Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 02-12-20 kl 07:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
Først ute? Jeg venter spent på oppgjør fra sentrale forhandlinger som skulle vært ferdig i går. Håper de enten har lagt av en solid pott til fordeling lokalt, eller strøket det helt. Orker ikke en ny runde med å fordele knapper og glansbilder.
Postet 02-12-20 kl 09:16 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg venter også på avklaring om ny lønn i dag. Dette skulle jo vært tatt i våres, men ble skjøvet på. Nå som vi er midt i en omstilling- og nedbemanningsrunde føles dette litt som en omen eller frampek om du vil, på hva som er i vente. Det er ikke stort til fordeling, men får jeg under snittet, føles det veldig som at det er et kraftig hint om å søke seg vekk.
Postet 02-12-20 kl 09:32 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Litt hjemmekontor på morran med ulltøysnuppus puslende rundt, snart på vei til barnehagen, og så noen møter. Og jevnt påfyll av kaffe.
Postet 02-12-20 kl 09:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Overlevde sykkelturen til jobb. Underkjølt regn spøker man ikke med.
Postet 02-12-20 kl 09:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Underkjølt regn er djevelens verk. Heldigvis ble jeg advart i tide og kunne knastre av gårde på broddene mine. :knirk:
Postet 02-12-20 kl 09:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Underkjølt regn er skummelt. Kjørte hjem en gutt i går ettermiddag som hadde sklidd og velta på sykkelen på grunn av det. Stakkars liten, hadde skrubbsår nesten hele ene siden av kroppen.

Ustabil strømtilgang i dag, det er jo interessant på en formiddag fullstappa med skypemøter.
Postet 02-12-20 kl 10:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har fått resultatene fra årets "lønnsforhandling" for et par uker siden. Det var ikke så mye å juble over akkurat. Men vi kan ikke klage ... jeg har fast jobb med grei inntekt og en ledelse som gjør mye for å legge til rette for et overkommelig hjemmekontor. I år er det helt greit.

Jeg har kost meg med årets FP-julekalender. Den var helt nydelig. Jeg trenger sånne gleder nå før jul. Jeg er god nok på å synes at alt annet er kjipt.
Postet 02-12-20 kl 10:21 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her fikk jeg lønnshopp ut av det blå forrige uke.

Må på jakt etter ny oppvaskmaskin. Noen som har lure tips.
Postet 02-12-20 kl 11:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Det blir ikke lokale forhandlinger, men ikke så mye å feire sentrale forhandlinger for heller. 0,54 % økning: 2800 kr. mer i året... Godt det blir billigere brus og øl til neste år sier jeg bar.
Postet 02-12-20 kl 12:11 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det høres ut som det samme som vi i statlig sektor fikk. De lavest og høyest lønnet fikk 0,44 %, de i midtsjiktet fikk 0,54 %.
Postet 02-12-20 kl 12:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Vi fikk ingenting pga «overheng». Og takk for å stå midt i koronafrontlinja liksom. ��
Postet 02-12-20 kl 16:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Vi fikk lønnsbrev i dag. Fikk over snittet og er vel fornøyd nok. Men de hadde tenkt å gi oss 0! Vi har tidenes beste resultat! Alle lederne har skyhøye bonuser. Alle står på.

Star: Kjøpte ny oppvaskmaskin i påsken da min tok kvelden. Ble en Bosch. Miele’n var bedre, men ikke verdt de ekstra lappene. Er visst serie 6 jeg har.

Masse å gjøre på jobb, så ikke rukket å se hverken pressekonferanse eller logge inn her.
Postet 02-12-20 kl 18:26 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no