Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 13-09-19 kl 08:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Fredag! Fortsatt full rulle her, så ut i produksjonen med seg! :svosj:
Postet 13-09-19 kl 08:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Fredag! På vei til jobb og masse å gjøre.
Postet 13-09-19 kl 09:06 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Hjemmekontor før kontraktskriving. Jeg kan fortsatt ikke forstå at vi endelig har solgt huset.
Postet 13-09-19 kl 09:25 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Host- og snufskontor her, har flyttet møter og prøver å få gjort noe hjemmefra i stedet, så jeg ikke forpester alle rundt meg i det minste. Mannen er på jobbtur i sydlige strøk, jeg er usikker på om jeg er unnelig eller rett og slett bare misunnelig.
Postet 13-09-19 kl 09:36 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Hyttekontorfredag, veldig deilig, selv om jeg sov dårlig i natt.

Jeg startet dagen med å skrive under på støtteopprop for klimastreikende ungdom og melde meg på lokal klimastreik for voksne neste fredag. Oppfordrer alle til å gjøre det samme via https://secure.avaaz.org/campaign/en...96838/?tWNXujb

Postet 13-09-19 kl 09:37 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God bedring Ingling! Og gratulerer med salg Frk Fryd. Usolgte hus er noe av det mest stressende jeg kan tenke meg.
Postet 13-09-19 kl 09:38 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det veldig fredag, siden jeg ble ferdig med et litt pinefullt og lenge utsatt stykke arbeid i går, og ikke har budsjettert å begynne med neste litt krevende arbeidsstykke før på mandag. Spørs hvordan dette skal gå.
Postet 13-09-19 kl 09:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er på jobb. Akkurat syk nok til at det er skikkelig ubehagelig, men ikke syk nok til at jeg har en god grunn til å være hjemme. Så her er det bare å lide i stillhet og være glad for at jeg har eget kontor og ingen møter. Bare en hyggelig kaffeavtale, og den skal jeg nok overleve.

For mye å gjøre, og for lite vilje til å gjøre det. Men etter hvert blir det nok gjort. Sånn sett er det greit med frister.

Vi skulle hatt besøk i morgen, men de er blitt syke og jeg er såpass "under the weather" selv at jeg egentlig er litt fornøyd med at det blir koseklær og sofakrok i morgen kveld.
Postet 13-09-19 kl 10:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Fredag her også. Vondt i hodet og generelt litt sliten og trøtt, så det skal bli bra med helg. Heldigvis ingen store planer for helga.
Postet 13-09-19 kl 10:14 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Jeg er hjemme, vesla har feber med snørr og gørr. Blir mange kopper te, en god del Mail og annen jobb før jeg skal til frisøren i ettermiddag.
Blir godt med helg.
Postet 13-09-19 kl 10:48 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Enda en som ser frem mot helg. Hodepina er fortsatt en følgesvenn og jeg doblet dosen med tabletter.
På den positive siden så tror jeg det akkurat sa pling angående noe jeg ikke har skjønt bæret av.
Postet 13-09-19 kl 12:16 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg skal snart i et møte jeg gruer meg til, og så er det arbeidshelg. Hm. Har hatt det bedre.
Postet 13-09-19 kl 12:23 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er trøtt og vil ikke jobbe.
Postet 13-09-19 kl 14:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Jeg skal på stor jobbfest i kveld. Det kan bli gøy.
Postet 13-09-19 kl 15:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg tok igjen for den (ufrivillige) tidlige morgenen i går med å forsove meg i dag.

Så da må jeg sitte litt til på jobb for å få nok timer.
Postet 13-09-19 kl 16:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Jeg er på Gardermoen for å plukke opp studenten. Han kommer hjem for å feire besteforeldrenes 70-årsdager.
Postet 13-09-19 kl 19:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no