Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 09-02-18 kl 07:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Jeg fryser, og ingen har gitt meg kaffe. Fnutt.
Postet 09-02-18 kl 08:29 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen. Sitter på flyet på vei til verdens verste begravelse. En flott, nydelig gutt som valgte helt, helt feil måte å løse problemene sine på for 20 år siden. Nå vant «løsningen». Så føkkings waste.
Postet 09-02-18 kl 08:41 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Oppdatert 09-02-18 kl 08:49 av Candy Darling
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Jeg har kaffe mannen hadde ordnet til meg.
Dagens plan er det vanlige + fotpleie og litt egenpleie. Gleder meg.
Postet 09-02-18 kl 08:42 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Så trist, Candy.

Hjemmekontor i dag. Eldstemann er syk.
Nå håper jeg snart vi er ferdig med feber, hoste og vonde halser.
Postet 09-02-18 kl 08:46 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her er det såvidt varmegrader og nedbør. Det betyr i praksis at det er total skøytebane ute og jeg har en drøss med kolleger som står fast i trafikk. Litt hektisk oppstart av dagen for min del da, siden jeg skal være femten steder på en gang. Nå har jeg tretten sekunder til kaffe.
Postet 09-02-18 kl 09:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Og så kom den vestlandske vinteren. Regn og kuling i store mengder. Fant heldigvis regnkåpen min for noen dager siden, så jeg er forberedt.
Postet 09-02-18 kl 09:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det var leit å høre, Candy.

Jeg har sovet dårlig og er trøtt og lei. Og så skal jeg ha medarbeidersamtale halve formiddagen. Det er det aller kjedeligste jeg vet tror jeg. Jeg kan ikke tenke meg noe mindre givende.

Men det ER fredag, tross alt, så det er håp der fremme.
Postet 09-02-18 kl 09:27 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Så leit, Candy!

Fredag, på jobb, har kaffe. Edit: ikke kaffe! :svosj:
Postet 09-02-18 kl 09:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Nå har jeg kaffe.
Postet 09-02-18 kl 09:32 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg er så trøtt og sliten. Jobba til halv 22:45 i går kveld da årets skoleball gikk av stabelen, satt ikke veldig mye og har hatt i overkant mye ansvar for det hele. Heftig å være blid og glad vikarinnkaller fra klokka 7 i dag.

Det blir ingen lang dag, og i morgen reiser vi til Reykjavik for å kose oss og feire mannen som er halvveis til 100 på tirsdag. Tre dager avspasering skal bli veldig godt.
Postet 09-02-18 kl 09:42 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Uff så trist Candy.
Jeg har siste dag på mastersamling, det har vært en tøff samling med analyse.
Ser frem til en rolig helg.
Postet 09-02-18 kl 10:09 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Så trist, så trist, Candy!

Vi har samme vær i sør, Fersken. Minsten syntes ikke han kunne gå på skolen i slikt vær, men han kom seg nå avgårde. Jammen godt det er fredag.
Postet 09-02-18 kl 10:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Candy. Så trist.

Et par timer på kontoret før jeg skal fylle bilen med barn og dra litt nordover fra hovedstaden. Håper på oppholdsvær og ikke alt for glatte veier.
Postet 09-02-18 kl 10:26 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa startet dagen med å være med meg på jobb. De fleste av kollegene mine som har barn har bittesmå unger, og det kom litt overraskende på dem at "min lille" faktisk var høyere enn en god del av dem. Nå har snuppa og jeg vært på legekontoret. De skumle og ømme klumpene er diagnostisert som lymfeknuter, og kommer trolig til å forsvinne om noen uker.
Postet 09-02-18 kl 10:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Kondolerer, Candy.

Jeg sitter faktis på jobb med tårer. En god venninne mistet faren sin i går, og det setter i gang minneprosesser hos meg, tydeligvis.
Postet 09-02-18 kl 11:22 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
, til både Candy og Anda.
Postet 09-02-18 kl 11:42 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Klemmer til alle som trenger.

Jeg skal på middag og konsert med svigerinne i kveld, gleder meg.
Mannen og vesla er syke begge to, så de blir bra selskap til hverandre.
Postet 09-02-18 kl 12:14 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
til både Candy og Anda.
Postet 09-02-18 kl 13:25 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Klem til Candy og Anda. Jeg får bare vond traktekaffe, men til gjengjeld har jeg en super dugnadsjobb og er mannskap på Brass NM. Så mange glade, konsentrerte og spente folk. Kjempegøy!
Postet 09-02-18 kl 13:29 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Candy og Anda.

Jeg har vært hos legen og hostet og hostet av pusteprøvene og fått diagnostisert nok astma til at jeg får astmamedisin og er veldig optimistisk på å bli kvitt den forferdelige hosten min. Men nå kjenner jeg at jeg er helt skjelven av all pustingen og hostingen. Kort dag i dag.
Postet 09-02-18 kl 13:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Takk for klemmer. Det var en tøff, men fin begravelse. Godt å få huske at han også hadde et fint liv, ikke bare fælt. Han valgte på mange måter sine egne veier, blant alle mulige i livet. Det er ikke alle som ha fått det.

Nå skal jeg hjem og klemme på barna mine. Og drikke litt vin.
Postet 09-02-18 kl 18:04 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg kjenner at jeg elsker mannen litt ekstra i dag, han har tatt med seg ungene til fjells slik at jeg kan ha en hel helg alene. Det er 5år siden sist så dette skal nytes.
Postet 09-02-18 kl 20:06 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Kos deg, Frøy!
Postet 10-02-18 kl 00:31 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no