie

Jeg er uinspirert på jobb. Feriemodus og skikkelig kjedelig korrekturlesing. Mye mer lyst til å ha ferie og blir syyyyyk av alle feriebildene fra venner og bekjente.
Postet 03-07-19 kl 13:04 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
En seier og et tap på minsten og to tap på mellomste. Ja, ja.
Postet 03-07-19 kl 13:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Bare legger er litt optimistisk i hovedstaden i dag, Blondie. Det ser varmt og fint ut, men det er jo ikke det.
Postet 03-07-19 kl 13:20 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Måtte sparkle en runde til i noen hull etter gipsplugger, så da blir det ikke tapetsering før i morgen.
Postet 03-07-19 kl 13:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Teller ned til F, og gleder oss til teltliv i 6+ og regn. Har leid oss hytte som backup.
Postet 03-07-19 kl 13:33 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
So far so good! Har booket sovevogn på tog og leilighet på Hvar.

Familien Pling-plong prøver å bevise at det går an å booke underveis. Vi får se om vi rekker nattoget ... Vi passerte Brno for litt siden. Bytte i Graz (1 time transfer) og i Zagreb (10 min transfer).
Postet 03-07-19 kl 14:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi flyr med et tidlig morgenfly på søndag. For to dager siden fikk jeg en epost med tilbud om å forhåndsbestille mat. Jeg tenkte at det kunne jo være praktisk og gikk inn på linken. Jeg kunne bestille et "klassisk måltid" til 80 kr. Ingen informasjon om hva dette var.

I dag ringte jeg. Veldig hyggelig kundekonsulent brukte lang tid på å prøve å finne det ut. Men kom til slutt tilbake med at han hadde en epost med et bilde. Det så ut til å være en kjøttgryte med ris og bønner. I tillegg til at jeg reiser med to barn som ikke spiser kjøtt, så er ikke en gang jeg spesielt fristet av kjøttgryte kl. 7 om morgenen.

Han var enig i at det hadde vært nyttig om det sto informasjon om dette på nettsidene slik at de slapp mange telefoner.
Postet 03-07-19 kl 15:45 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Nå har jeg skrubbet ned den lille bua vi kaller gjestehuset, og skal straks i gang med å henge opp bilder på den nyoppussede utedoen.

Mannen er hjemme og jobber, og pøbelprinsessen er pollenflyktning hjemme sammen med ham, så jeg er alene her og koser meg faktisk veldig med det. Og så er jeg veldig stolt av hvor flink jeg har vært.
Postet 03-07-19 kl 15:46 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Vi er hjemme, trøtte. Første vask satt på med vått tøy.
Postet 03-07-19 kl 18:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Kan gjenta fra i går:

6 grader, vind og øsende regn. Å, vestland, vestland.

Der er fanden meg 10 grader varmere her i jula.
Postet 03-07-19 kl 18:18 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Live fra Graz: forsinkelse gir oss 5 min å bytte tog på i Zagreb. Jihaa! :stressa:
Postet 03-07-19 kl 19:33 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Puh! Hyggelig konduktør forsikrer at neste tog vil vente. Vi stoler på han.
Postet 03-07-19 kl 20:09 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Så fint, Eia!

Poly: Samme vær vi hadde, Vestlandet. Glad vi tok med tykke ullgensere, men vi måtte handle mer.
Postet 03-07-19 kl 20:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jaja. 20 min forsinkelse nå. Togsjefen ringer. :svett:
Postet 03-07-19 kl 21:38 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Vi får i hvert fall utforsket innendørsfasilitetene.
Postet 03-07-19 kl 22:10 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no