Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Off-off-offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Off-off-offe

Postet 03-04-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Hyyyysj. Robert sover.

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Pøblis sin avatar
Postet 03-04-19 kl 08:05 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Er det morgen alt?
Postet 03-04-19 kl 08:26 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Robert ser ut sånn som jeg føler meg. Mulig laderen min er defekt?

Skikkelig bråkedag med vanskelige møter.
Postet 03-04-19 kl 08:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg veit ikkje kva som har skjedd, men denne klokkesnuinga har gått fint. Eg pleier vere heilt kadaver på våren. Men det er jo fint da.
Postet 03-04-19 kl 09:04 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Onsdag! Papir- og produksjonsdag! Men først litt kaffe og mailutvekslinger.
Postet 03-04-19 kl 09:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg sliter litt med å komme i gang i dag, men må vel bare sparke meg i gang med skjemaene mine.
Postet 03-04-19 kl 09:28 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Off-off-off ja.
Postet 03-04-19 kl 09:38 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg synes det er helt pyton at det er mørkt ute når jeg står opp om morgenen. Og jeg undres enda mer over hvor lenge jeg skal sutre over at det er sommertid.

Jeg har blitt dratt med i et kjempeprosjekt på jobben, og jeg kjenner at jeg gleder meg skikkelig. Det har vært en i overkant rolig start, så det er godt at det skjer litt nå.


Men; i dag skal jeg være med på intervjuer av de som har søkt på stillingen som rektor på knertens skole. Jeg er driftsstyreleder, og da måtte jeg visst være med på det. Jeg har overhodet ingen kvalifikasjoner sånn utover å være forelder, så det synes jeg er litt utfordrende. Men jeg håper at det skal gå bra allikevel.
Postet 03-04-19 kl 09:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Min indre klokke går UTC-tid, så jeg er litt sent ut i dag. Som regel bruker klokkestillingen å gå helt fin, men ikke i år. Kan det være at jeg måtte tidlig opp på søndag som gjorde det?
Postet 03-04-19 kl 09:39 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Det går ihvertfall en ukes tid eller to før kroppen min har vendt seg til ny tid.
Postet 03-04-19 kl 09:57 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Styrete morgen, av og til er det utrolig vanskelig å avgjøre om unger har vondt i viljen eller et annet sted altså. Håper jeg valgte rett strategi, i hvert fall er jeg på jobb nå. Kort dag siden jeg også må hente, så det lukter hjemmejobbing i kveld. Jaja! Godt å være hjemme hos familien etter litt mange dager borte, og forhåpentligvis blir arbeidsdagen grei etter jeg får sluppet noen viktige nyheter.
Postet 03-04-19 kl 10:46 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Postet 03-04-19 kl 10:53 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Nattevåk med tenåringar hadde eg ikkje heilt tatt høgde for. Veit ikkje om eg skal skylde på klokkesnuing eller kva, men me er litt bortevekke alle 4.
Postet 03-04-19 kl 12:11 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag, jeg skryter vanligvis av at jet-lag ikke biter på meg, men i år har til og med sommertid vært ekstra krevende... Kanskje jeg begynner å bli gammal.
Postet 03-04-19 kl 12:16 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Uææ, ikke fra gammel-kortet. :nekter å innse fakta:
Postet 03-04-19 kl 13:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Himmel und the hav. Sjuflyet til Bergen, fortsatt på bio-vintertid, og Skype på Flesland 13-16 før jeg skal hjem igjen ...

Postet 03-04-19 kl 15:19 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Det virker jo litt pes å ta flyet til Bergen for å bruke skype Candy. Har dere ikke slikt i Oslo?

Håper ellers byen har vært grei med deg.
Postet 03-04-19 kl 15:31 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
tink.

På Gardermoen, på vei hjem. Det snør her, håper jeg virkelig ikke det gjør i Stavanger.
Postet 03-04-19 kl 15:35 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Er zå bizi at jeg må fly for å få fred til Skype.

Neida, har hatt 2 gode møter først, så effektiv dag! Her har vi løst noen verdensproblemer.
Postet 03-04-19 kl 15:37 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi har kjøpt bil i dag! En veldig grei bruktbil, som ser veldig fin ut, men som er såpass billig at vi lett lar både en og to gutter få øvelseskjøre i den.

Det merkes dog at det er jeg som er finansminister når mannen skal overføre og gjøre opp via telefonen. Jeg bedrev litt hjelpetelefonering.
Postet 03-04-19 kl 15:53 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Rart hvor hjelpeløs man kan bli på ting andre håndterer hele tiden, Nenne.
Postet 03-04-19 kl 16:12 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Milfrid: kan berolige med bare og tørre gater i Stavanger. Er til og med litt solgløtt av og til.
Postet 03-04-19 kl 16:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no