Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 16-03-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Schnuppa sin avatar
Høyt stressnivå på jobben de siste ukene har gjort st jeg ikke får sove om kveldene med påfølgende gryyyyytidig oppvåkning om morgenen. Merker nå at 4 timers søvn i snitt per natt begynner å gjøre noe med meg. Gleder meg til helgen! Men først, kannevis med kaffe, styremøte på jobben, eksternt møte og så ... helg!
Postet 16-03-18 kl 07:31 av Schnuppa Schnuppa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Lillebror har vært 4 dager på rad på skolen, inkludert en skitur, men nå er kreftene slutt så i dag blir vi hjemme.
Postet 16-03-18 kl 08:28 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen! Absolutt ingen planer (middagsgjestene ble syke), og det høres plutselig ganske deilig ut. Nydelig vær, og den ab fab nye sangen til Sigrid på øret. Hun er bare dødskul!


(Kilde: youtube.com)
Postet 16-03-18 kl 08:29 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg er så lei av sykdom og vinter.
Kjøre unger på skolen, levere bilen til vask og tannlegen - igjen.
Helgen skal brukes til å gjøre så lite som mulig med fysisk aktivitet.
Postet 16-03-18 kl 08:51 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har sovet hele natten, helt til vekkerklokken ringte kl. 6. Men fremdeles ganske trett. Jeg har nok en del søvnunderskudd å ta igjen.

Det er nydelig vær. Jeg er passe støl i kroppen etter trening i går og har en forhåpentligvis effektiv dag foran meg (det bør jeg i hvert fall ha). Fine planer for helgen og snart er det helg. Livet er, med andre ord, ganske bra.
Postet 16-03-18 kl 09:24 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Sliten og sur. Minstebarnet har kastet opp hele natta. Det hadde for så vidt ikke gjort så mye hadde det ikke vært for at jeg og mannen skal reise vekk på planlagt kjærestetur denne helga... Hvem i all verden vil passe på 3 potensielle smittebomber?!
Postet 16-03-18 kl 09:29 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Fakse sin avatar
Jeg er også hjemme i dag. Lillemor har hostet i hele natt og holdt både seg og oss våken. Ikke feber og allmentilstanden er etter forholden grei, men vi blir nok hjemme i dag ja. Andre dagen denne uka, ikke så lett når det hangler mellom grei form og ikke grei form.

Føler veldig med deg Frk_Fryd, så utrolig kjipt når sånne planer går i vasken
Postet 16-03-18 kl 09:42 av Fakse Fakse er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til alle syke små og store.
Jeg har sovet i hele natt, og våkner til strålende sol og knallblå himmel. Få ut nok en søknad og så en tur ut i solen. Kanskje få unna litt husarbeid og?
Postet 16-03-18 kl 09:49 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg startet dagen med å lage og servere frokost til drøyt 20 tiåringer som har hatt lesevake på skolen i natt. Alle hadde visst sovet noe, men mange timene hadde det nok ikke blitt. Godt vi fikk puttet i dem litt sjokade og o'boy før lærerne fikk dem tilbake! (De slutter tidlig i dag, mistenker at det blir en rolig kveld i en del familier her...)
Postet 16-03-18 kl 10:27 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg håper den hovne ankelen min snart gir seg, for jeg mister bussen hver jævla morgen fordi jeg er for treg.
(Så kan man saktens si at jeg burde få rævven avgårde litt tidligere ...)
Har fått frokost, så humøret stiger. Jeg har kjole på, jeg brukte solbriller på vei til jobb og det må da snart være vår?!
Postet 16-03-18 kl 10:50 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Bruker solbriller daglig her, men det er 8,5 kalde her nå så langt fra vår..
Postet 16-03-18 kl 11:01 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg må huske å fylle på spylervæske, for nå jeg kjørte mot solen i morges så jeg ikke alltid like godt, gitt.
Jeg hater å fylle spylervæske på Mondeoen, jeg er like redd for å knekke nøkkelen hver gang.
Postet 16-03-18 kl 11:19 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bergen, ass! Strålende solsnøfritt og noe som kjennes som varmegrader. Tror jeg blir her en stund.
Postet 16-03-18 kl 12:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 16-03-18 kl 23:44 av Blondie
Gammel
Fersken sin avatar
God dag fra Trondheim! Strålende sol og snart braker det løs med god korpsmusikk og festligheter.
Postet 16-03-18 kl 12:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God dag! Merkelig, litt vemodig dag, min siste på denne arbeidsplassen før ny jobb rett over påske. Jeg har ryddet meg ut av noen skap som ikke har vært ryddet ut av på mange år, a trip Down memory lane, kan du si! Nå skal jeg straks ha lunsj, og så skal jeg svare hver og en av de nydelige kollegene mine som har sendt svar på avskjedsmailen min som gikk ut i går. Fine folk!

I kveld skal jeg ha dugnadsvakt på det lokale kulturhuset, er en konsert jeg har lyst til å høre, så det er helt ok en fredag! I morgen blir det på med alarm og PC på nattbordet, må høre litt korps på live stream fra Tr.heim! :korpsnerd:
Postet 16-03-18 kl 13:24 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar


Jobb ... ikke jobben i seg selv, men noen ganger ... Åh, kokosnøtt, som de sier i Jake & sjørøverne.
Postet 16-03-18 kl 14:41 av Ru Ru er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no