Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 05-01-20 kl 07:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Poden har tidlig fly i dag. Mannen kjører, men jeg var oppe for å gi en klem.
Postet 05-01-20 kl 07:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fitbiten seier eg har sove 3 timar og nokre minutter i natt. Stemmer sikkert for eg føler meg som ein zombie. Blir ein lang dag.
Postet 05-01-20 kl 09:34 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen! Våknet halvveis tidlig, og snek meg opp før de andre i huset merket noe. Litt jobbing, litt strikking og en kopp kaffe i stille hus er helt fint.
Postet 05-01-20 kl 09:52 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Døgnsnuing dag 2 er overlevd. Bare synd jeg må holde meg våken resten av dagen også, siden målet er at det skal være lett å sovne i kveld. Gjesp!

Ikke så mye på tapetet i dag. Håper å få luftet ungene på en hyggelig måte. Og så gror huset mitt ned, på tross av alle mine forsøk på å ignorere hybelkaniner.
Postet 05-01-20 kl 10:29 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hostet mesteparten av denne natta også, litt smått frustrert over at nesten hele ferien har druknet i kraftig forkjølelse.

Kun sporadiske planer om å forbedre jobbuka i dag, i tillegg til at jeg må finne ut hvordan jeg skal få bilen til å fungere igjen.
Postet 05-01-20 kl 11:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg liker ikke at hodepine driver og murrer.
Ble ferdig med nesten alt på lista mi i går, så må ta det siste i dag. Begynner å bli bra her.
Postet 05-01-20 kl 12:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
Jeg har rukket å spise frokost og være på legevakt. Ingen ørebetennelse, crp var fin, men jeg verker på høyre side og er hoven. Får skylle med corsodyl og håpe det går over, evt bestille tannlegetime.

Glatte veier og skal regne, tre grader ute. Vi blir nok inne.
Postet 05-01-20 kl 12:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg fikk endelig sove mellom halv fem og fem i natt. Stønn. Og i dag reiser Frøkna.
Postet 05-01-20 kl 12:46 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Vi har kjørt studentdattera på flyplassen nå i ettermiddag, så hun er på vei tilbake til Lillehammer. Litt trist selvsagt, men siden hun trives så bra, så går det greit for mammahjertet også.

Ellers, så har vi spist lasagne til middag, og mannen og jeg planlegger å se en film snart.
Postet 05-01-20 kl 16:02 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Frost 2 med familien, koselig å gjøre noe sammen. =)
Postet 05-01-20 kl 16:27 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Juletreet er ute og stua er tilbake til normal størrelse!
Postet 05-01-20 kl 16:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
God bedring, Blondie!

Stua et tilbake til normalen, med unntak av en gjenglemt nisse i et skap. Han ryker i boden etterpå, da tar jeg også julegardinene på kjøkkenet. Litt godt å få det unna, men må nok fylle opp med noen grønne planter. Kanskje ei lita lampe i kjøkkenvinduet også, det blir så mørkt uten stjerna.
Postet 05-01-20 kl 18:52 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har puslet med symaskina i dag. Det er litt koselig, men merker at jeg er ute av trening. Ellers er jula pakket bort og i år husket jeg faktisk på julegardinene også.
Postet 05-01-20 kl 19:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ungene har spist opp alle julekakene.
Postet 05-01-20 kl 22:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Jeg bakte de siste julekakene i går.
Postet 05-01-20 kl 22:12 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Tsktsk!
Postet 05-01-20 kl 22:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Tradisjonen tro kommer jeg nok til å kaste de siste julekakene neste år når jeg starter med ny bakst.
Postet 05-01-20 kl 22:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Er pepperkaker da, som jeg ikke liker. Men hva gjør man vel ikke for kiden.
Postet 05-01-20 kl 22:22 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Julens gleder ere tvende, først dens inntog, så dens ende, som Piet Hein så sant sa det. Her er jula ute, pynten pakket og treet på henteplassen. Digg!
Postet 05-01-20 kl 22:39 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Veldig sant! Nyter hverdagsstua!
Postet 05-01-20 kl 23:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hverdagsstue er ganske fint!
Postet 06-01-20 kl 00:18 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no