Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 14-05-19 kl 08:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar

Lang dag i går, blir like hektisk og lang dag i dag. I det minste starter jeg denne dagen med 45 min massasje.
Postet 14-05-19 kl 08:46 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar
For en vidunderlig start på dagen, Mex! Og nå når mandagen er unnagjort er det bare å surfe inn mot helgen.
Postet 14-05-19 kl 08:50 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
...og denne veka kjem helga tidlig. Eg må stryke bunadsting og ikkje minst prøve bunaden, kjem eg på. Mi form for veging er å prøve om beltet på bunaden når rundt uten ekstra stav i år også.
Postet 14-05-19 kl 08:53 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
I dag er dagen litt grå. Både ute og inne. Men det kommer seg nok. Jeg er bare litt trett. Helt uten grunn, jeg har gjort hyggelige ting og sovet godt.
Postet 14-05-19 kl 09:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg er ferdig med heldags-bunken min (minus de to som ikke har levert, og som sikkert leverer dagen før karakterfristen), og minsten sov hele natta i sin egen seng. Hele natta. I sin egen seng. Undervisningsfri i dag, så burde begynne på noen av de hundre prosjektene jeg har utsatt mens jeg har jobba kveld. Mulig det bare blir Poirot og strikketøy, mens jeg fortrenger morgendagens eksamenstrekk. Kan man lære 16-åringer å drøfte i løpet av et par skoletimer, når man ikke har klart det i løpet av et år? Ja? Nei? Går for Poirot, jeg.
Postet 14-05-19 kl 09:36 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Lang dag her også, men tirsdager er som regel det. Drikke litt kaffe og forberede meg til et møte, så er dagen i gang.
Postet 14-05-19 kl 09:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Fortsette hjemmeeksamen her idag så svosj ut med seg.
Postet 14-05-19 kl 09:53 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Christa sin avatar
Lang dag her og, men det er tirsdager.
Litteraturhistorie og islam, here I come.
Postet 14-05-19 kl 10:02 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg fortrenger også morgendagens eksamenstrekk, men det er bare for jeg er 100% sikker på at jeg kommer opp i sidemål.
Skal ha avsluttende prøve i naturfag også i dag, det er det faget jeg har brukt aller minst tid på, noe som er naturlig siden det er et lite fag, men kjenner at det stresser meg litt nå.
Postet 14-05-19 kl 10:02 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Eksamenstrekk på 10. trinn i dag og poden har kommet opp i norsk. Det han minst ville. Men det går nok bra.
Postet 14-05-19 kl 11:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til til sønnen Blånn. Her var også norsk skrekken, men hun kom opp i engelsk og er sånn middels fornøyd.
Postet 14-05-19 kl 11:20 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært borte fra kontoret (men andre steder i jobbsammenheng) i en uke og merker nå at jeg har mye å ta igjen.
Postet 14-05-19 kl 11:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Samme her, Blondie. Og Mai er virkelig den teiteste måneden å være borte i, hvertfall i år. Jetlagget har gitt seg i det minste - det er da noe.
Postet 14-05-19 kl 11:40 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg nyser, snørrer, det klør i øynene og jeg tror astmaen min er aldeles på styr. Jeg hoster og hveser og det surkler sånn på utpust at mannen satt ved siden av meg og lurte på hva i all verden det er slags lyder jeg lager. Bleh.
Postet 14-05-19 kl 11:58 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Sitter på Haukeland og reknar med at dagen går med her. Jada.
Postet 14-05-19 kl 12:21 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg har fått noen nye ansvarsområder, og har tatt ansvar for å melde meg av et kjekt seminar. Voksenlivet altså, gir og tar. Men sånn får det være.
Postet 14-05-19 kl 12:24 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Eksamenstrekk for 10 her og. Kom SMS med et «Faen» foran. Er faget som det er slitt mest i.

Men siden jeg må forsikre meg; da er det ikke (skriftlig) eksamen i de andre fagene, sant? Og hva er vanlig for de andre elevene da? (Har ikke fanget opp info fra skolen.)
Postet 14-05-19 kl 14:20 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Alle kommer opp i skriftlig, enten norsk, engelsk eller matte.

Hos lillesøster hadde tre klasser kommet opp i engelsk, to i matte og en i norsk.

Og alle kommer opp i muntlig, og da tror jeg at de kan komme opp i alle fag utenom de praktiske (kunst og håndverk og mat og helse og kanskje kroppsøving)
Postet 14-05-19 kl 14:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kroppsøving, mat og helse og kunst og håndverk er ikke eksamensfag.
Postet 14-05-19 kl 15:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Ikke musikk og valgfag heller.
Postet 14-05-19 kl 16:51 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Stemmer. Glemte valgfag fordi poden ikke har valgfag i år (forserer matte på vgs).
Postet 14-05-19 kl 17:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no