Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 27-10-19 kl 09:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Jøss. Først? Eg skal til Oslo i dag og skravle med venninne. Buss for tog for buss så eg kjører til Høvik til sisternen og tar toget derfra.
Postet 27-10-19 kl 09:53 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er syk og har oppgaveskriving på planen. En dårlig kombo.
Postet 27-10-19 kl 09:58 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Nydelig vær, så irriterende at det er jobbing på planen.
Postet 27-10-19 kl 10:24 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er første kaka i ovnen, jeg skal feire forsinket bursdag, så da må det baking til. Skal piske eldstemann opp snart, sånn at han kan hjelpe til med litt rydding og sånn. Minstemann er oppe og har hjulpet til med baking.
Postet 27-10-19 kl 10:59 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Alt for tidlig morgen på ungene her, men takket være skjermer fikk vi voksne noen ekstra timer. Klokkesnuingsherk.

Nuvel, vaskemaskin og tørketrommel surrer, jeg har bakt litt og klokken er jo faktisk bare 10. Så det er jo ikke dumt! Dagen skal fylles med husvask, jobbing og en eller annen form for lufting av barn og voksne.
Postet 27-10-19 kl 11:05 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Vi hadde hyggelige planer, men må avlyse siden eldste kaster opp. Jaja.
Postet 27-10-19 kl 11:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Jeg og mannen skal på kaffe/te date. Vesla har avtalt at henne med tanta si.
Postet 27-10-19 kl 11:23 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har startproblemer i dag. Trente to timer styrke i går kveld og vil ikke noe i dag. Støl i bein og rygg. Vondt i alle vondtene mine. Vel sola skinner og jeg har ingen planer for dagen.
Postet 27-10-19 kl 11:33 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal snart på cup. Det er fint når de arrangeres av naboklubben i gangavstand.
Postet 27-10-19 kl 12:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nydelig vær her også. Jeg har vondt nakken og en hofte. Vel, får håpe en søndagstur kan få varmet opp den aldrende skrotten. All sympati til dere med yngre barn og klokkesnuing. Jeg blir semideprimert på klokkesnu til vintertid, men har store unger, så jeg slipper stå opp på grusomt tidlige tidspunkter.
Postet 27-10-19 kl 12:28 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Endelig stemmer klokke og hodet! Jeg elsker at vi er tilbake til normaltid, for meg er det som om kroppen endelig er i rute igjen.
Postet 27-10-19 kl 12:53 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Nydelig vær, jeg har sittet ute i solen.
Postet 27-10-19 kl 14:05 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no