Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 30-11-20 kl 08:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Vi startet dagen med saft, sang og makroner til ære for den ferske tenåringen. Nå har hun tuslet avgårde til skolen, og jeg prøver å komme meg inn på den nye vpn-en for å komme meg inn på den nye serveren for å komme meg inn på regnskapsprogrammet, før jeg må komme meg inn på den andre serveren for å få rapportert. På tide med kaffe!
Postet 30-11-20 kl 08:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Er så glad for at jeg klarte å glede en venninne og familien med morgenlevering i dag, et nært familiemedlem hadde gått bort og jeg er elendig på blomster så da ble det en ekstra god frokost på de, og hun var så glad.

Ellers så er det travle tider på jobb så har ikke tid til å være her sånn egentlig.
Postet 30-11-20 kl 09:02 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med tenåring celebelen.

Og så god ide Frøy. Egentlig hyggeligere enn blomster. Den skal jeg huske.

Her er det som vanlig spisestuekontor. Jeg har lys og kaffe og leter langt inni sjelen etter litt motivasjon.
Postet 30-11-20 kl 09:11 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Mandag er litt senke skuldrene dag her i huset, jeg er alene hjemme noen timer, etter at det har vært full fart hele helgen.

Skal få ungene på skolen, også skal jeg finne frem podcast, te og strikketøy, og bare senke skuldrene litt, før jeg begynner å få gjort unna litt. Må nok bryte meg på litt klesvask.
Postet 30-11-20 kl 09:12 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg nijobber på hjemmekontor før jeg skal inspirere unge sjeler senere i dag. Bare halvannen uke til muntlig eksamen, så jeg må optimalisere jobbingen. Blant annet har jeg et hårete mål om å være ferdig med retting innen i morgen. Jeg har allerede rettet ferdig 62 langsvarsoppgaver, nå er jeg igang med 60 kortsvar. Jaggu godt jeg får betalt for dette, ass.
Postet 30-11-20 kl 09:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har fire timer på meg til å revidere en artikkel etter kommentarer fra redaktøren. Krysser fingrene for at det faktisk er rettelser som går an å få til på fire timer, jeg har nemlig ikke turt å sjekke ennå.
Postet 30-11-20 kl 09:26 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg blir noen ganger litt satt ut av meg selv. Jeg skal sende et veldig viktig brev til departementet. Dette har jeg jobbet med veldig lenge, og jeg har hatt det ut hos en haug forskjellige personer. Hos oss så skal slike brev innom en "språkvasker" før utsendelse, og jeg fikk brevet i retur nå. Det er helt pinlig hvor mange skrivefeil det er mulig å gjøre ... og uten å i det hele tatt ha reagert. Vel, vel - det er en grunn til at vi har ansatt en slik språkvasker. Han trøster meg med at dette slett ikke var verre enn de andre brevene han får.

Så det var starten på arbeidsuka. Nå kan det gå oppover!
Postet 30-11-20 kl 09:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med tenåringen, celebelen!

På jobb. Skal knekkes litt etter jobb og muligens få unna siste julegave.
Postet 30-11-20 kl 09:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ny uke, nye muligheter, nye karantener.
Postet 30-11-20 kl 10:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I natt drømte jeg at jeg testet positivt for korona. Alle som hadde påvist smitte måtte dra til et spesielt sted for videre oppfølging og det beste med det hele var at siden vi var smittet likevel, så kunne vi klemme hverandre så mye vi bare orket.

Jeg tror underbevisstheten min prøver å fortelle meg noe.
Postet 30-11-20 kl 10:45 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Rakk å være på jobb i nesten to timer før dagens første smittesporing.
Postet 30-11-20 kl 11:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Haha, Fersken, det hadde jo vært smart. En klemmekoloni for de pestrammede.
Postet 30-11-20 kl 11:35 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Artikkelrevisjon ekspedert!
Postet 30-11-20 kl 11:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg har heklet 1,5 hjerter mens jeg lyttet til intet mindre enn to pensjonsmøter. Så nå er det dags for resten av arbeidsdagen.
Postet 30-11-20 kl 12:00 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jeg er på tidenes dårligste teams-kurs og så glemte jeg ta med strikketøyet.
Postet 30-11-20 kl 12:16 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ugh, mandag, siste i november, føler det har vært ekstra mange mandager i det siste. Mandag i hodet, mandagsvær. Blæh!
Postet 30-11-20 kl 13:21 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skal på kveldsvakt i dag, den første vakten jeg har som vikar for en fast ansatt. Det er skummelt (mange nye oppgaver) og spennende (mange nye oppgaver) og sikkert slitsomt, men det et så kult at jeg har fått tilliten etter såpass kort tid på huset.
Postet 30-11-20 kl 14:10 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Lykke til, Pappalille! Dette klarer du fint.
Postet 30-11-20 kl 14:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Oi, pappalille! Kult! Lykke til!!!!
Postet 30-11-20 kl 15:36 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
Tvi tvi, Pappalille! Det går nok fint!
Postet 30-11-20 kl 16:37 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no