Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 03-12-20 kl 08:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er tidlig på jobb i dag og har morgenåpning på AKS siden så mange av de som jobber der er i karantene. Foreløpig bare 3 barn. Jeg spiller julemusikk og gremmes over de triste lokalene.
Postet 03-12-20 kl 08:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg sitter som vanlig i sofaen. Utsikten er stearinlys og adventsstjerne i vinduet og kaffen er god. Så mye mer er det ikke å si ennå.
Postet 03-12-20 kl 08:58 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen, kun Lillesøster hjemme, og da kan jeg sove litt lenger. Kjæresten kjørt ut allerede, og Lillesøster holder på med frokost, og kattungen er klinhakkende gal.

Ryddeprosjekt for meg i dag, i ettermiddag kommer ene broren og kona hans på kaffe og kake, jeg er visst 40 år i dag. Jeg er veldig ambivalent til hele greia kjenner jeg.
Postet 03-12-20 kl 08:58 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Serafin.
Postet 03-12-20 kl 09:12 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hurra for Serafin! Håper du får en strålende dag!

Jeg har plutselig mange ting som skulle vært ferdig, så jeg har vært på jobb på hjemmekontoret i over en time alt...
Postet 03-12-20 kl 09:18 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer så mye Serafin, unge dame!!

Mørk desembermorgen, den oppblåsbare nissen til naboen har falt bakover i natt, ser ut som den har forsynt seg for mye av julepunsjen. Snart helg igjen, tiden flyr merkelig nok.
Postet 03-12-20 kl 10:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Serafin.
Postet 03-12-20 kl 10:24 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Serafin

Jeg har bytta såler i skoa. Da ble det plutselig trangt.
Postet 03-12-20 kl 10:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med rund dag, Serafin!
40 er absolutt verdt å feire!

Jeg har startet dagen med trening før morgenmøte og er så stolt over å få til det, dag 9 på rad nå!

Nå har katten dandert seg mellom tastatur og skjerm, og jeg prøver å finne igjen jobbmotivasjonen min.
Postet 03-12-20 kl 10:51 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Jeg fikk bursdagssang fra Storebror på messenger, det var veldig koslig. <3

Har fått ryddet litt nå, og skal ta en runde til, litt triveligere med besøk da. Håper katta snart finner ut at det er på tide med en dupp, for han er litt mye, haha.
Postet 03-12-20 kl 11:18 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Serafin!

Jeg har innvilget meg fri i dag. Planen er etterhvert å få handlet julegavene som skal sendes.
Postet 03-12-20 kl 11:18 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Gratulerer, Serafin!

jeg er sykemeldt i en ganske stor prosent og driver dank i dag.
Postet 03-12-20 kl 11:30 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er ikke sykemeldt i noen som helst prosent. Men jeg har plutselig fått en veldig rolig dag likevel. Jeg skal avspasere i morgen og det andre jeg skal gjøre holder seg egentlig helt fint til mandag. Så jeg nyter en litt roligere dag enn vanlig, svarer på epost, skal lage lunsj til de to tenåringene med hjemmeskole og avslutte arbeidsdagen tidlig.
Postet 03-12-20 kl 11:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Så deilig med rolige dager Blå. Jeg sitter med masse greier som skal skrives og ferdigstilles før jul, akkurat nå er det sånn inspirerende deadline-stress. Men ikke helt rom for kortere dager som jeg har drømt om.
Postet 03-12-20 kl 12:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er svimmel i dag, så nå skal jeg straks reise hjem og jobbe uten mye virak rundt meg. Det er litt underlig å undervise mens rommet beveger seg rundt. Tror ikke jeg var den mest inspirerende i dag, selv om vi hadde det gøy med nabospråk.
Postet 03-12-20 kl 12:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Serafin!
Postet 03-12-20 kl 12:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer, Serafin, 40 er topp!

Det pøsregner og blåser ute, kaldt inne på jobb også.
Postet 03-12-20 kl 13:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer med dagen Serafin!

Jeg koser meg så med den digitale kalenderen jeg har laget til de på jobb. I dag skal de sende inn juleord som jeg skal lage ordsky av og det kommer jo så mange fine ord inn.
Postet 03-12-20 kl 13:59 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Apropos digitale kalendere, søk opp Oles rytmebokskalender på FB, ubetalelig!
Postet 03-12-20 kl 17:15 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no