Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 19-08-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Juhuuu!
Eg er unormalt tidlig i gang, for eg skal sende jentungen på fotballcup. Viss ho ikkje nekter å reise da, i går kveld ville hp ikkje, men alle reaksjoner som kjem etter klokka ni på kvelden, er ikkje gyldige. Så rekner med ho er klar i dag. Resten av dagen går med til rydding, avislesing, tur og slikt. Jobben har eg kontroll på, så eg skal ikkje arbeide i helga.
Postet 19-08-17 kl 08:47 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Først???
Vi skal visst opp nå. Sverigetur venter.
Hva er billig og lurt å kjøpe?

Slått på målstreken ja. god lørdag.
Postet 19-08-17 kl 08:48 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hehe. Kos deg i Sverige!
Postet 19-08-17 kl 09:44 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Morn morn! Her blir det morgenyoga før jeg baker scones til lørdagsfrokost. Skal en tur til byen og gjøre demokratisk arbeid for partiet mitt, men ellers jobbet jeg lang dag i går for å kunne slippe jobb i helga, det blir bra.
Postet 19-08-17 kl 09:54 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Sol og regn. Null planer, men trenger å handle mat.
Postet 19-08-17 kl 09:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har allerede vært en tur i sentrum for spilleoppdrag med korpset. En organisasjon har vist konferanse her i helgen og vi hadde morgenspilling utenfor hotellet.

Ellers er det ingenting på planen i dag annet enn den vanlige lørdagshandrle.
Postet 19-08-17 kl 10:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi er hjemme igjen etter fine dager i Kristiansand dyrepark. Digg å være der med lite folk, selv om mye var stengt. I dag skal ungene få leke med andre enn hverandre, håper jeg, og ellers skjer nok ikke så mye mer. God lørdag!
Postet 19-08-17 kl 10:46 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Har ikke kommet lenger enn til sofaen. Drikker kaffe og spiser knekkebrød. Må på løpetur i dag også, men ellers ingen planer. Jeg vil gjøre minst mulig. Skal være bortreist tre helger på rad fra neste helg av og det stresser meg. Vil jo helst gjøre ingenting.
Postet 19-08-17 kl 11:44 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God formiddag! Jeg jobber, og er ikke superbegeistra for det, men det skulle selvfølgelig bare mangle at man ikke står på litt for høykultur som Findings, og ikke minst disse forferdelige fadderullan-arrangementene og hva nå enn Blindern-ekvivalenten heter.
Postet 19-08-17 kl 12:02 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Nok en cuphelg, men denne gangen er mannen hjemme. Han tok seg av gårsdagens dugnad, så får vi se hvem som skal tidlig opp i morgen. Jeg aner stein-saks-papir-avgjørelse.

I ettermiddag stikker jeg av et par timer på gatefest i nabobyen. Mannen skal jobbe der, så jeg fikk en billett i hånda.
Postet 19-08-17 kl 12:24 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Cuphelg. Gutta spiller kamper i ulike haller. Jeg følger minste, manen mellomste. Nå skal jeg finne fram strikketøy, pusse tenner og reise avgårde.
Postet 19-08-17 kl 12:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Lørdag er deilig, da!
Postet 19-08-17 kl 13:18 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åh, denne begynte jeg å grine av i dag.

https://www.nrk.no/dokumentar/xl/lae...itt-1.13592478
Postet 19-08-17 kl 13:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Åh. Jeg også , Mave. ,
Postet 19-08-17 kl 14:02 av Minerva Minerva er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Jeg kvinner meg opp til husarbeid. Det er så kjedelig.
Postet 19-08-17 kl 14:22 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Å det var fantastisk!
Postet 19-08-17 kl 14:25 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har bursdag, og strikker til Netflix mens de to eldste mekker chili sin carne. Litt av et luksusliv. Garn og ull har jeg også fått.
Postet 19-08-17 kl 14:35 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Gratulerer med dagen, appelsin!

Naboene fikk en liten redd pjokk i beredskapshjem forrige helg. Pjokken er mørk i huden, snakker litt dårlig norsk, og jeg har lurt litt på hvordan det vil gå med han her i blendahvitforstaden.
Nå har han vært ute og sparkesyklet med nabogutt #2 i en time, før de forflyttet seg til trampolinen. Jeg hører glade hvin og trillende latter.
Postet 19-08-17 kl 14:46 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gratulerer så masse med dagen til den fineste Appelsin!
Postet 19-08-17 kl 14:47 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen, Appelsin.

007:
Postet 19-08-17 kl 14:48 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen til Appelsin!
Postet 19-08-17 kl 16:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Appelsin!

Jeg ble rørt to ganger på kort tid, gitt; først artikkelen i lenken til Maverick, og så til det 007 skrev.
Postet 19-08-17 kl 17:01 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Hurra for Appelsin! Slang sammen en kake.

Postet 19-08-17 kl 17:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Oppdatert 19-08-17 kl 17:17 av Maverick
Gammel
Maverick sin avatar
Agenten! Sånt gjør godt i sjela.
Postet 19-08-17 kl 17:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Gratulerer så mye med Appelsindagen!
Vi skulle få verandadør i dag. Det har vært opplett, så både dør og rekkverk sto på planen. Mannen har vakt ...
Selvsagt måtte han rykke ut til noe tull.
Postet 19-08-17 kl 18:24 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så utrolig herlig 007!

Gratulerer med dagen, Appelsin!!

Jeg er mett etter pizza laget av tenåringen og kjæresten, og har superstøle armer og skuldre etter finfin kanotur i Østmarka i dag. Yngste, eldste, mannen og jeg dro, nydelig tur, en del motvind men sol og fint. Badet, grillet pølser og kokte kaffe på bål. Nå er det NRK Jazz og stearinlys, mørkt ute jo!!
Postet 19-08-17 kl 23:11 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, appelsin!

Jeg nyter en rolig dag og kveld for i morgen skal jeg passe tantebarn og da blir det tjolahopp hele dagen. Dessuten må tante kake, som niesen min kaller meg, selvfølgelig bake i morgen.
Postet 19-08-17 kl 23:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Appelsin! Håper den har vært skikkelig bra!

Rolig dag, ofte slik lørdager er. Handlet mat, hatt huset fullt av barnas venner som har spist pizza her i ettermiddag. Gitt bort diverse ting på fb, så nå trenger jeg ikke snuble inn på vaskerommet mer.
Postet 20-08-17 kl 00:11 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no