Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 22-06-19 kl 09:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Trøtt i trynet og hodepine.
Postet 22-06-19 kl 10:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er tilbake fra Gardermoen etter å ha sendt knerten avgårde på CISV-leir. Han skal være i Tennessee, USA i 4 hele uker. Jeg kommer til å savne ham masse, men samtidig er jeg ganske sikker på at det blir en kjempeopplevelse.
Postet 22-06-19 kl 11:03 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Så tøff han er som drar, Tjorven!

Her står frisør på planen.
Postet 22-06-19 kl 12:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Tøff fyr, og jammen tøff mamma som slipper ham avgårde også, Tjorven!

Vi var på OverOslo i går, og jeg jobber fortsatt med å få varmen i meg. Jeg har vært på turer nesten sammenhengende siden midten av forrige uke, og nå er jeg sliten, altså. Shopping med eldste i dag, så får vi se om det blir latmannsliv i morgen.
Postet 22-06-19 kl 13:29 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 22-06-19 kl 14:07 av Timar
Gammel
Pappalille sin avatar
Til tross for angst og ikke noe lyst har jeg dratt meg ut døra og er på vei til Oslo sentrum for å være med der i dag. Fin blanding av angrer som ei bikkje og gleder meg på gang her nå.
Postet 22-06-19 kl 13:40 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fire uker er lenge, ja! Men en opplevelse for livet, har jeg skjønt på de som har vært på sånn leir. Spennende!

Jeg er utladet etter en uke med avslutninger på rekke og rad, inkludert min egen på jobben. Dessverre må jeg jobbe noen dager til. Minimalt med aktivitet på oss så langt i dag, vaskemaskinen jobber men ellers er det rolig. Eldste får overnattingsbesøk om ikke så lenge, det er første gang og stor stas. Vi skal ha Pride-fest og kose oss, så jeg må snart bevege meg ut av lørdagskoma og faktisk få handlet litt. Mer kaffe først.
Postet 22-06-19 kl 13:43 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Barna og jeg har fått 7 og 8 ukers avspaserings/sommerferie, og lykken et stor i dag. Jeg har feiret med å kjøpe ny plastikkduk til utebordet, og alle de fine blomstene jeg fikk av foreldre etter å avsluttet med klassen min etter 4 år pryder terrassen. I kveld kommer naboene på grillings og skuldrene er lave. Takknemlig for mye i dag.
Postet 22-06-19 kl 14:26 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her er alle slitne så her blir og er det daffedag.
Postet 22-06-19 kl 14:36 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her har ungene dratt med farfar og bestefar på åpning av det nye jektefartsmuseet (der Herremannen også har fått seg jobb og begynner mandag). Jeg skal guide cruiseturister for første gang siden i fjor sommer, og akkurat nå gruer jeg meg mest. Vanskelig når et blir så sporadisk; mye å huske.
Postet 22-06-19 kl 15:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Ser fotballkamp. Heia Norge!!
Postet 22-06-19 kl 23:58 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fotball her også. Krysser alt jeg har!!
Postet 23-06-19 kl 00:40 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no