Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 07-03-22 kl 08:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Nok en fin og fredelig helg er over og man er klar for en ny uke.
Får se om det ikke kanskje blir kontorkontor noen dager denne uken, begynner å bli en stund siden sist.
Postet 07-03-22 kl 08:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Resten av huset er på vinterferie. Selv skulle jeg egentlig ha hyttekontor og skrive artikkel hele uka, men i stedet ble det visst møter på campus hver dag. Men jeg skal ha litt hjemmekontor også, og forhåpentligvis få skrevet litt.
Postet 07-03-22 kl 08:58 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Ny uke, nye muligheter.

Hadde sjeldent, men koselig besøk på terrassen i sola i går. Mye å ta igjen på det halvannet året som har gått siden siste prat.

Ja, og så fikk jeg to lange gåturer i sola i helgen. :zen:
Postet 07-03-22 kl 09:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er på kontoret etter fire dager med nydelig vinterferie på fjellet. Frisk og tidig og klar til å ta fatt. Det er vår ute og planen i dag er kort arbeidsdag og ettermiddag i hagen.
Postet 07-03-22 kl 09:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Denne uka skal jeg ikke ha hjemmekontor en eneste gang. Det er litt av en omveltning. På onsdag skal jeg sågar reise til utlandet med jobb - riktignok bare Sverige, men det er nå reise uansett.

Jeg har hatt en STRÅLENDE helg. Jeg har vært på revy, demonstrert mot krigen i Ukraina, vært på fest og sett på håndballkamp. Det er nesten så man helt kunne glemme pandemien. (Ja, sånn bortsett fra at jeg fremdeles er veldig sliten og fysiske utskeielser begrenser seg til å gå.)
Postet 07-03-22 kl 09:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det var da voldsomt til mandagsharmoni her. Jeg klamrer meg til kaffekoppen før jeg skal på kontoret.
Postet 07-03-22 kl 09:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Telefonbonanza privat før møte på jobb.
Skulle ønske jeg ikke trengte å ta de.
Postet 07-03-22 kl 09:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Stuptrøtt etter natt med lite søvn, forbereder klasselærerråd på Teams om en liten halvtime. Etter det blir det planlegging og vurderingsarbeid på hjemmekontoret resten av dagen.
Postet 07-03-22 kl 09:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Fremdeles syk, men mindre feber så det virker til å være på bedringens vei. Satser på å ta det litt rolig i dag og i morgen og så forhåpentligvis full fart igjen.

Nydelig vær her i dag også - godt med en fin periode etter den begredelige starten på året.
Postet 07-03-22 kl 11:27 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag! Arbeidsdagen og uka er godt i gang. Sitter og ser på planer for de kommende ukene, og tenker at det blir travelt, men fint. Det hjelper så utrolig at det er lysere og innimellom litt varmere i været.
Postet 07-03-22 kl 12:04 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her er guttungen på utplassering i to uker der hvor han har fått læreplass. Håper virkelig at de finner tonen og at det kan bli en bra læretid på sikt.

Ute skinner solen, tror kanskje jeg må ut å nyte den i ettermiddag.
Postet 07-03-22 kl 12:44 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det ble telefonbonanza etter møter. 2 timer i boks, mangler en tilbakemelding.
Postet 07-03-22 kl 13:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har hatt håndverker på befaring. Nå ser det ut til at det blir oppussing av stue/kjøkken/gang og nytt kjøkken før sommeren. Kommer en til i morgen, men fikk en veldig god følelse på han som var her i dag. Fin pris ga han også.
Postet 07-03-22 kl 14:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Så spennende Stompa!
Postet 07-03-22 kl 21:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no