Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 27-10-17 kl 07:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Først.
Postet 27-10-17 kl 08:08 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Frokosten er klar, venter på ungene.
Postet 27-10-17 kl 08:09 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Straks på vei på jobb.
Fredag.
Postet 27-10-17 kl 08:27 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Sykt barn i dag. Jeg syns den ungen har vært syk hele høsten. Nå er det hoste, måtte hente han forrige uke fordi han hostet i ett, og i går av samme grunn. Har fått legetime til han i dag, men da kommer han sikkert ikke til å hoste.

Jaja, det er helg, jeg har redigert hus, så da kan jeg slappe av hele helgen.
Postet 27-10-17 kl 08:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg er også hjemme med sykt barn så nå er det kaffe på vei og fyr i ovnen. Bruker dagen til å lage middag til søster med familie. Skal prøve meg på asiatisk ribbe med steam buns og kålsalat. Mini er forkjøla, men grei nok form så det blir nok en hyggelig dag. Er faktisk bare andre dagen i hele år jeg er hjemme med sykt barn. Rekord! Aldri hatt et år med så lite sykdom etter at vi fikk barn.
Postet 27-10-17 kl 08:50 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Mens her er det motsatt, det er første gangen jeg er bekymret for å bruke opp alle dagene. Og det er stort sett minstemann som har brukt dem.
Postet 27-10-17 kl 09:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Kaffe inntas, snart legetime på meg, og deretter ut og ordne til fest i helgen.
Ikveld show på Latter med venninnegjengen og fest her imorgen.
Postet 27-10-17 kl 09:56 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Hjemme med ikke så sykt, men i karantene-barn, og syk meg selv og mann på hjemmekontor. Nesten fullt hus.

Eldstedatteren er på skolen og skal ha Halloween-fest på SFO, så hun får nok en topp dag. Helg uten alt for store planer foran oss, det tror jeg trengs for alle sammen.
Postet 27-10-17 kl 10:08 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Sykt barn her og, men hun er 15 så hun får greie seg selv.

Jeg er så klar for helg ass.
Postet 27-10-17 kl 10:20 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har gjemmekontor, planen var egentlig avspasering men det dukket opp en ting eller fem som jeg må følge opp først.
Postet 27-10-17 kl 11:46 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har tatt meg selv i nakken i dag, og fått skiftet dekk på bilen. Måtte ned til svigerfar for å låne bedre verktøy, jeg var rett og slett ikke tung nok til å løsne boltene med det korte hjulboltverktøyet vårt selv om jeg sto på stanga.
Nå er bilen klar for vinteren, jeg er passe støl i rygg og armer (teller vel som treningsøkt), og skal ringe rørleggeren som skulle vært ferdig her i går.
Postet 27-10-17 kl 13:10 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Fredag! Godtime med de beste elevene, fulgt av hjemmekontor. Har egentlig permisjon resten av dagen, men så var det de der bunkene, da...
Postet 27-10-17 kl 13:17 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er deilig med fredag, ja, men jeg har en snikende mistanke om at mye av helga vil bli spist opp av jobbing.
Postet 27-10-17 kl 13:21 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fredag, yay! Loppemarked i helgen, det betyr kakebaking og vaffelrøreprod. i kveld, 9-timers vakt i morgen. Søndag blir bra!
Postet 27-10-17 kl 13:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Det blir helgejobbing her også, særlig hvis jeg ikke snart får gjort noe nyttig. Sukk. Nettet er nede på jobb, men jeg lurer litt på om det kanskje hadde vært vel så hensiktsmessig å bli der.
Postet 27-10-17 kl 13:28 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Litt rotete start på dagen. Jeg glemte pc-en min på skole 1 da jeg busset elever til skole 2. Måtte ta en vikarøkt. Så banen til skole 1 for å hente pc og jobbe litt der. Så banen til skole 2 og inspeksjon og jobbing her. Om en liten stund skal jeg busse elever tilbake til skole 1 og jobbe der ut dagen.
Postet 27-10-17 kl 13:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det lønner seg å ringe og mase litt, tror jeg... Rørlegger var her på en halvtime og la silikon der det manglet, innkalte rørlegger #2 for å få boret et par ekstra hull, og kontaktet elektriker som kommer om et par timer for å se på varmekabler og litt ekstraarbeid. Om 3-4 timer er badet klart til bruk!
Postet 27-10-17 kl 14:35 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Jeg fikk jobbtelefon før halv åtte i morgen og måtte løpe ut døren. Yngste var fremdeles i pysj, men hadde fått frokost. Har ikke fått telefon fra skolen, så da kom de seg vel avgårde.
Postet 27-10-17 kl 14:40 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no