Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 05-05-19 kl 09:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg har brukt morgenen på frokost i fred og ro. Surfer vinter/vårferie og klarer ikke å bestemme meg.
USA eller Asia?
Nå dagens skriveøkt.
Postet 05-05-19 kl 10:00 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings!
I dag er dagen derpå for oss. Vi hadde konfirmasjon for verdens flotteste konfirmant, rent objektivt så klart, i går. En fin seremoni i Grieghallen (tror jeg så et annet FB-barn der også), og masse hyggelige gjester som satte pris på god mat og bidro til å lage en flott fest for ungdommen.

Nå skal vi slappe av og ha åpent hus for tilreisende som stikker innom før hjemreise. Håper at restene får bein å gå på.
Postet 05-05-19 kl 10:00 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har hatt søvnproblemer siden januar, men i natt har jeg sovet elleve timer. O.o
Postet 05-05-19 kl 11:00 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er litt utslått etter åtte timers kjøkkentjeneste i går. Det var veldig hyggelig og fint, men det er jo litt jobb. Veldig glad for å kunne hjelpe gode venner med å få en fin dag, da.

Nå er det jobb for alle penga før en hektisk uke som sannsynligvis vil vare til St. Hans.
Postet 05-05-19 kl 11:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Også trøtt etter kjøkkentjeneste i går, men alt gikk veldig fint.

Støvsuge er dagens plan. Gå en tur?
Postet 05-05-19 kl 12:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal forøvrig være på seminar onsdag - fredag og må derfor gjøre unna hele arbeidsuka i morgen (pga eksamen på tirsdag). Har derfor tjuvstartet i dag.
Postet 05-05-19 kl 12:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Vi sløver etter fin konfirmasjonsfeiring i går. Vi fikk ryddet av godt i lokalet går, og skal snart ned for å ta siste rest.
Postet 05-05-19 kl 12:41 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Leser bok og har planer om å rydde litt i uteboden.
Postet 05-05-19 kl 12:57 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fin konfirmasjon i går, ikke like kjekt å skrive norsk tentamen i dag, men skal komme i mål. Vi må i likhet med Eia opp å rydde siste rest av rydding i lokalet.
Postet 05-05-19 kl 13:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God søndag! Vi er i Trøndelag og skal snart kjøre inn til Trondheim for å være med på konfirmasjonen til niesen min. Det blir hyggelig å være sammen med familien, men det hadde vært fint om vi slapp snøvær og glattføre når svigerfar har lagt om til sommerdekk … Vi skal dra i god tid, i alle fall, så han kan kjøre så sakte han trenger.
Postet 05-05-19 kl 13:43 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer til alle som har konfirmanter i helgen.
Har litt jeg burde ha gjort, men kommer ikke i gang. Snart er det middag hos svigers.
Postet 05-05-19 kl 14:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer til alle konfirmanter og foreldre.
Dagens plan er å rydde/luke i hagen= utført
Skrive resten av semesteroppgaven ferdig så vi kanskje kan få den levert i morgen. Mulig gå en tur når skrivingen er ferdig.
Postet 05-05-19 kl 15:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har bakt 2 kaker, vi skal atter en gang feire lillebror, i dag er det bestefar(bestemor er blitt syk) og tante og onkel som kommer. Små kaker jeg har bakt, så det blir nok likevel ikke så mye rester, broren min er veldig glad i kake.
Postet 05-05-19 kl 15:24 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisann hoppsann! Jeg burde jobbe, men jeg tror jeg må ut i skogen først altså.
Postet 05-05-19 kl 15:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg vurderer sidemålsstiler til øyet blir stort og vått. Synes ikke bunken krymper, selv om fornuften tilsier at den gjør det.

Ute snør det. Jeg har tenkt meg på trening om to stiler, og håper veiene er sånn at det er trygt å kjøre med sommerdekk. Det ser sånn ut, men jeg liker å være på den sikre sida ...
Postet 05-05-19 kl 15:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hatt en pause for å oppdatere profilbildet mitt på FB med "Jævla sosialist"-ramme.
Postet 05-05-19 kl 16:16 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Haha ja, de er fine.
Postet 05-05-19 kl 16:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Har gått en tur og levert stoffer og knapper til en som snart drar til Lesvos for å jobbe i flyktningeleir noen uker.

Kikke på et hus rakk vi også. Fantastisk utsikt, lekkert hus, men få naboer. Jeg liker å ha naboer, så tror jeg bare glemmer at jeg så det.
Postet 05-05-19 kl 18:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Totalt utladet etter loppemarkedshelg! Det er ganske gøy når det står på, men slitsomt med bæring og rydding og greier etterpå. Og vips var helgen snart over!
Postet 05-05-19 kl 22:07 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Bra jobba Ingling! Kjenner følelsen, forrige helg var det oss. Nå er jeg sliten av sutrete unger.
Postet 05-05-19 kl 22:13 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Skulle ønske det var slike store, fine loppemarked her.
Postet 05-05-19 kl 22:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ferdig med konfirmasjon, her også. Nydelig mat fra Kajsas, og altfor mye kaker.

Helt etter planen, altså. Poden rørende takknemlig og i morgen er det jaggu ferie i en uke.
Postet 05-05-19 kl 23:50 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no