Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 10-05-24 kl 05:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Tidlig på for jeg regner med at jeg kan gå tidlig.
Postet 10-05-24 kl 06:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Skolefri i dag, men må jobbe seinere. Først skal jeg på mammografi, og på trening med Frøkna.
Postet 10-05-24 kl 07:55 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Fridag.
Så etterlengtet. Kjæresten og jeg er på tur, våknet i et glampingtelt på Vestlandet. Idag skal vi på tur.
God fredag til alle.
Postet 10-05-24 kl 08:20 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har fri sammen i dag, men er hjemme. Må fikse og ordne litt, og nyte solen litt.
Postet 10-05-24 kl 08:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, her er det jobb, men nesten møtefri. Da tror jeg alltid at jeg skal få gjort masse. Vi får se hvordan det går!
Postet 10-05-24 kl 08:41 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her feirer vi ikke St. Inneclemens i år, mannen og jeg er på jobb, og Secunda har sin aller siste IB-eksamen. (Mulig utenlandsstudenten feirer, siden hun ble ferdig med eksamenene sine på tirsdag.)
Postet 10-05-24 kl 10:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Bortekontor i dag, mest fordi jeg var i begravelse onsdag og har litt for mye gjenværende til å ta helt fri. Men det blir nok en kort dag, ser ut som mange på kontoret har fri.
Postet 10-05-24 kl 10:35 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er på jobb i dag. Rydder og pusler og får unna ting.
Postet 10-05-24 kl 11:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Deilig med ein fredag der ingen skal tidleg ut dørene.

Eg skulle på visitorteneste i fengselet i dag, men då eg tok fram telefonen i dag tidleg låg det tapt anrop frå dei så eg reknar med han har avlyst besøket. Då trur eg det blir ein svipp på kafé i staden.
Postet 10-05-24 kl 11:27 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Krysser fingrene for Secunda, Toffskij!

Jeg er på jobb, med en hel del andre - inneklemtdager er på ingen måte automatisk fridag i bransja vår. Digg med litt lavere frekvens på innkommende eposter og telefoner, da.
Postet 10-05-24 kl 13:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg var så idiot at jeg fant på å handle på senteret etter trening. Hadde ikke reflektert over at inneklemtdagen kunne påvirke det, men det var helt sykt med folk. Enda verre enn en ordinær lørdag, og jeg handler aldri på lørdager hvis jeg kan unngå det. Nå er jeg mentalt utslitt av å forholde meg til horder av folk som går i sneglefart eller sperrer alt av gangareal.
Postet 10-05-24 kl 14:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
krysser fingre for Secunda. Lillesøster her dro rett på hytten og tre dager alene, da hun var ferdig med sine husker jeg. Det er litt av et kjør.

Her har vi vært blant de mange på senteret i dag. Vi har begynt å legge oss til gamle mennesker vaner, som å handle sammen før større dager. Og i dag har vi fått unna det meste til 17. mai.

Irriterende nok var det mange andre som var på jobb. Det pep såpass mye i epostene mine at jeg har tatt meg en liten time med pcen for å ikke tenke for mye på det i helgen. Men, nå er jeg ferdig og hagen ligger der ute og frister.
Postet 10-05-24 kl 15:08 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Secunda er ferdig nå og virket særdeles glad og fornøyd.
Postet 10-05-24 kl 15:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no