Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 27-04-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Pelen sin avatar
Jeg lå våken fra 03.30 med allerginese og praktiske tanker om Herremannens og min tur med klassen til Herremannen og litt jobb

Klarte til slutt å sovne noen få minutter ved 06 og da drømte jeg om Polyanna. Vi var et eller annet sted tilfeldigvis samtidig med familiene våre og jeg skulle hente noe på deres rom på morgenen. Rommet hadde dus litt mørkere blåfarge og var stort med kjøkken i ene enden. Hun lå i sengen og så veldig fornøyd men trett ut. Hun vekket forsiktig et barn gjennom å klø/kose litt på barnets rygg. Hennes yngste og jeg styrte en del med å få ut den store puffen jeg skulle låne gjennom døren. Så våknet jeg.
Postet 27-04-18 kl 07:41 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Trøtt og sliten. Ny dag.
Postet 27-04-18 kl 07:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Nope.

Altså, Blånn skrev først at hun var først. Derfor mitt svar.
Postet 27-04-18 kl 07:42 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Nå er det min tur til å være syk, det har jeg hverken tid eller lyst til.
Postet 27-04-18 kl 08:00 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Har hostet i hele natt og virkelig ikke fått dekket søvnbehovet. Sist jeg så på klokken var kl 3 i natt, det gir meg rundt 3 timer med søvn.
Postet 27-04-18 kl 08:26 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Millen!

Å ikke få sove er fælt. Godt det da er fredag.

Sol i sør. Må beise i helgen, vaske vinduer og rydde. Burde plante og luke også.
Postet 27-04-18 kl 08:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar

I dag må vi få på plass bunadsko til konfirmanten, men først må jeg nok innom på jobb.
Postet 27-04-18 kl 08:33 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har også drømt om Polyanna i natt, hun hadde stukket av med alle treningstightsene mine, og jeg var rasende fordi jeg skulle på trening og fant ingenting å ha på meg. Hun bare stod der og så helt uskyldig ut og mente at det var helt naturlig at vi delte klær.

Men bortsett fra det har jeg sovet helt greit i natt, så jeg kan ikke klage. Foten er mye bedre også, bare veldig gul og blå og litt sånn hobbitaktig i fasong. Prøvde å forklare frøkna at den var mindre vond enn den så ut som, men hun trodde egentlig ikke på meg.
Postet 27-04-18 kl 08:44 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Kurs i Oslo i dag, forsinka tog inn. Typisk. Jeg er trøtt og har alt for mye annet å gjøre og trenger sjokolade. Veit nesten ikke om det blir godt med helg, en gang, det er utsikter til uendelige mengder med elevtekster de neste to ukene.
Postet 27-04-18 kl 09:14 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Trøtt fredag her, men det må jeg egentlig bare ignorere siden møter og oppgaver står i kø.
Postet 27-04-18 kl 09:35 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg håper å få solgt leilighet i dag. Jeg har ikke helt trua, men både megleren og mannen min er positivt innstilt. Det er 4 stykker på liste.

Men omløpshastigheten på boliger i nabolaget har gått dramatisk ned, så hvis den ikke blir solgt i dag, så er det trolig uansett ikke så lenge til.

Jeg har selvfølgelig ikke sovet i natt. Det er jo altfor spennende at vi kanskje snart er ferdige med dette boligstyret. (Bare flytting som gjenstår. )
Postet 27-04-18 kl 10:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
Så spennende, Tjorven! Er litt spent, da vi fortsett har leilighet der selv (som vi nå leier ut).
Postet 27-04-18 kl 10:08 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Lykke til, Tjorven!
Postet 27-04-18 kl 10:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til, Tjorven! Husk å oppdater oss da.
Postet 27-04-18 kl 10:32 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Tvi tvi, Tjorven!

Jeg gjør noe jeg ikke kan i dag, jeg skriver en fagartikkel. Litt gøy også.
Postet 27-04-18 kl 11:23 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det ser ikke ut til å bli noe salg i dag. De som hadde virket interessert på visning var litt mer skeptiske nå. Så nå planlegger vi nye visninger.
Postet 27-04-18 kl 11:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Æsj, så dumt da, Tjorven.
Postet 27-04-18 kl 11:42 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Kjedelig, Tjorven! Hold oss gjerne oppdatert på hvordan det går! Jeg følger deg fra sidelinjen, ettersom vi følger dere hakk i hæl. Fotograf kommer i neste uke, så denne helga blir det rydde, rydde, rydde, rydde.
Boligmarkedet her er dessverre ikke veldig hett, og mange boliger ligger ute lenge. Vår skiller seg en del fra de andre som ligger ute, så jeg håper og krysser fingrene!
Postet 27-04-18 kl 12:10 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til hos dere og Frk. Fryd.
Postet 27-04-18 kl 12:54 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Da er det avtalt at vi skal ha visning igjen på søndag. Da er det flere ganske like boliger i nabolaget som skal ha visning, og vi er i samme prissjiktet, men megleren mener at vår bolig har en mye bedre beliggenhet i området og generelt er finere (vi har tatt bort en vegg og har derfor større stue enn nesten alle andre leiligheter). Og folk går tydeligvis innom flere leiligheter når de først har tatt turen. Så derfor sjangser vi på kort annonseringstid.

Alle de boligene som ble lagt ut forrige helg ble solgt, så jeg tror bare at vi mangler den helgevisningen.

Jeg har trua.
Postet 27-04-18 kl 13:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
og
Postet 27-04-18 kl 14:10 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Pelen sin avatar
Det høres fornuftig ut, Tjorven. Lykke til!
Postet 27-04-18 kl 15:23 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Det er viktig å ha troa, Tjorven! Lykke til til dere også, Frk Fryd.

Jeg har sittet på kurs og lært om teams,one drive og jeg vet ikke hva. Men jeg har jo ikke tid til å sitte og leke i de systemene slik andre kolleger har. Jaja.
Postet 27-04-18 kl 15:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da har jeg strøket bunadsskjorte, sjal og forkle. Og er klar for morgendagen. Da skal vi pynte lokalet før vi reiser til Rådhuset. Satser på en strålende fin konfirmasjonsdag (og bursdag for meg, men det er litt underordnet i år).
Postet 28-04-18 kl 00:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har våknet i barndomshjemmet i dag etter lang biltur i går. Har tilbrakt dagen med stryking av bunadstøy. Nå straks sengen, konfirmasjon for nevø i morgen. Grieghallen anyone?
Postet 28-04-18 kl 01:11 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no