Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 14-11-17 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Først oppe, kaldt i huset, PT-time om en time. Vel, da blir jeg sikkert varm, om ikke annet!
Postet 14-11-17 kl 08:08 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Møte på jobb kvart på åtte er drøyt, altså. Kaffen må jo rekke å virke!
Postet 14-11-17 kl 08:30 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Det kan du si, Timar. Her er jobbstart 07.30.

Nok å gjøre i dag også. Tok bilen da sommerdekk ble avbefalt av mediene. (Det snør, det snør, tiddelibom)
Postet 14-11-17 kl 08:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Kaffe i koppen, storungene på vei til respektive skoler, mens hun lille og jeg har en liten yoghurtsession med barne-TV.

Lang og skummel dag på jobb. Skal bli spennende!
Postet 14-11-17 kl 09:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Sønnen min vekket meg _kvart over fem_! Jeg skal vurdere min kjærlighet for ham og se om det er nok til å tilgi ham.
Postet 14-11-17 kl 09:09 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Maverick.

Og trøsteklem til pappalille. :trøster: Jeg vekket meg selv kl. 4 og kl. 5. Jeg aner ikke hvorfor, men det virker skrekkelig unødvendig.

Jeg er trett og har en lang arbeidsdag foran meg. Heldigvis er den ganske variert. Jeg har lyst på ferie og å sove lenge. Jeg har aldri satt så pris på helg som nå når jeg står så alt for tidlig opp hver dag i uken.
Postet 14-11-17 kl 09:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Oppdatert 14-11-17 kl 09:53 av Blå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har tatt (sterke) smertestillende, og nå er hodet mitt i ferd med å melde seg ut. Sjefen min ga meg klar beskjed om å ikke komme på jobb i dag. Ryggsmerter er ikke smittsomt, men det var visst lov til å bruke tid på å bli frisk.

Men jeg har blitt mye bedre, så i morgen er det Paracet og jobb.
Postet 14-11-17 kl 09:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Lang dag kurs og det har jeg egentlig ikke tid til. Først kaffe!
Postet 14-11-17 kl 09:23 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg skal snart til tannlegen. Juhu. Gruer meg litt, selv om jeg egentlig ikke har tannlegeskrekk. Men jeg flink til krisemaksimering, da, så jeg tenker alltid at "DENNE gangen finner de sikkert noe skrekkelig".
Postet 14-11-17 kl 09:29 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag!

Det snør og jeg har kaffe. Satse på en mer effektiv dag idag enn igår.
Postet 14-11-17 kl 09:46 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har vært oppe i natt med kvalm hund. Den så jeg ikke komme, at det skulle bli nattevåk med de pelsdottene. Heldigvis ga det seg etter ca 100 turer ut mellom 0030 og 0200.

Mannen har fått forbud mot å gi dem matrester.
Ellers har jeg tenkt å tilbrinige dagen med Laptop i fanget og jobbe omtrent så mye som friskmeldingsprosenten min sier - dvs. ikke VELDIG mye.

Og så snør det tett her. Det måtte vel komme.
Postet 14-11-17 kl 09:47 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings, jeg har en rolig dag på jobben. Føler meg ikke helt pigg, men det går seg vel til utover dagen.

Kan i det minste glede meg over at jeg ikke ble vekket før kl. 5 og heller ikke har vært våken på grunn av kvalm hund.
Postet 14-11-17 kl 10:57 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg ble bare mer og mer pottetett i går kveld, og har sovet sånn middels godt med hele hodet fullt av snørr.
Det hjalp sikkert ikke på at jeg var en snartur ute i bilen i går kveld iført dunjakke og shorts. (Var på trening, hadde skiftet og kom på at håndballen lå igjen ute i bilen. )
Det har vært innmari kaldt de siste dagene, så da er forkjølelse right on track. Jeg eier jo ikke immunforsvar.
Postet 14-11-17 kl 11:04 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har en sjelden undervisningsfri (og nesten møtefri) dag, så her er det vel bare å heppe seg i gang med noe konsentrasjonskrevende.
Postet 14-11-17 kl 11:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hodet er ikke helt på plass i dag og dermed så passer det bra med oppgaver som krever litt tenking på dagtid og heftig korpsøvelse i kveld.
Postet 14-11-17 kl 11:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg eeeelsker snø! :tiddelibom:
Postet 14-11-17 kl 11:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ullgenser, tekopp og bare en dobbelttime i dag, der jeg skal veilede prosjektarbeid. Greit med en slakk dag, før det ramler inn med engelsktekster som skal vurderes i slutten av uka.

Jeg har endelig fått satt staudekrukkene i drivhuset, så snø er greit. Kaldt, men greit.
Postet 14-11-17 kl 11:36 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg haaaaaaater november.
Postet 14-11-17 kl 11:37 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er ikke så veldig glad i forelesere som bare suller ...
Postet 14-11-17 kl 12:06 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
I hear you Palmen! Hvitt her ved fjorden nå, men det blir slapsete ganske snart, ser det ut for. Lysner jo litt ute, i det minste, men jeez, hurra for minst fem måneders vinter i vente, liksom.
Postet 14-11-17 kl 13:03 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Jeg har vondt i ryggen, og toåringen spyr overalt. Det er ikke så lett å stå på alle fire og vaske når jeg egentlig ikke klarer å gå en gang. Eneste positive er snøen - altså at jeg slipper å gå ut i det hersens været.
Postet 14-11-17 kl 14:11 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til Pepper familien.
Postet 14-11-17 kl 16:13 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Hurra for snøen! Jeg løp rundt i storefri i dag og jublet mens elevene så litt rart på meg... Jeg er hjemom en snartur før jeg skal tilbake på møte om sosiale medier og nettvett på jobb. Etterpå er det bootcamp. Det gruer jeg meg til.
Postet 14-11-17 kl 18:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no