Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Maggie74

Uten kategori

Uten kategori Innlegg uten kategori
Gammel

- 10 og litt til

Postet 25-01-08 kl 09:41 av Maggie74
Jeg har klart mine første 10 kilo, og jeg har fått mine første 1000 kr.

Ting går ikke så raskt her i gården, det blir noen 100 gram i uken, men jeg er igrunnen fornøyd med det. Jeg brukte et halvt år på mine første 10 kg, og ser det som bra hvis jeg klarer 10 kg neste halvår også. Det største målet mitt er å ikke gå opp igjen, så derfor må jeg finne meg en livsstil som jeg kan leve med, som ikke innebærer å trøstespise. Det er mye å jobbe med, men alle steg i riktig retning er bra,...
Maggie74 sin avatar
Bør lage seg en tittel selv
Postet under Uten kategori
Kommentarer 3 Maggie74 er ikke aktiv
Gammel

Dårlig

Postet 01-10-07 kl 10:24 av Maggie74
Det går dårlig med slankingen/omleggingen av spisevaner. Jeg er mye dårlig for tiden og får ikke spist så ofte som jeg vil/bør. Jeg er også kvalm hele tiden, så jeg orker ikke tanken på mat.

Nå er Hubbien bortreist i nesten en uke, og jeg ser for meg en uke med lite/ingen mat og mye soving. Merker at jeg begynte å bli mer deprimert allerede før han reiste. :/ Og det blir bare verre og verre. Jeg liker slett ikke å være alenemor, selvom det bare er for noen få dager!! *noia*
Maggie74 sin avatar
Bør lage seg en tittel selv
Postet under Uten kategori
Kommentarer 1 Maggie74 er ikke aktiv
Gammel

Blogg?

Postet 01-09-07 kl 23:34 av Maggie74
Det var en artig 'feature'.

Må bare benytte anledningen og uttrykke hvor sterkt jeg beundrer Superior og hennes styrke. Hadde jeg hatt halvparten av den styrken hun har utvist gjennom bloggen til minstemann, hadde jeg vært en dypt velsignet kvinne.

Minstemann kan være kjempestolt av å ha en så fin mamma som henne!
Maggie74 sin avatar
Bør lage seg en tittel selv
Postet under Uten kategori
Kommentarer 0 Maggie74 er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no