Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 23-10-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Våkna tidlig og sto faktisk opp!

Jeg var på knallhard styrketrening i går, og nå kjenner jeg at jeg har ødelagt all den godvonde strekkingen fra yoga-helga, jeg som endelig hadde fått plassert skuldrene omtrent så lavt som de burde være. Utaktisk!
Postet 23-10-18 kl 08:22 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen fra OSL! Jeg har nybakt 14-åring i dag, og er litt lei meg for å miste bursdagsfrokosten, men men. Plaget ham litt i morges før jeg dro.
Postet 23-10-18 kl 08:41 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Lyslampen på, kaffe inntas, våkner kanskje en gang utpå formiddagen. Har fri på fredag, skal på spahelg med gode venner, uten mann og barn, blir nok avslappende og morsomt, men akkurat nå kjennes deg som stress. Gleder meg jo egentlig da.
Postet 23-10-18 kl 08:57 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen! Hotellfrokost i dag. Det er ellers ikke å forakte, men nå har jeg ikke vært hjemme side forrige onsdag og jeg savner ungene og senga mi. Hjem i kveld!
Postet 23-10-18 kl 09:02 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med 14-åring, Candy!

Jeg hadde klokken på 0545, våknet av meg selv 0530 og sto like godt opp. Første gang på lenge uten snooze! Jeg kommer sikkert til å angre i kveld, men å ha morgenen for seg selv og kommeg seg tidlig ut døren var veldig deilig. Jobbe på før møter og greier starter!
Postet 23-10-18 kl 09:03 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg ligger etter på en del ting og det stresser meg. Men det er bare å ta seg sammen og sette igang. Må bare hente en kopp kaffe til.
Postet 23-10-18 kl 09:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Morgenmøte på Skype med Australia, hvor man tydeligvis har problemer med noe så enkelt som å dele skjerm på Skype..
Postet 23-10-18 kl 09:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis med fjortis, Candy!

Mex, det der forbauser meg alltid, særlig når det er bransjekolleger som strever. Denne uken har vi "vår" australier her hos oss, litt greit å møtes ansikt til ansikt noen ganger i denne virtuelle jobb-verdenen.
Postet 23-10-18 kl 09:39 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, bare å brette opp erma... men kaffe først.
Postet 23-10-18 kl 09:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Jeg har kaffe.
Grattis med 14-åring Candy.
I dag kan jeg melde om nesten 2 km sykling uten nedbør.
Postet 23-10-18 kl 09:46 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har sagt opp jobben min, og sjefen min ble akkurat så lei seg som jeg hadde håpet. Det er noe godt ved å vite at man blir savnet, selv om jeg får litt dårlig samvittighet etter hvor mye han har gjort for meg. Spørsmålet: Er det noe som helst som vi kan gjøre for å beholde deg? var godt å høre.

Men nå skal jeg drikke en kaffe, og starte på en jobb.
Postet 23-10-18 kl 10:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for bursdagsbarn og hurra for kaffe!

Jeg roer ned med en tekopp hjemme før sein undervisning, på det som blir den siste ordinære jobbetirsdagen i år. Neste uke er det ungdomsskoleelever på besøk, men så skal jeg ha hjemmekontor på tirsdager, så jeg får tatt unna rettebunker, lest meg opp på faglige greier og legge inn en og annen strikkepause. Da skal jeg klare å overleve kjøret resten av uka, og ikke bli gal eller skilt i år heller. Det blir bra.
Postet 23-10-18 kl 10:50 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings. Det er travle tider, og så travelt at jeg har falt helt av lasset på FP og kaffestuggu og hele sulamitten.

Jaja, det betyr at høsten suser avgårde i kjent stil - og så blir det plutselig vinter og jul og sånn i år også.
Postet 23-10-18 kl 12:18 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Lite søvn i natt. Gruet meg til dagens MBU-møte. Det gikk heldigvis greit etter en litt heftig start. Nå har jeg avreagert med en goggetur.
Postet 23-10-18 kl 18:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no