Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 21-01-24 kl 05:46 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Vind og ruskevær så langt øyet kan se. Mye av snøen har allerede forsvunnet. Dersom jeg skal ut av huset i dag, blir det med kjettingbrodder, gitt.
Lite og dårlig søvn i helgen, det er sykt irriterende når man gleder seg til helg og sove mer.
Postet 21-01-24 kl 08:41 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Har fryktelig lyst på en tur i "dagslys", men får kanskje ..æsj.
Gårsdagen var bedre enn forventet, jeg fikk 8 km løping på fjell, og barna fikk akt seg ferdig i nabolaget før regnet kom. Så én dag inne er kanskje innafor, om enn litt sørgelig i januar.
Postet 21-01-24 kl 09:07 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tenkte ikke langt nok i går da jeg så at guttungen var på senteret. Burde bedt han kjøpe seg brodder. Ikke for at jeg skal tvinge han å bruke de, men da har han et valg. Kan fort bli behov framover. Tror ikke mine passer han nemlig.
Postet 21-01-24 kl 09:15 av star star er aktiv nå
Gammel
I dag blir det innedag. Regn og glatt. Får fortsette med å gjøre rent.
Postet 21-01-24 kl 09:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Nok en rolig dag her. Skal gå meg en tur etterhvert, med brodder. Ellers er det litt jobbing og jobbsøking da min jobb reduseres til en 50% stilling fra sommeren av. Juhu. Ikke veldig motivert akkurat nå, men det går vel.
Postet 21-01-24 kl 10:37 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag, fortsatt syk og innedag her og.
Merker ingen bedring selv med medisiner.
Postet 21-01-24 kl 11:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Det snør og snør og snør og snør. Lurer på om jeg skal gå en tur, men foreløpig sitter jeg inne med turbukse på og ser på været, surfer på nett og tenker at "kanskje etterpå ..."
Postet 21-01-24 kl 12:12 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Mannen kjører eldste og kompis til Gardermoen i dag. De har heldigvis kommet vel frem - nå gjenstår retur på glatta for mannen.

Selv skal jeg gå på trening nedi gata. Det er en 10 minutters tur, men den kan bli utfordrende på dette føret. Og nei, jeg eier ikke brodder. Enda.
Postet 21-01-24 kl 12:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Her snødde det i går. I dag regner det. Håper snøen nå forsvinner og at vi ikke får mer denne vinteren. Men på Sørlandet kommer det gjerne mer rundt vinterferien…..
Postet 21-01-24 kl 12:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg startet morgenen med det som skulle være en litta snartur til stallen for å fikse en vannbøtte og skifte et dekken, men endte med å måtte gjøre morgenfôring for 14 hester. Resten av dagen skal tilbringes innendørs med litt rydding, litt sløving, og en hel del pensum.
Postet 21-01-24 kl 12:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Litt frivilligjobbing på Spond etter en spennende kjøretur med fersk 16-åring. Her vi bor er det heldigvis bart på veiene. Sånn rett utenfor huset derimot er det deilig vassen slush, med litt is i bunnen. Prioriterer å lage en grøft til vannet sånn at det kan renne unna.
Postet 21-01-24 kl 13:52 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Guttungen dro for å trene. Jeg har begynt på en bolledeig og skal rydde litt.
Postet 21-01-24 kl 13:58 av star star er aktiv nå
Gammel
Ungene skuffer snø; jeg baker brownies til de kommer inn.
Postet 21-01-24 kl 14:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Her snør det sidelengs, temperaturen har gått fra -18 i går til ca 0 i dag. Ville skal ha hjemmeskole i morgen, og jeg tar hjemmekontor.
Postet 21-01-24 kl 15:46 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Her snør det fortsatt, har bada i fjorden og fått meg en (liten) skitur før regnet kommer i natt. Hjemmekontor og hjemmeskole på hele gjengen i morgen.
Postet 21-01-24 kl 17:15 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Har akkurat landet på Heathrow i skikkelige stormkast. Griseskummelt! De måtte ha to forsøk, vi var nesten helt nede, og så dro de bratt opp igjen. Men på andre forsøk gikk det. De fikk VELDIG ektefølt applaus da vi var trygt på bakken!
Postet 21-01-24 kl 20:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Oj, Toffskij! Har en kollega som sitter i et fly og venter på å lette fra London.
Postet 21-01-24 kl 20:30 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vil tro det er enklere å ta av?
Postet 21-01-24 kl 20:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skummelt, Toffskij! Min datter hadde en slik nestenlanding i høst. Da returnerte de bare tilbake til Oslo, skjønte det ikke ville gå å lande.
Postet 21-01-24 kl 21:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ja, jeg lurte litt på om de kom til å velge å lande et eller annet sted på kontinentet. Men de fikk det til! De skal ha stor ros for hvor rolige og profesjonelle de var oppi alt også, veldig britiske: «This is quite a standard procedure for us, really, if there are any nervous flyers on board»! Tror det var ca. 100% nervous flyers etter heftig slingrende innflyvning x 2!
Postet 21-01-24 kl 22:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no