Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 13-07-20 kl 07:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Nest siste jobbedag før ferie.
Postet 13-07-20 kl 08:13 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Siste arbeidsuke før ferie! Har kaffe! Og sti på øyet...... Irriterende!
Postet 13-07-20 kl 09:19 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Siste arbeidsuke før tidenes mest fortjente ferie!
Postet 13-07-20 kl 09:36 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
En uke uten planer, bortsett fra verkstedtime for bilen i dag. Spent på om den overlever.
Postet 13-07-20 kl 09:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
En dag uten planer. Passe vær. Barna sover.
Postet 13-07-20 kl 09:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Litt jobb før ferien starter. Blir litt on/off i år, så jeg skriver ned timene jeg må logge på underveis og tar det igjen senere.

Ungene sover og ute er det sol, så kl 10 er det opp og stå og ut på tur. Blir sikkert populært etter tre uker med slaraffenliv og gaming.
Postet 13-07-20 kl 09:51 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Årets andre høstferieuke starter idag. Travelt idag, til legen med yngste, og skal selv til optiker senere idag.
Postet 13-07-20 kl 09:53 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Siste arbeidsuke før ferie!! Og jammen kan det se ut som det blir et væromslag mot slutten av uka!

Ungene reiser på hytta til svigers i dag, så da kan det faktisk hende man får gjort litt. Men jeg merker jo feriestemninga kommer snikende...
Postet 13-07-20 kl 10:01 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Vixen, Frøy og Frk Fryd!

Det begynner å gå litt trått her nå. Etter noen uker med hurramegrundt og planlegging og ledere som inspirerer til søknadsskriving er det nå veldig stille. Og jeg kjenner at det har vært en usedvanlig bratt vår og forsommer så langt. Gleder meg til ferie, selv om vi foreløpig ikke har noen konkrete planer utover å bli ferdig med maling av huset.
Postet 13-07-20 kl 10:06 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Siste arbeidsuke her også.

Yngste skal på sommercamp hos idrettslaget. Etter noen uker med nesten ikke noe å gjøre skal det bli godt for han å røre på seg.
Postet 13-07-20 kl 10:30 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Da er pappa i gang med innspurten på terrassen. Han skulle ha noen dagers pause, men det ble endring i planene.

Jeg skal kjøre gammelt trevirke til gjenvinning i dag. Får med meg Herremannen, så går det sikkert helt fint.
Postet 13-07-20 kl 10:38 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har F. Og nabolaget til Polarjenta byr på strålende vær. Men det kjennes at strålende vær i nord ikke byr på samme temperatur som strålende vær i Oslo. Jeg tror dette byr på en ny mulighet til å kjøpe meg en ny ullgenser.
Postet 13-07-20 kl 11:06 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Ja, det har vært bratt her også. Det har gått i ett helt til midten av forrige uke. Da gikk tydeligvis alle kundene mine på ferie.
Jeg har fortsatt arbeidsoppgaver som venter, men hodet henger ikke like godt med lenger.
Postet 13-07-20 kl 11:07 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Her er det så langt veldig stille i dag, mulig det blir trenden denne og neste uke. Men noen må være på jobb, i år er det meg. Jeg er litt sliten etter meget vellykket oppgradering til versjon 5.0 i går, ble en veldig hyggelig dag med nære og kjære.
Postet 13-07-20 kl 11:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Minsten er sendt av gårde til en kompis som er på hyttetur i Trysil. Mellomste er på overnatting og eldste sover fortsatt. Plan for dagen er å rydde og ordne litt hjemme, gå en skogstur og kanskje feire 24-års bryllupsdag?
Postet 13-07-20 kl 13:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Guttungen sendt avgårde på trening med PT. Er litt spent på hva han kommer til å syns om det.
Postet 13-07-20 kl 14:02 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hjemmeferien vi snakket om i vår ble det visst ikke noe av for så mange. Jeg hadde gledet meg til en sommer hvor jeg ikke føler meg helt forlatt i byen, men det er helt som vanlig. Ingen venner til 12-åringen hjemme, ingen å stikke til skogs med for meg. Plenty av feriebilder på SOME, dom vanlig.
Postet 13-07-20 kl 14:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har fremdeles 4 uker igjen av læreravspaseringsferien, men det hadde ikke gjort meg noe å begynt på jobb igjen i morgen. Grått og regn, jeg har gått med shorts en halv dag denne ferien. Og en kveld i kjole med bare legger, men da var jeg inne.
Mensen fra helvete hjelper heller ikke på humøret. Eneste lysglimt er at jeg skal fikse neglene i ettermiddag, for første gang siden nedstengingen.
Postet 13-07-20 kl 16:08 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Vi dro på besøk til min bror og co på hytta og fikk levert invitasjon til konfirmasjon og bursdagsgave. Mye vind der ute. Har begynt å blåse her også.
Postet 13-07-20 kl 16:16 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no