Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 14-03-18 kl 07:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 56  

Kommentarer

Gammel
Pelle sin avatar
14 km fra Oslo, og har snømåkehaug i høyde med taket. Svigers bør 8 km fra sentrum og har så mye snø i veien sin at sving på 90 grader kun kan rundes ved å rygge bilen en gang eller to.
Postet 15-03-18 kl 01:18 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Her ligger det ganske nøyaktig 1 m på verandabenken, ser jeg. Det har sunket en del sammen etter solen de siste dagene.
Postet 15-03-18 kl 08:14 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg bor på bærumsbøgda, og der er det så mye snø at jeg faktisk ikke tror den kommer til å smelte helt i år. Jeg ser for meg flekker med snø på plena i juli.
Postet 15-03-18 kl 09:31 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Men det gjør jeg også, Divine, ser for meg snø til juli. Brøytekanten på gårdsplassen vår er mange meter høy.
Postet 15-03-18 kl 09:49 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Næsj da dere, smelter snart.

Skal visst bare snø litt til først.

Jeg skal til tannlegen i ettermiddag, er livredd, har ikke sovet, og greier ikke konsentrere meg. Det er så teit å være redd for tannlegen.
Postet 15-03-18 kl 10:07 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Uff da Neket! Lykke til, håper det blir mindre fælt enn fryktet. vondt å ha det slik.
Postet 15-03-18 kl 10:19 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no