Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 02-05-19 kl 07:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Jeg klarte altså å snu døgnrytmen med kun en fridag, i dag er øynene sandpapir og kroppen bly. I tillegg er jeg sur etter fotballkampen i går kveld. Herlig, siden dagen er megatravel, toppet med trening og deretter kioskvakt i kveld.
Postet 02-05-19 kl 08:20 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Utviklingssamtale, møte og dugnad står på planen i dag.
Postet 02-05-19 kl 08:21 av star star er aktiv nå
Gammel
Dugnad her og, speideren. Maling er ikke det verste.

Vi forsov oss, men våknet heldigvis.
Postet 02-05-19 kl 08:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har gjemmekontor i dag etter en total kroppslig kollaps i går. Retter heldagsprøver og må komme i mål før halv fire. En kanne kaffe er klar.
Postet 02-05-19 kl 08:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Samme som 007 her og. Kun få timers søvn, sandpapir-øyne og blylodd-følelse. Herlig da med en jobbdag med møtebonanza og resten av dagen fyllt med aktiviteter. Heldigvis hyggelige aktiviteter da.

Ha en flott dag dere som kan! 😊
Postet 02-05-19 kl 09:01 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

En til som er overraskende trett melder seg. Det var skikkelig tungt å stå opp i morges.

Forholdsvis lang dag i dag, og nå må jeg komme i gang med en litt kjedelig rutineoppgave som må komme på plass først. Men i morgen er det heldigvis mye morsommere. Og helgen blir fin.
Postet 02-05-19 kl 09:11 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg må øve meg på å puste med magen.
Postet 02-05-19 kl 09:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
På vei til heldagsmøte ved Flesland.
Det tar så innmari lang tid med kollektiv (bybanen), men jeg orket ikke sykle når jeg ikke vet hvordan fasilitetene er.

Nå er jeg offisielt i nedtellingsmodus; oppsigelsestiden er i gang og jeg skal lande en million oppgaver før jeg forlater helsevesenet til fordel for det private. :iik:
Postet 02-05-19 kl 09:34 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kjenner til det med å snu døgnet etter bare en fridag.

Dugnad her også i dag, kioskvakt. Men heldigvis den sene vakten så jeg rekker å lage middag og spise først.
Postet 02-05-19 kl 09:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jippi! Skulderen er bedre!

Det var jammen på tide, for jeg skal kjøpe kjole (har knapt kunnet kle på meg frem til nå), bake to kaker, handle siste stæsjet og rigge konfirmasjonslokale, og ikke minst være vertinne og medservitør under selve middagen på lørdag.

Noe sier meg at ettermiddagene i dag og i morgen blir hektiske ...

Jobb, ja. Vri hodet nå, Eia.
Postet 02-05-19 kl 09:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ingen døgnsnuing her, siden jeg ble vekket ganske tidlig av barn i går. Trøtt er jeg selvsagt likevel. Første møte ble avlyst, så da har jeg faktisk tid til å sitte ved pulten min og gjøre ting. Godt er det, siden jeg er i oppsigelsestid og har ganske få reelle dager igjen!
Postet 02-05-19 kl 09:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Trøtt som ei strømpe! Jeg våknet alt for tidlig i dag. Jeg sov nok litt "på anka" fordi favorittdattera er på vei hjem fra USA og da flyr nok flyet bedre om jeg er våken og følger med. Det hjelper ikke at det er gråvær og regn i tillegg. Det blir jeg jo alltid trøtt av.

Litt konfirmasjonsforberedelser må til i ettermiddag også, og i morgen har jeg fri for å gjøre siste innspurt. Vi kommer i mål.
Postet 02-05-19 kl 11:56 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ville hadde passtime i dag, og jeg fikk mammapoeng av politiet for å ha med det gamle passet hennes og fødselsattesten.
Postet 02-05-19 kl 13:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har sykt barn hjemme og skal samtidig lese og skrive til semesteroppgave med innlevering begynnelse av neste uke og skrive jobbsøknader.
Postet 02-05-19 kl 14:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg jobber med å senke skuldrene før helgens konfirmasjon. Har prioritert to avspaseringsdager for å slippe å kunne slappe litt av og komme frampå med både hode og gjøremål. Foreløpig kjennes det veldig bra ut.
Postet 02-05-19 kl 14:20 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det snør!
Postet 02-05-19 kl 14:57 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Solen skinner og det blåser kald vind.
Postet 02-05-19 kl 15:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Snø? Bor ikke du på Østlandet da, Nenne?

Her er det vind, mye vind, jeg skal på dugnad med speideren om noen timer, ved sjøen. Det er godt jeg får kaffe der.
Postet 02-05-19 kl 15:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Daler ned fjoner ja. Og blåser. Vi skulle liksom ha dugnad, vel den ble avlyst gitt.
Postet 02-05-19 kl 16:03 av star star er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Sur blåst, men sol hos meg. Pollentrøtt, men har vurdert tre elevtekster innimellom andre ting i dag. Hurra!
Postet 02-05-19 kl 17:01 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no