Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 15-03-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Sov dårlig inatt så her må kaffe til...
Postet 15-03-18 kl 08:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg sov så lite at eg søv litt til, og tar kaffe etterpå. Ha ein fin torsdag!
Postet 15-03-18 kl 09:28 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har egentlig sovet godt, men er trett og litt tung i hodet likevel. Jeg har hatt rolig morgen med god tid til frokost og kaffe, siden jeg venter på en håndverker. Og nå har jeg rolig stue og gjemmekontoret i gang og er egentlig fristende til å bli sittende her en stund. Vi får se.

Ellers driver jeg og planlegger påske med familiebesøk og hyttetur og storkoser meg. Jeg elsker å planlegge middager og besøk. Jeg bare håper at det fine vinterværet varer og at vi virkelig kan få vist våre utenlandske gjester Norge både i vinter (fjellet) og vår (Bergen).
Postet 15-03-18 kl 09:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Det snør igjen.
Postet 15-03-18 kl 09:46 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal på jobbreise i ettermiddag og svinser egentlig bare rundt meg selv. Noen kaffekopper og endel arbeidstimer til, så er jeg off. :svisj:
Postet 15-03-18 kl 10:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg hadde egentlig tenkt å komme meg opp og lage frokost før mannen, siden han har bursdag, men han var ekstra tidlig på'n fordi han hadde et tidlig møte på jobb, så det gikk ikke. Men han fikk pakker, da. (Ikke fra meg, for vi ble enige om å kjøpe en liten bibliotekstrapp til hverandre i bursdagsgave i år, og for én gangs skyld tror jeg vi greier å holde oss til det.)

I ettermiddag er det foreldresamtale på skolen, og så skal jeg bake litt mer til helgen i kveld, og kanskje vurdere å støvsuge den Utrolig Ryddige Og Romslige Stuen Vår.
Postet 15-03-18 kl 10:35 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Dagens ørerens: Hør på Verdis requiem (live-innspilling med LSO) - skru opp lyden fordi det er så innmari piano i første satsen, legg fra deg headsettet fordi du skulle noe annet, og ta det på akkurat i tide for Dies Irae.
Helsikes, det var hakket før hjerteinfarkt.
Postet 15-03-18 kl 11:30 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Tenker det ringer i ørene etter det, men Ru. Jeg

Jeg pakker og stikker straks til Trondheim og vårens vakreste eventyr.
Postet 15-03-18 kl 11:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Åh Fersken, kos deg masse og spill pent!! Tvi-tvi! Jeg har sendt mellomste avgårde med buss i dag tidlig, og mannen tar fly i kveld. Jeg skal ha på vekkerklokke i morgen og høre Elitediv. , første gjeng ut skal spille det aller mest fantastiske stykket!
Postet 15-03-18 kl 12:02 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Toi Toi Toi til Fersken og andre som skal på årets FP-treff i Trondheim.
Postet 15-03-18 kl 12:08 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Jeg skal også oppover. ( )
Postet 15-03-18 kl 12:19 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg skal ikke på FP-treff. Skal dog strikke sammen med en FP-er senere i dag.

Her er jeg eneveldig sjef på bruket. Resten av ledelsen er borte til over helga. Jeg har bare 6 1/2 arbeidsdag før avspasering i påsken og ny jobb.

Ellers har jeg vært hos legen med minste. To leger kikket på utslettet og konkluderte med at dette fant de ikke ut av. Hudlege neste.
Postet 15-03-18 kl 13:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
(Skal ikke på treff, jeg heller, altså. Bare spille.)
Postet 15-03-18 kl 13:49 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg skal på treff.
Postet 15-03-18 kl 14:06 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kan godt treffe andre FPere i løpet av helgen, befinner meg stort sett i Olavskvartalet.
Postet 15-03-18 kl 14:28 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Velkommen til Trondheim! Kaldt men fint vær
Og blide trøndere
Postet 15-03-18 kl 14:41 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Det treffet var bare noe jeg fant på, altså, siden det alltid er en gjeng som skal opp dit samme helgen og blåse i et og annet instrument.
Postet 15-03-18 kl 14:49 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ru, som eg ler av musikken din, altså musikken er nydelig, men sjokket liksom
Postet 15-03-18 kl 15:13 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar


Postet 15-03-18 kl 15:30 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har Enrique Iglesias på hjernen, og har hatt det de siste to ukene. Det er traumatiserende.
Postet 15-03-18 kl 17:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har Fresh Prince of Bel Air på hjernen. Ikke spør.
Postet 15-03-18 kl 18:41 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har til enhver tid Marcus og Martinus, Descendants eller hva det nå enn er ungene insisterer å høre på på hjernen. Enrique og Fresh Prince høres dog verre ut.

Akkurat nå har jeg meksikansk softrock på ørene og har fått unna et par referater mens eldstejenten trener. Har vel hatt bedre kontor enn gymgarderoben, men ellers er det helt ok. Litt mer jobbing i kveld, så er det jommen helg for min del.
Postet 15-03-18 kl 19:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
GIRLS, GIRLS, GIRLS, GIRLS... Takk, ‘a!

Helg høres bra ut. Jeg har et par timers jobbing i kveld, fire timer med 30 ukjente, innlånte ungdomsskoleelever, ukehandling, bursdagsplanlegging og baking foran meg før den tid. Og så selskapet på lørdag. Kommer til å være helt slakt lørdag ettermiddag, men da kan jeg slappe av! Ny vurderingsbunke søndag, kom jeg på. Håhå, jaja.

Now, this is the story, all about how my life got flipped turned upside down...
Postet 15-03-18 kl 19:45 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no